19.

501 32 3
                                    

Domino ma chytil za ruku. Nevedela som čo robiť, lebo som chcela pomôcť Dominovi, ale nechcela som naštvať Vitu.

Adéla: ,,počujte a nechcete ísť ešte niekedy von dneska večer napríklad? Lebo my už musíme"
D: ,, fuhaa neviem.."
Ja: ,, Dominik, šak nemôžeme vieš ideme tam..." nenäpadne som nanho žmurkla
Adéla: ,, uu kam?"
Ja: ,, vieščo no nemäm to hovoriť, ale ideme sledovať futbal ku Attackovi a Klárke.."
Adela: ,, ty sa už s nimi bavíš Domi?"
D: ,, hej hej všetko sme si ujasnili a už sme pohode"
Adela: ,, okay my už musíme ísť tak sa majte a večer si to užite. Niekedy ešte zavoláme" povedala a už s Adamom odchádzali.

My sme sa s Dominikom a Vitom pobrali úplne iným smerom ako oni, len aby sme nesli s nimi.

Ako sme už boli kinda dalej id nich Vita sa na mna pozrel, zakašl a pozerl sa na moju ruku, ktorú stäle držal Domino.
V: ,, počujte serete ma, už sú dosť ďaleko... Domino tak ju pusti" povedal s uplne žiarlivým tónom.
Domino ma hned pustil.
D: ,, prepáč neuvedomil som si to"
Ja: ,, hej xd ani ja " zasmiala som sa
V: ,, tak si to láskavo nabudúce uvedom ked budeš držať za ruku moju holku.." zasmial sa
D: ,, neboj sa už sa to nestane.."
Ja: ,, kks dúfam, že ich už nestretneme"
V: ,, aj ja lebo už vybuchnem. Mali ste to hrať raz, raz a to minule-"
Ja: ,, šak ale nemohla som ho v tom nechať vies aký je.."
D: ,, aký som"
Ja: ,, no sak by si nevedel čo spraviť.."
D : ,, no to sa aj stalo" zasmial sa
V: ,, dobre dobre už sa o tom nebavme" chytil ma za ruku a dal mi malí pusu na líce.

Išli sme takto teda cez nämestia a Domino si spomenul, že si pôjde kúpiť topánky. Hej chalan s doteraz Low PC si ide kupovat volaky vansy xd na ktore nemam ani ja but idc.
Tak on idiel do obchodu, povedal, že nám potom zavolá a my sme zatial išli dalej.
Nemala som čo robiť, tak som vytiahla zase cigy.  Taka som zostala vystrasena, ked som zistila, že mam pradznu krabičku, jak div som sa skoro rozplakala.
Uplnou nahodou sme akurat vzedy išli okolo Tabaku.
Ja: ,, vitaa? Nešiel by si mi kupit cigy?"
V: ,, eee no nechces si sama?" Zasmiala sa
Ja: ,, prosiiim no ja sama nemozem kedze mne by to predat nemali a kedze sme v Prahe nemam tu svojich ludi, tak mi musis skupit ty. " usmiala som sa. ,, predsa si mi asi ty polku vyfajčil"
V: ,, jaa?"
Ja: ,, nie tie cigy len tak hádzem do košla"
V: ,, no dobre idem idem"
Vita spravil krok a ja som ho čakala pred tabakom.
V: ,, nejded somnou?"
Ja: ,, nie počkám tu"
V: ,, aha dobre no "

Pochvíli sa Vita vrátil aj s dvoma balíkmi, ktoré mi dal.
Ja: ,, dva ejha Vita mi chcel soravit radosť" usmilaa som sa
V: ,, tebe vždy" chytil ma za rameno"
Vzedy mi zazvonil mobil.
D : ,, hej kde ste?"
Ja: ,, prave sme boli v tabaku. Kde si ty?"
D : ,, tak ma počkajte tam prídem zavami"
Ja: ,, okay"

V: ,, dejzr?"
Ja: ,, hej "
V: ,, pocuj nemoze s nami vsade chodit"
Ja: ,, bol s nami raz vonku xd"
V: ,, ale to uz ta drzal za ruku-"
Ja: ,, vies ze to bolo len lboly adele"
V: ,, viem viem ale aj tak"
Ja: ,, jeziis nebud ziarlivy"
V: ,, niesom"
Ja: ,, jasne naozaj niesi, ked ziarlis na svojho najlepsieho kamarata"
V: ,, ja nanho nežiarliiim"
Ja: ,, jasné"
V : ,, no nie"
Ja: ,, nebud urazenyy"

Vtom už sme videli  v ďiaľke Domina.

Prišiel ku nám a spytal sa, či sa ideme niekam najesť. Ja s Vitom sme súhlasili a išli sme do najbliššieho bufetu.

Objednali sme si jedlo, najedli sme sa a išli sme preč z budovi, až kým nás nezastavili nejakí fanúšici.
Chceli s Vitom a Dejrom fotku a potom odišli.

Ja: ,, a to jakože sa ani neporozpravaju?"
V: ,, no šak nie asi idk"
Ja: ,, ja na ich mieste sa s mojimi oblubenymi ytbrmi porozpravam a nie len ahoj fotka cau"
V: ,, sak ty uz sa rozpravas s tvojimi obliebenxmi youtubermi"
Ja: ,, jasne jasne pred niekolkymi mesiacmi som nevedela ani ze točite"
D: ,, fakt? Podla mna deti v tvojom veku už vedia kto sme" zasmial sa
Ja: ,, som o rok mladsia od teba čo chceš..."
D: ,, ale mladsia xdd"
V: ,, jezis Domino ty si väčšie decko jak ona"
D: sak dobre dobre nieč som nepovedal, lebo Vita už na mijej strane nebude.."
V: ,, ja som na tvojej strane v inych veciach."
D:,, jasne jasne najlepší.." to zdôraznil ,,kamoš"
V: ,, ty žiarlis" zasmial sa
D : ,, na koho?"

V: ,,na moju babku kks"
Dominik sa na nas pozrel s vražednym pohladom.
Ja: ,,herj preco sa na mna hentak kukaš, to len na neho"  zasmial som sa
D: ,, to neni na teba" xdd
V: ,, takze ja som zly, že kks co by dali take fanynky za to sa somnou drzat za ruku ale nie ty sa radsi chyt s Dominom diki moc"
Ja: ,, Vitaa..."

Vita od nás rýchlim krokom odišiel.

Ja: ,, Vita je dibry chodec" zasmiala som sa
D: ,, no hej via rychlo zuzekať, jed nevie čo robiť"
Ja: ,, no alebo ked je nastvany?"
D: ,, možno tak na mna, na teba by sa nenastval"
Ja: ,, no neveim"
D: ,, on je len velký drsňák" zasmial sa
Ja: ,, no taky ňugko" zasmiala som sa a išli sme rovnakou cestou, čo išiel Vita

Ja: ,, počuj, ale čo ak sa na mna urazi a vyhodi na z bytu.. jasa nebudem mat jak dostat domov"
D: ,, to by ta museli vyhodit Matty, Moon a Vendy a Vendy ta ma rada aj Moon aj Matyaš, aj ked sa s nimi nebavis moc.."
Ja: ,, mysis? Ja mam pocit ze si myslia ze som s Vitom len kvôly fame"
D: ,, nie podla mna ne jakoze ja som sa s nimi bavil rano a sak pohodicke su s tebou.. este vam to s Vitom priali, ale ty di spala"
Ja: ,, to mi Vita nehovoril"
D: ,, myslis ze by pripustil ze je mäkky?"
Ja: ,, nwm"
D: ,, nie on musí byť za každú chvílu ten Chlap" zasmial sa ,, pritom je to take babatko"
Ja: ,, a ty si potom čo?" Zasmiala som sa a šťuchla donho
D: som starší jak ty tak ticho"
Ja: ,, a Vuta je starší jak ty, a koho ma radšej?'
D: ,, mna" zasmial sa

Prišli sme pred bytovku chalanov.

Ja: ,, Domino máš klúče?"
D: ,, ja som myslel, že máš ty"
Ja: ,, Vita zamikal.."
D: ,, shit zavolám Moonovi"
Ja: ,, okayko"

D: ,,Samoo prosim ta, zisiel by si dole a otvoril nám?"
S:,, vy nemate kluče?"
D: ,, nie lebo Vita prišiel skorej jak my a on ich mal.."
S: ,, dobre už idem.."

Čauko, počkat lepšie Zdravím Vás👏
Len som vam chela, že nezabudnite hlasovať za túto ff, ak sa Vám páčila.
Alebo mi napísať komentárik a váš názor na ňu.
Btw vydävam ju dnes na taký symbolický deň Dejzrove narodeniny tak aj takto Vsetko najlepšie ❤️

Something like a small trip {Vitaa, SMTV}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt