,,crrrrrrŕn" zazvonil budík.
Zobudila som sa a pomyslela si: ,,Vážne?! Zase do školy, šibe im načo tam chodím vôbec. No dobre vydržím to ešte ten týždeň a budú prázdniny, tak to volako dám"Zisla som dolu po schodoch do obývačky, kde ma už čakala mama: ,,Emma! Okamžite sa obleč a vypadni do školy, máš už len týždeň tak si to nepokaz" hodila mi nejakú rozmáganú tyčinku a poslala ma naspäť hore sa prezliecť a nejako zo seba spraviť človeka.
Trvalo mi to asi 10 minút lebo som fakt nestíhala. Bolo 7:50 a naša skola začína o 8:00 aj keď niektorí prichádzajú neskorej ja som tam vudy na začiatok hodiny, tak dúfam že to stihnem.
Zisla som zas dole a už na mna mama kričala ,, Ty si este nevypadla?!" Ja som si ju nevšímala, obula som sa a vyšla z dverí. Presla som okolo domu mojej najlepšej kamarátky ale ona už tiež bola asi v škole. No nevadí, tak pôjdem sama.
Bývam v meste, tak sa tu dejú fakt zaujímavé veci. Ako napríklad, ze pred školou si niektorí žiaci pochajú niečo a potom nestíhajú na vyučko. Dneska to nebolo výnimkou. Kedže som ani ja nestíhala keď ma uvideli rychlo všetko schovali do barohou, pozdravili ma a išli so mnou do triedy. Potom prečo si vsetci myslia, že berem drogy,že... no málokto vie, soms nimi mala problém a už sa 'snažím'byt ako sa povie slušná, ..hlavne v škole no jedine v škole, minule som bola skoro najslusnejsia z triedy. Hovorím skoro, lebo najslušnejšia je boja najlepsia kamoška Kika, ktorá už čakala v lavici.
Kika: ,, čauko, čo si tu tak neskoro? Dúfam, že si nič... no vieš s nimi.."
Ja: ,, ježiš nie, takéto veci sú už zamnou neboj sa, len som zaspala nič viac" s Kikou sa poznáme už fakt dlho ešte na základku sme spolu chodili, takže o mne vie asi všetko a to všetko je fakt fakt desive ale o tom potom.
Kika: ,, tak to dúfam" zasmiala sa
Ja som sa tiež zasmiala a sadla si.Hodiny prešli celkom rýchlo, čiže sa to dalo, na konci vyučovania som išla s Kikou domov.
Ako sme tak kráčali Kika sa spytala: ,, Nešla by si so mnou na Youtube zraz, ktory bude v Banskej pozajtra?"
Ja: ,, Počkat to je jaky deň?"
Kika: ,,Piatok" zasmiala sa
Ja: ,, Budem tam poznať niekoho? Asi nie, že?"
Kika: ,, Budú tam ludia zo StudioMoonTV čiže Moon, Dejzr, MaTTem,..Vitaa...." zastavola som ju: ,, Nemam ani ducha kto to je" zasmiala som sa ,,Ale kludne tam pôjdem"
Kika: ,, yessss konečne ich uvidím"
Ja som sa zasmila a chytila som ju za ramená.Kiku som vyhodila pri jej dome a isla som potom domov sama. Po ceste som videla už napitých týpkov. Pomyslela som si: ,, preboha šak je len 15:00, jak im to môže teraz chudti? No dobre nebudem sa tým zaoberať"
Prišla som domov. Mama jasné, že doma nebola, asi je na daľšom svojom Badoo rande s neznämm typkom, čo sa chce hrať na mojho tatka. To milujem. Vyzliekla som sa zo svojich ako to povedať skolských šiat, resp. to bola mikina a nohavice ale hovorte si tomu ako chcete a išla som do sprchy. Tam som si pustila One Direction mix a vajbovala si.
O 16:00 som konečne usušená zo sprchy vyliezla a rozhodla som sa ísť von, len tak sa prejsť, možno si kúpit jedlo.
Vyšla som z domu a hned som si to namierila do obchoďáku. Z mojho domu sa do obchoďáku ide okolo miestnych stokárov. Modlila som sa aby ma nikto nespoznal ale neskoro.
Zavolal na mna známy hlas,, Emma! Poj k nam"
Obzrela som sa do dmavej uličky a zistila som, že ma volá Patrik.
Ja: ,, čau bráško" objala som ho. Patrik a jeho cree mi nevadili, boli taky moji feláci, boli to ludia z mojej bývalej strednej, strednej z ktorej som odišla lebo som je mala ďaleko od domu, potom som prešla na tuto kde som a tak no...
Patrik: ,, No čo jak ide život"
Ja: ,, Ale šak dobre a vy?"
Patrik: ,, My super sme tu lebo nam uz skoncila skola hej o tyzdenskorej no " zasmial sa
Ja: ,,Je*e som mohla zostat na tej vašej" zasmiala som sa
Patrik: ,,A královná nemáš pre mna nieco?" začal ma pošťuchpvať.
Ja: ,, fakt smiešne, vieš že som s tým prestala, ani cigy už nemám"
Patrik: ,, chceš dám ti niečo, po tom ako si ty skončila sa tvojho žezla ujala Sandra"
Ja: ,, Vieščo diki ale už musim"
Patrik: ,, keby niečo chceš tak vieš kde sme"
Ja: ,, Jop, čaute"Prešla som pár metrov, tam už bol obchoďák. Išla som si kúpit jedlo do Tesca, jasné pri mojej šikovnosti som narazila do volakého typka. Vôbec som nevnímala kto to je, čo to je neviem, či to bol dedko alebo nejaky maly chlapec ja som si isla pekne striedno ku pokladni zaplatit moju zmrzlinu.
Po ceste domov som išla zas okolo Patrika a jeho crew a zastavala som sa zas pri nich.
Ja: ,, počuj tá ponuka platí?"
Patrik sa na mna len usmial a povedal: ,, no podla toho, čo by si chcela kráľovná"Ahojte✨🌸
Som tu zas ja s novým príbehom, snáď sa páči. Bude to niečo iné ako som písala ten predtým ale snáď to bude dobrè.Ak tu budú gram. chyby berte to s rezervou nechce sa mi to vôbec kontrolovať.
STAI LEGGENDO
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...