6.

695 26 0
                                    

Po ceste na Oxo sme stretli nejakú Vitovu fanúšičku, ona sa s ním vyfotila, nechala si podpísať nejaký papier ale čo bolo najdivnejsie babenka sa spýtala: ,, Vitaa a toto je tvoja priateľka?"
On sa na mna iba pozrel a chvílu na mna pozeral.
Potom už konečne niečo povedal nevedela som prečo tam dava taku zaujimavu pauzu, ale jakoze wtf naco.
Vita: ,, povuvaj nestaraj sa do môjho súkromia ja sa s vami fans rad vyfotim ale nie každá baba s ktorou ma uvidíte musí byt hned moja priateľka dobre? Takže klud ahoj a nabudúce si taketo otázky nechaj"
A odisli sme ja som mu potom povedala: ,, bolo to nutné? Šak sa iba spýtala, či sme spolu"
Vita: ,, ja viem ale malm pokrk takýchto fans, čo sa cpú do môjho života, proste chapeš Vitalij v real živote je uplne iny ako ten Vitaa pred kamerou. Aj ty si najskôr spoznala mna ako normálneho Vitalija.."
Ja :,, šak dobre ale nabuduce nemusíš tak na nich zhuknut, keby na mna takto zhukneš tak sa rozplačem" zasmiala som sa
Vita: ,, neboj sa na teba by som nikdy nezhukol"
Ja : ,, no neviem dufam lebo by som ta nakopala" zasmiala som sa a isla som si vybrat konečne to Oxo.

Vybrali sme si Oxo, zaplatili a Vita sa spýtal: ,, a necheš ísť ku mne? Nieje to daleko"
Ja: ,, jasne dak prečo nie bolo asi 5 hodín a ja som nemal tak či tak čo robiť.

Vyšli sme z centra a išli sme nejakou cestou, ktorä mala viesť k Vitovmu domu.

Už sme boli  pri jeho dome, naozaj to bolo dosť blyzko asi 10 minut od centra čiue pohode.
Ked sme tam prisli fakt som sa začudovala lebo vita otrvoril dvere a vyskočila tam jeho mama.
,, dobrý deň" pozdravila som aby som spravila taky ten prvy dojem čo najlepší.
Ona: ,, ahoj a ty si kto?"
Vita: ,, mama prosim ta mam 20 tak sa nestaraj koho si vodim domov, si tu už len tento deň zajtra odchádzaš tak si to tu uži a nezaobievaj sa takymito hovadinami"
Ona: ,, ale tvija nová holka neni  hovadina, naposledy si mal Kateřinu a to s nou no nedopadlo dobre moc.."
Vita : ,, mamaa prosim ťa.." chcel este eniečo povedať ale ja som ho prerušila: ,, no este raz som Emma a nie niesom vitova priateľka"
Ona :,, dobre teší ma Emma a si odtiaľto?"
Ja: ,, ano som" este som to ani nedopovedlaa a Vita ma už ťahal od nej preč.
Ona este zakričala: ,,, Vitaliji ja som sa este chcela potozprávať no nevadí, tešil-o ma-a-a"
V tom sme boli už pred Vitovou izbou on otvoril a mal ju celu zelenú xd, povedla som:    ,, ty asi musíš mať rád zelenú, čo?"
Vita :,, no hej ako vidíš a inak sorry fakt za moju mamu aj proste tu fanynku a proste tak boha sak ale moja mama si mysli, že s každú girl s ktorou prehodím pár slov musím hned chodit ..."
Ja: ,, hej hej kluuud pohode klud okay klud dobre"
Vita :,, dobre no"
Ja : ,, poçúvaj mne to nevadí fakt aj ked ma tvija fanynka alebo mama nazve tvojou priateľkou pohode nemusís z toho robiť také drama fakt mne to nevadi, my vieme svoje že sme spolu neni a pochybujem, že to niekto vytrúbi alebo take chapes tak klud"
Vita: ,, ale šak.."
Ja : ,, počul si klud fakt nevadí mi to a neser ma"
Vita : ,, dobre dobre ked ti to nevadí"
Ja: ,, nevadí "

Sadli sme si na posteľ a on sa spytal: ,, nechees si zahrat GTA?"
Ja : ,, fuha davni som to nehrala ale kludne"
Podal mi do ruky ovladač a povedal: ,, tak ukáž , čo je v tebe"
Ja: ,, no dobre ale fakt som to davno nehrala"

Chvilu som hrala ale asi po 3 minútach som prehrala.
Vita: ,, hej a vieš, čo robiš zle?"
Ja : ,, nie? Ja neviem ale sak nemam take skillz v tom jak ty "
Vita : ,, pozri ked daš ruku takto a prosty na tieto tlačítka" chytil ma za ruku, ja som sa cítila strašne ale strašne divne keď mi ju držal ,, a takto ich budeš stláčať rychlejšie, tým budeš vedieť viac manébrovať s tým, chápeš?"
Ja som bola celá prekvapená, nie z toho, ako to mám hrat ale z toho čo som cítila.
    *Boze fuj Emma nemysli na to nie wtf hej on by o teba nikdy nestál* toto sa mi honilo hlavou celú tú minútu, či kolko, ked mi to vysvetloval.
,,Cŕŕŕ-ŕ-ŕŕn" ozval sa vitov počítač a na monitore vyskočilo, že ku volá dejzr. A však, čo bolo nasmiešnejšie, že on mi tú ruku stäle drzal a keď to zazvonilo, tak sa na mna pozrel a nevedel, čo má spraviť.

Nakoniec mi ju pustil a ja som sa spytala: ,, idete niečo točiť alebo?..."
Vita : ,, do kelu ja som uplne zabudol hej no my máme točiť prekliaty minecraft, bozee ja som na to uplne zabudol. Chces tu počkať kym to natočíme alebo..?"
Ja : ,, nenechaj Dejzra čakať zdvyhni to pohode"
Vita : ,, si sa naučila mená mojich kamošov?"
Ja : ,, no pozerala som včera nejaké videá.."
Vita sa zasmial a zdvyhol teamspeak.
Vita: ,, no čau brachoo"
Dejzr: ,, no čauko lasik"
Vita sa zasmial a pokyval s hlabou na mna. Asi si myslel, že to nevidím, ale bol hned predomnou.
Dejzr: ,, to je tá holčina, ktorú si mi spomýnal?"
Vita: ,, dejre nemám sluchadla" zasmial sa ,, ale hej no"
Dejzr: ,, tak ahoj Ema!"
Ja som sa pozerala, že čo Vita o mne hovorí svojim kamarátom? Proste whaaat. Zodvyhla som sa z postele a išla blyžšie k Vitovi ahy som cez pc mohla pozdravit dejzra.
Ja : ,, ahoj Dominik"
Dejzr: ,, ejha tusím aj mna si pred nou spomynal Vietnamečku moj"
Vita: ,, práveže nie" zasmial sa " sorry bro ale ona si pozerala video nas z smtv tak asi pozná"
Dejrz: ,, jasné že nás zo smtv, uršite si pozerala iba tvoje videá. Esteže super najepší pán Dejzromír má s tenou veľa videí" zasmial sa a Vita sa na mna otočil.
Ja som bola iba ticho, lebo to bola vlastne pravda zaujímal ma iba vita ale ked maju spolu videä tak som vedela o koho sa jedná. Odisla som od monitoru a sadla si naspat na postel, ktorá bola za Vitom.

Something like a small trip {Vitaa, SMTV}Where stories live. Discover now