4.

816 35 0
                                    

,, Si pohode? Lebo si nachvílu zamrzol" spýtala som sa lebo som nevedela, čo spraviť.
Vita: ,, Hej jasné, len no.... som roznýšlal. "
Ja: ,, Aha o čom?" zasmiala som sa.
Vita: ,, Ale nič nič. No tu je to wécko"
Ja: ,, Fajn diki moc a inka ked chces tu cigu tak ma tu počkaj a dam ti"
Vita: ,, To znie dobre" zasmial sa ,, No chod už chod"

Ja som išla na to wecko konečne. ,,kokso šak keby ho nestretnem tak to nenájdem šak ziadne cedulky tu neboli. Hlavou mi idla stále jedna otázka: ,, Preco tu bol, ked sme sa raz stretli na ulici u nás? Možno sleduje týchto youtuberov......"

Vyšla som z wécka a on tam naozaj čakal, to ma fakt prekvapilo.
Ja: ,, No chceš ju? Ale asi ne tu. Vidím, že ty to tu poznáš viac ako ja tak zas veď"
Vita: ,, No dobre pod zamnou"

Išli sme asi 5 minút od toho wécka a tam bolo napísané "VIP zóna".
Ja: ,, pockať kam ideme? Tam nemôžeme"
Vita: ,, Práveže my tam byť môžeme"
Stále som nechápala, ale že vôbec.
Vita: ,, Ty fakt nechápeš, to je zlaté"
Ja: ,, jasne no akože vysvetli mi to" zostala som stáť meter pred tou VIP zónou. ,,Hovor lebo sa nepohnem, ved nebudem mat kvôly tebe däky problém, šak si len volaký chalan z ulice, čo si odomna pytal už druhý krát cigu"
Vita: ,, Haha slečna sa hrá na drama queen"
Ja: ,, ano a ty si neviem čo ked sa chces trepať do VIP zóny.."
Vita: ,, pod tam somnou a vysvetlím to vsetko"
Ja: ,, no ne" prevrátila som očami ,, hovor"
Vita ani nestihol nič povedať a išiel okolo nejaký chalan: ,, Vita, čo robíš máme este pol hodinu, mal by si sa ísť este fotit"
Ja som sa nanho tak kukla akože what?
Vita: ,, Počkaj Matty, za 5 minút som tam"
Ja: ,, počkaj ty si ten youtuber čo tu je nie?" Spýtala som sa toho chalana, čo sa rozprával s Vitom.
Ten chalan: ,, Vita ona to myslí vážne?"
Vita: ,, Smrtelne" zasmial sa
Ten chalan: ,, Ako sa voláš"
Ja: ,, Emma"
Ten chalan: ,, Emma stojís pred VIp zónou tak asi tu nebudes len tak, akože neviem prečo si tu a prečo ta sem Vita priviedol, ale asi budeš najaká dôležitá" zasmial sa ,,Btw ja som MaTtem, stále nič?"
Ja: ,, Počkat nefotil si sa s mojou kamarátkou?" spytala som sa MaTTema.
MaTTem: ,, Vies s kolkymi babymi som sa fotil, lebo ja nie ale vela"
Ja: ,, Počkat ked ty si youtuber Vita...?"
Vita: ,, No hej ja som tu preto, lebo je to moja akcia, no ja som tu ako hosť spolu s Moono, Mattym, Dejzrom.."
Ja: ,, Je*e?! Čo by za toto dala moja kamaratka. To je vlastne aj dôvod prečo som tu vlastne.. Lebo sa moja kamarátka chcela s tebou vlastne s vami stretnúť" zasmiala som sa.
Vita: ,, nehovor jej to, zle si tu bola hlavne prosím"
Ja: ,, a čo jej mam povedať? Že som sa zasekla na záchode?"
Vita: ,,no napríklad, že si ho nemohla nájsť. Ved bezo mna by si ho nenašla"
Ja :,, No dobre, takže mam ist? Ale o co ked ty chces ist za 'fans' "
Vita: : ,, Matty nepovedal by si, že som už išiel domov? Veď ich tam môže Samo nejako habaviť nie? Prosiiiim"
MaTTem: ,, ježiiš no dobre ale mám to u teba" povedal to a odišiel už sme len poculi ako otvoril dvere plno vyskajúcich fans.

Nakoniec som išla teda do tej VIP sekcie, keď už som vedela, čo som vedela. Sadli sme si tam na dáky gauč, ja som vybrala cigarety jednu som si zobrala a jednu podala Vitovi.
Ja: ,, ehemm? Soo to čo bolo?"
Vita: ,, jako čo"
Ja: ,, no ty si youtuber" zasmiala som sa ,, takže ja sa bavím s youtuberom"
Vita: ,, no bavíš, ale nehovor to nikomu lebo by ti zavideli a tak" zasmili sme sa
Ja: ,, jasne jasne nebojte sa a inak co si robil v mojom meste?"
Vita: ,, no šak to bola pravda, že som sa tam prestahoval ale moc nevychádzam z domu lebo no som ' celebrita' " zasmial sa
Ja: ,, ježiš jasné najväčšia, normálne druhý Justin Bieber" zasmiala som sa šťuchla som ho do ramena.
Viat: ,, presne tak ale ßak ja chodím von, šak si do mna vtedy v Tescu vratila"
Ja: ,, Ja som nevedela ani kam idem no mierila som iba k pokladni"
Vita: ,, No dobre, odpustim ti to"
Ja: ,, dakujem pán slávny youtuber"
Vita: ,, a vlastne koľko más rokov?"
Ja: ,, 17. Ale tieto prázdniny, vlastne za mesiac budem mat 18. Ty?"
Vita: ,, v marci som mal 20"
Ja : ,, aha typovaka som ťa na takych 17-18"
Vita: ,, to vypadam tak mlado?"
Ja: ,, ano ano" zasmiala som sa.

Chvilu sme sa ešte rozpravali a ja som už musela ist lebo ma Kika zabije.
Ja: ,, už musim isť ale šak niekedy môžeme isť von nie?"
Vita: ,, kludne dojdi aj kumne"
Ja:  ,, ejhaaa budem v dome famous youtubera" zasmiala som sa
Vita: ,, ano ano to chce kazda 13 ročná čajka"
Ja: ,, no aj 17 ročná"
Neviem ci to Vita pochopil ale mohol by xd.

Odišla som a išla som nájsť Kiku.
Ona si tam už krácala s MaTTemovým a Moonovým merchom ako keby mala dáku medailu.
Kika: ,, Neuveríš, čo spravili. Mali sme sa postaviť do radu alebo tak sa proste dat na kopu a oni hädzali merch omgggg ja sa tak teším pozri" a strčila mi do ruky MaTTemove tričko a Moonovú čiapku.
Ja: ,, Waaau to je dosť dobré a zadarmo?! Super"
Kika: ,, Ja vieeem, teším sa, že si išla somnou"
Ja: ,, úplne pohode aj nabudúce"
Kika: ,,Super, len mi je lúto, že Vitaa neprišiel, ževraj musel náhle odcestovať domov"
Ja som sa zasmiala ale Kika to nepochopila, dúfam haha.

Something like a small trip {Vitaa, SMTV}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang