10.

674 25 3
                                    

Ráno som sa zobudila vo Vitovej izbe. Pomyslela som si *oh fuck ja som tu spala?! A ja musim do skoly predsa*. Pozrela som kde je Vita a on tiež este spal. To bolo od neho, že ja som spala na jeho posteli a on na zemi. No nevadí musím ho nejako zobudiť.
Ja: ,, Hej Vita vstávaj musím isť do skoly a nemam tu to oblečenie"
V: ,, čo? Čo počkať ano čo idem hned" vyskočil z postele rýchlo sa obliekol aby ma išiel najskôr odviesť domov a potom rychlo do školy a potom musí este on ísť do školy.
Vita sa rychlo obliekol, nasadli sme do auta a išli sme rychlo ku mne.

Pridka som domov Vita zaparkoval pred domom a tychlo som utekala sa obliect do izby.
Mama nebola doma takže to bolo uplne pohode lebo by ma asi zabila keby ma volaky chalo dovezie domov.

Už som bola oblečená v tych šatach, čo mi vybral Vita a isla som za nim do auta, pretože by som to pešo už nestihla.

Zamkla som dvere a isla som si sadnut za Vitom. Otvotila som dvere a Vita sa na mna pozeral, sadla som si a on sa stále iba pozeral.
Ja:,, Hej no možeme ist nie, lebo to nestihneme"
Vita nereagoval.
Ja: ,, hej ty ignorant pome fakt prosiim"
Vita vtedy zacal vnimat a ospravedlnil sa.
Ja: ,, ne pohode nemusis sa ospravedlnovat prosim len uz chod. Aaaa to vypadam tak zle? Sak si to vybral ty"
Vita: ,, prave, že neopak, lepsie som vybrat nemohol. "
Ja som sa iba zasmiala a už sme spolu celú cestu neprehovorili. Akože musim povedať, že to bolo riadne trápne.

Prišli sme pred moju skolu a Vita ma rychlo vyhodil lebo aj on sa musel ponáhlat do skoly.

Ja som prišla celkom načas.
V lavici ma už čakala Kika, ktorá ma cez okno videla ako ma doviezol Vita.
K: ,, To ta sem fakt odviezol.... ved vies kto?"
Ja: ,, no hej lebo som zaspala a nestihla by som to domov aj sem chapes"
K: ,, pockaaaj ty si spala u neho?"
Ja: ,, hej? Ked si odisla isla som este dopozerat ten horror k nemu a neviem jak ale zaspala som tam.... hej ale nemysli na nič zle ja som spala na posteli a on na zemy sooo shut up"
K: ,, ooo to je zlateee"
Ja: ,, hej fakt zlaté"
K: ,, ale anoo hej že sa ti páči?"
Ja: ,, nie? Možno? Neviem ale ja som zla vo vstahoch šak ja som zla aj ako kamaratka nikdy nevies co mi moze dosjt na rozum a co vsetko pokazim"
K: ,, nejsi zlaaa mozno ta Vita trochu zmení.."
Ja: ,, pochybujem ale jak myslis. Btw my spolu nic nemame fakt sa iba bavime"
K: ,, myslis ze by sa nejaky famous ytbr bavil s nejakou babu keby sa s nu nechcel vyspat?"
Ja: ,, hej? Vita je iny on je uplne normalny fakt"
K: ,, dobre dobre keby tak použi ochranu" zasmiala sa.
Ja: ,, ty si fakt jebnutá, ale mam ta rada ale neboj sa nic hentake sa jikdy nestane"
K: ,, dobre dobre, pocuvaj zacala hodina"

Pozrela som sa na nu o oträveným výrazom *tvl prečo si myslí, že musím hned s Vitom spat tvl ja som neni kurva, pizna ma vela rokov a proste vwwwwaaaaa ja som uplne nastvata. Ja nechcem pokazit vitovi karieru. Co ak si viac ludi mysli ze sme spolu...* tpto vsetko sa mi honilo hlavou a ja som nevedela co mam robit. Pretoze mne je s Vitom dobre mozno k nemu aj nieco citim. *Nie! Nie neccitim nie wtf okay klud Emma klud fakt.* hádala som sa so svojim ja. Myslím, že by sme sa mali prestať bavit s Vitom asi. Ale je mi s nim dobre ale fakt mu nechcem nic pokazit alebo....

Nad tymtom som premýdlala cely čas v škole, ani som sa nenazdala a už mi dávala učitelka do ruky vysvedčenie a hovorila nech uz konecne vypadnem.

Po škole som išla domov, prezliekla som sa, naobedovala a pustila si youtube. Hned prve mi tam vyskovilo nové video od Vity. *urby uu bol doma?* pomyslela som si a pustila som si ho. Bolo to 6(9) zaujímavých a úplne nepotrebných módov v Minecrafte.
Minecraft hräcam tak som si to pustila šak why not.

Video bolo aj s kamerou a on bol taky zlatyyy... pockat fuj nie noup nemysli na to. Rýchlo som to vifeo vypla a vtom mi cinkla správa od Vity: ,, nechces ísť von alebo tak?"
Dpc spomen čerta a Vita je tu... pomyslela som si ale ja som sa bála íst s ním von po tom , čo mi povedala kika.
Ale ked mu mam povedat ze sa nebudeme baviť tak mu to poviem radsi z očí do očí.
Ja: ,, no nemozem dost k tebe?"
V: ,, jasne že môžeš"
Ja: ,, okay tak o pol 3 som u teba"

Something like a small trip {Vitaa, SMTV}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora