Ja: ,, hej chodila, ale to je jedno" poškrábala som sa za krkom"
D: ,, aj si točila?"
V: ,, točila a vieš jaké fuuuu.."
D: ,, aha ty si ich videl?"
V: ,, asi pred 7minutami sme sa bavili o tom" zasmial sa
Ja: ,, hej hej točila spm tiktoky čo sa tak čudujete"
D: ,, lebo je to cringe?"
Ja: ,, no je ale viete kolko pekných dievčat mi tam písalo?" pozrela som sa na Vitu
D: ,, dievčat?"
V: ,, heeej"
Ja: ,, hej ževraj vypadam jak lesba"
V: ,, šak keby ťa najdem na tiktoku ja tak tu tiež napíšem"
D: ,, to nemôže byť také dokonalé... akože nič v zlom ale na tiktoku neni nič zaujímavé"
V: ,, aj Adél točí tiktoky nehovor, že ich nepozeráš"
D: ,, o tom potom-"
V: ,, dejzrikuu to fakt?"
D: ,, ne"
V: ,, domino spamätaj sa boze sak adela ta nechce najdi si volaku lepsiu"
D: ,, ty nic nechapes"
V: ,, no ako môžeš vidiet.... hm som vo vzťahoch lepsí jak ty" chytil ma na rameno.
Ja som sa nanho pozerala a on ma stale uplne vytazne pozeral na Domina.
D: ,, nechaj ma "
V: ,, šak ja ti len dobre radim"
D: ,, dobre a kto sa ta o to prosil?"
V: ,, no vypadas tak ze ty"
Ja: ,, Vita nechaj ho fakt.."
V: ,, sak ja mu nic nerobim"
Ja som sa k nemu otočila a pobozkala ho.Ja: ,, tak už ho nechaš?"
V: ,, no to by si musela mať tie pery o mna prilepene dlhšie aby si ma umlčala.."
Zasmiala som sa a spojili sa nam pery.Chvilu sme boli na sebe nalepení a potom povedal Dejzr: ,, počujte stači nie?"
Ja som sa odlepila od Vitu a obaja s Vitom sme sa pozerli na Dejzra a začali sme sa smiať.
D: ,, počute nesmente sa" a hodil po nás vankúš.
Ja: ,, ale to neni na tebe" odhodila som ho naspäť na Domina.
V: ,, heej a ja čo a potom Dejzr hodil vankúš aj po Vitovi."
Chvílu pokračovala naša vankúšová bitka, potom sme si všetci lahli a ja som povedala: ,, hej fakt som rada, že som tu s vami.."
D, V: ,, aj my sme radi"
Ja: ,, jakí ste mäkkí" zasmiala som sa
Vita do mna buchol vankúšom a vsetci sme sa začali smiať.Po chvíli sme všetci zaspali.
Ráno som sa zobudila, ale nikto v izbe nebol. Hodila som na seba niečo a išla dolu, lebo som myslela, že su tam.
Zišla som dolu a tam už Mattem s Vitom sledovali Simsonovcov, dejzr niečo ťukal do mobilu. Samo tam niečo kuchtil, asi raňajky a ja som si išla sadnúť na gauč vedla Vity.
Vtom mi FaceTimom zavolala Kika. Zdvyhla som jej to.
K: ,, nooo haloo si tam? Si mi včera mala zavolať" žmurkla
Ja: ,, vieščo už som mala vela roboty a zabudla som"
V: ,, kto to je?"
Ja: ,, Kika"
V: ,, ona vie, že si tu?"
Ja: ,, heeej? Preco"
V: ,, len tak šak nechaj ma ju pozdraviť"
Ja: ,, sak kludne zdrav"
K: ,, kto tam je?"
Ja: ,, tu vedla mna Vita..."
V: ,, čauko"
Ja: ,, ktorý by ma nemusel prerušovať stále..."
V: ,, pardoon chcel som pozdraviť"
Ja: ,, a je tu este Mattem, Samo, Domino a Vendy mylim, že isla domov ale príde večer alebo tak.."
K: ,, kto tam je? Co ja ti neverim"
Ja: ,, taaakže" vstala som z gauču a isla do kuchyne. ,, tu vidíš Sama v jeho prirodzenom prostredí ako robí nejaké ranajky"
S: ,, heeej nekameruj ma.." zakryl si tvár ,, ja viem, že som celebrita ale aj ty " zasmial sa
Ja: ,, to je moja najlepšie kamaratka len chcela vediet s kym som tu"
S: ,, ahaaa takze kamaraatka" odokryl si tvar a prehrabol si vlasy.
Ja: ,, dobre samo nerob tu zo seba volakeho fuckboya a radsi sa venuj raňajkám" ja aj chalani vzadu sa zasmiali.
Išla som naspäť ku gauči a povedala: ,, no Vitu poznáš.." Vita na vtedy chytil na boly a stiahol si sadnúť na gauč.
V: ,, haha no to som ja"
Ja: ,, haha super videla ta aj naživo.." zasmiala som sa a pootočila obrazovku. ,, no tu je Matyáš.. a tam je Domino."
K: ,, čo ti sibee ty žiješ môj vysneny život"
Ja: ,, no asi to tak bude"
V: ,, a tvoj vysnený život toto nieje?"
Ja: ,, ja som nemala vysneny život..."
V: ,, jasne jasne všetci vieme, že tvoj vysnený život je somnou" kika sa na mna pozerela s vyrazom ze *hmm ja som to vedela*.
JA: ,,jasne lebo ja som vas aj poznala"
V: ,, no jasne šak si určite večer zaspavala nad mojimi minecraft videami"
M: ,, prosim vas nemôžete byť ticho? Pozeram Simsonovcov..."
Ja: ,, dobre dobre už končím"
V: ,, aj ja ne" zasmial sa ,, takzee.."
Ja: ,, co?"
Kika: ,, no viete čo potom si este zavolame dobre?"
Ja: ,, sak mozeme kludne aj teraz..."
K: ,, nie sak musim ist nakŕmiť mačku k babke"
Ja: ,, aha tak ahoj"
K: ,, ahojtee"
V: ,, caau"
Vypli sme videohovor.
Ja: ,, vidíš chudak asi sa ťa bála musel si sa somnou začať hádať?"
V: ,, ja som len žartoval.."
Ja: ,, sak ja viem ale preco asi vypla ten videohovor.."
V: ,, isla nakrmit mačku babke?"
Ja: ,, jej babka nemä mačku-"
V: ,, aha" zasmial sa
Ja: ,,aha.opa no ..."Samo: ,, počujte hned a zaraz sem všetci prídite a skúste raňajky, skúšam niečo nové."
Ja, Vita,Mattem aj Dejzr sme poslúchli s urychlene sme išli za stôl.Samo spravil naozaj božské raňajky a keď sme ich zjedli rozhodli sme sa, že pôjdeme s Vitom do mesta.
Išli sme sa obliecť, už sme pomaly vychádzali a Dejzr sa nás spýtal: ,, kam idete?"
My s Vitom sme povedali, že do mesta.
D: ,, a môžem ísť s vami?"
Ja, Vita sme sa na seba pozreli, pretože sme chceli ísť len dvaja ale šak je to Dejzr, ten sa stratí aj v nákupnom centre, tak potom budeme sami.
Ja: ,, no šak poď, rychlo sa obleč"
D: ,, dobre hned som tu. "
V: ,, my ideme zatial nachvilu von iba preed dom, tak potom príď tam"S Vitom sme vyšli von pred byt. Vybrala som cigarety a už som videla ako si Vita jednu pýta psími očami.
Ja: ,, tak chceš jednu?"
V: ,, noo hej"
Ja: ,, kokos ty mi budeš dĺžiť aspon dva balíky už" zasmiala som sa ale podala som mu jednu.Po niekoľkých minútach prišiel už oblečený Dejzr.
D: ,, no už môžeme ísť" prišiel sa nami a my sme sa vydli na cestu.Bývali sme celkom pri centre prahy teda no jedna cesta električkou ale to nieje tak zlé. Ja keďže som zo slovenska som nemala kúpenú električenku, tak som bola rada, že ma nevihodil.
Vystúpili sme na hlavnom námestí. Je naozaj krásne. Síce som tu bola velakrát ale nie s takymito dvomi špuntami jak su Vita a Domino.
Prechádzali sme sa chvílu po námestía zrazu sme narazili na Adélu a Adama.
Dejzr v momente zmeravel.
Adéla na nás zakričala: ,, heej čaute" a ak s Adamom išli smerom k nám.
Adéla: ,, no čaute hrdlice moje jak sa mame?"
Domino nevedel čo má robiť tak som rýchlo zachraňovala sytuáciu: ,, no šak sme sa idli prejsť sme teraz na týžden-dva u Sama a Mattema. "
Adéla: ,, no to je super my sme tu s Adamom na dva dni, lebo sme chceli byť ešte spolu ale jeho rodičia boli proti.. bla bla bla a tak sme z Ostravy išli sem. Je to tu take nádhrené.. skoro sko ty" otočila sa k Adamovi a dala mu pusu.Domino stále stál ako obarený.
Zrazu som len cítila ako ma chytil za ruku.
YOU ARE READING
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...