Posledný deň prázdnin. Naozaj už posledný - 1.9. ,,wow, keby nebolo Dominika tak som nastúpená v košeli a sukni v škole " zasmiala som da
Vita: ,, ty by si si sukňu v živote do školy nedala" prikývol
Ja. ,, to je síce pravdaaa ale mozem zmeniť styl. Novy rok nova ja nie?" Zasmiala som sa
Vita: ,, je to na tebe zlatik. inak ideme dnes k Dejzrovi nie?"
Ja: ,, akoo?"
V: ,, vcera sme sa dohodli, že na posledny den ideme k nemu na jídlo! Hahah"
Ja: ,, jaaaj ja som uplne zabudla, vieš moc moc neskoro na mna bolo"
V: ,, este že som ti to pripomenul, zabudla by si sa"
Ja: ,, ano bez teaba by dom aj hlavu stratila"
V: ,, kedy chceme vyrazit?"
Ja. ,, ked pojdeme na jedlo tak asi na obed tak to by sme mohli ist okolo takej 10, o 11:30 by sme tam boliii aaaa neviem tak?"
V: ,, prave si to naplanovala jak keby si o tom vedela tyzden dopredu. Budem sa však držať tvojho plánu! "Zasmial sa.
Ja: ,, to nebol plán..." buchla som ho po čele ,, ale ak nemame nič iné možeme to kludne spraviť takto"
V: ,, jop možemee"
Ja som sa nanho pousmiala a objala. Ani neviete ako mi chýbali tieto časy, ked vsetci budeme spoločne u dejzra pařit, hrat hry, bavit sa. Dejzr mi tiež už chýbal, aj ked ho uvidim len par hodin, musime sa potom ponahlat s Vitom do školy. Teda ja sa musim ponahľať, on tam už nechodí.Začali sme sa chystať, trvalo nám to tak v priemere hoďku. Potom sme vyrazili na cestu.
Cesat k Dominikovi nie je dlhá, ale celkom vyčerpávajúca. Musíme sa vláčiť po všelijakých dedinách a podobne.
Okolo 11:45 sme dorazili k Dominikovi domov. Dejzr ešte spal, tak sme museli, teda Vita, preskočil plot a zabuchal mu na okno. Mali ste vidiet jeho výraz. Hahahah. Ten chudak v pyžámku otvoril okno a zakričal ,, za toto lezete tadeto!" Nachvíľu som sa zarazila ale keďže som pre každú srandu preliezla som plot, Vita mi dal stupaka a vskočila do Dominikoveho okna s ladnosťou.
D: ,, taky ladný skok som ešte nevidel" zasmial sa
Ja: ,, sa musíš naučiť, keď často pendluješ z jedneho domu do druhého cez okná" zasmiala dom sa
D: ,, radšej sa nebudem ani pýtať...."
V: ,, no nemal by si sa" uškrnul sa a buchol ma do ramena.
D: ,, dobre vidíte ma v pyžame, neviem či sa vam to pači alebo nie ale musite odist, ja sa prezlečiem a možeme ist tobit nieco zmysluplne. "
Ja: ,, sak my by sme tu radi ostali brašii"
D: ,, a von! Hned!"
V: ,, beziiiim" zasmiali sme sa a zabuchli za sebou dvereJa som zamierila do kuchyne, dom som poznala, a maliala si pohár divného, myslím, že starého džúsu. Bol velmi kyselí, a neviem či jablkový džús má byť kyselí....
Dejzr sa objavil po pár minútach vo dverách kuchyne a zakričal ,, kto chce ist hrat Xbox?!"
Vita sa nanho pozrel ako otec na malého syna.
,, toto je vas posledny den prazdnin, chces ho premarnit hranim Xboxu?"
D: ,, nech sa pači panko ma lepsie napad?"
V: ,, ano mam. Zoo!"
Ja: ,, naozaj, myslela som ze mas naviac"
V: ,, ale tu v Hradci majú....."
D: ,, dobre Vita!"
V: .... Majuuuu malee tigríky"
Ja som pregúľala očami. ,,Vita mas 21 ale donr ideme do zoo, suhlasime vsetci?"
D: ,, pohodičkee"
V: ,,jeeees"Vychystali sme sa, nakupili listky online a vydali na cestu. Hradec nie je velký tak sme zoo v pohode našli.
Už pri vstupe sa s nami nejaké deti fotili, bolo to od nich celkom zlaté. Vitaa aj Dejzr si vždy radi soravia fotky s fanušikmi.
Konečne sme sa dostali do zoo. Je tu naozaj mnoho ludí, a hlavne detí, ktoré na nás pozerajú. Takým fakt divným kukučom.
Preški sme k Vitovým oblúbencom. Malym tigrikom. Naozaj tu boli. To som nevedela,ten chlapec si to tu musel vyhladavat. Xdd
U nich sme si s Vitom spravili fotku, postli na ig ako zdielany prispevok a pokračovali v ceste.Po niekolko minutach, tak 45 cize celkom dost xd, sme boli unavení, tak sme si isli sadnút pri bufet napit a najest sa. Predsa sme nemali obed.
Zrazu sa za nami vyvalilo fakt mnohopočet ludi, teda pravdepodobne deti z Hradce, kroré videli náš príspevok.D: ,, Vitoo sak sle nemozeme robit meeting s tolkoto ludmi v zoo-"
V: ,, vsak..."
D: ,, nemame za to ani zaplatené"
V: ,, to veru nie ale oni prisli len kvoli naam"
D: ,, bozeee sle ja chcem dojsst ten langos"
Ja: ,, Vita keby bol kazdy taky dobry ako ty tak Miley Cirus nic nerobi iba podpisuje Cd. " zasmiala som sa, odsunula som sa dlaej od Vitu, lebo sa za nik hrnul zastup fans.
Ja viem, že je to krasavec, sle ruky preč;))Čauko, nová časť! Snad ss paci<3. Budem rada za každý komentár (možete mi napisat nazor alebo iba pozdrav, aby sa to dostalo k viac ludom), a nezabudnite na hviezdičku! <3
YOU ARE READING
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...