Ziška som dolu po schodoch, chalani už maju video natočené. Vita sedel na gauči s Matty a niečo horlyvo tukal do telefónu. Sadla som si k nemu a pozrela som sa, čo tam ťuká.
Vita sa na mna pozrel a začal sa smiať.
Ja: ,, čomu sa smeješ to som taká smiešna?"
V: ,, ty nie ale toto" ukázal na mobile správy z jeho directu.
Ja: ,, čo ti šibe to mas jaky plny direct" zasmiala som sa ,, ja nemam ani polku toho"
V: ,, no šak keď som slávny youtuber, všetci ma chcú"
Ja: ,, aha take tie 12tky no tak som rada, že mne taká veková kategória nepíše"
V: ,, nechcú ma iba 12tky" šťuchol do mna.
Ja: ,, no ukáž teda, čo tam máš" zobrala som Vitovi mobil z ruky.
*Vita milujem ťa máš priateľku?" prečítala som správu a rozklikla, kto ju písal. Pozrela som si profil tej holky. Otvorila som nejakú jej fotku a priložila ju k svojej tváry: ,, Vypadá to ako ja?"
Vita sa iba zasmial a povedal: ,, šak keď chceš môžeš im odpísať"
Ja: ,, ejha šak ale nechcem ťa outnuť" zasmiala som sa
V: ,, tak je to na tebe"
Ja: ,, okay no " zasmial som sa a zase som otvorila čet s tou holkou.
Rozklikla som kameru a odfotila sa a napisala som k tomu: ,* no neviem, či má frajerku,ty náhodou nevieš?* a poslala to
V: ,, jezis to zas bude počkaj chvilku a bude mt toho plne story"
Ja: ,, dávam jej 3minuty"
V: ,,aha dobre xd a ako to islo s Dominom? Už ja veselší?"
Ja: ,, noo šak myslim že hej" povedala som mu len toto nie nechcela som mu povedať, že mi Domino dal pusu, šak prečo spravil to iba aby sme oklamali Adélu.
V : ,, dobre to som rád ale nabudúce by sa mohol naučit pisat byvalkam pravdu" zasmial sa.Vtom prišla Vitovi správa z ig o označení na story.
Ja: ,, bude to ona?"
V: ,, vsadim sa na 100%"
Ja : ,, aj ja si myslim" zasmiala som sa ,,idem to kuknut?"
V: ,, yes yes"
Otvorial som označenia na story a tam bola moja screennuta fotka s popiskom: * Vitovi niekto ukradol mobil!!* ja spm sa iba začudovane pozrela na Vitu a rozosmiala sa.
Matty videl, že sa s Vitom nahlas smejeme tak sa spýtal: ,, na čom sa tak smejete" ja som mu ukäzala iba to story a on sa tiež začal smiať.
M: ,, hej ale viete o tom, ked si fanúšikov pustite moc k telu nedopadne to dobre..."
Ja: ,, šak fotka neni nič to neni jak keby jej posleme video ako sme spolu v posteli" zasmiala som sa.
M: ,, no sak hej ale akoze aspon robite radost fanusikom, aj ked si myslia, že si mu ukradla mobil.
V: ,, tak jej dokážeme, že mi mobil nikto neukradol" zobral mi telefón z ruky, natiahol ju a odfotil nas všetkych troch. Mna, Mattyho aj seba.
M: ,, dobre takze tato fotka teraz bude na všetkych tvojich fp a tvoje 13tky ta zabiju Emma asi" zasmial sa
Ja: ,, nech su radi ze maju novu fotku Vity, ja by som sa tesila z toho"
V: ,, presne tak" zasmial sa
M: ,, dobre dobre šak aj ja a Vendy točíme spolu tiktoky (už su spolu neni ale to je uplne jedno)
V: ,, no my tiktoky točit nebudeme, taky cringe sme zas neni"
Ja: ,,noo ja som točievala ten cringe"
V: ,, fakt?!" zasmial sa p
Ja: ,, neveris mi?"
V: ,, verim verim jasne, kolko si mala vtedy rokov?"
Ja: ,, no asi 17? Zahanbene som sa na neho pozrela"
V: ,, aha tak to este točíš nie?"
Ja: ,, no už som tam dlho nič nedala... to je jedno"
V: ,, a kolko máš followers?"
Ja: ,, neviem volako 100tisic alebo tak?"
V: ,, kolko?"
Ja: ,, počul si šak ale zmeme temu"
V: ,,ja ich chcem cidiet ked si taka dobra"
Ja: ,,tak cringe? No hej"
V: ,, ty si neni cringe teda ak tam netočíš videa ako kajumi"
Ja: ,, no praveže.. kašli na to"
Matty medzitým zobral do rúk Vendy telefón, pretože Vendy je tiež tiktokerka a má tiktok stiahnutý.
Ja som sa stále snažila prehovoriť Vitu, že to nechce vidieť a vtom Matty: ,, takže Emiiik" zasmial sa. Ja som sa nanho pozrela s výrazom, že ho asi zachvilu ubijem, ale vita mu vytrhol ten telefón z ruky.
V: ,, wuaaah čo ti jebe?"
Ja som sá len zehanbene pozrela, pretože ja sa vždy za moje tiktoky dosť hanbim. Iba moja najlepsia kamaratka vie, že mam tiktok, teda z mojich kamaratov tych 100tisic ludi nepocitam. Proste som neni na to moc hrdá. A pri Vitovi som sa cítila fakt zle.Vita videl, že sa pomaly pobersm preč, chytil ma za ruku.
V: ,, šak kukaj, za čo sa hanbiš?"
Ja: ,, za to-"
V: ,, keby ja takto vypadäm tak idem baliť každého boya v okolí..."
Ja: ,, no jakože to bolo moje starsie ja..."
V: fakt?" Ty?"
Ja: ,, hej mala som zlu minulosť kašlime na to"
V: ,, zmenil som nazor na tiktok asi teda lebo taka pekna čaja tam je"
Ja: ,, aha okay"
V: ,, jezis neurazaj saa hovorimo tebe ty trdlo"
Ja: ,, ja viem " zasmiala som sa
V: ,, no tak ma nechaj si kuknut tvoje tiktoky"
Ja: hej šak ma mas tu, prečo chces pozerat na tiktoky"
Počula som ako sa Matty smeje.
Ja: ,, Matty nesmej sa"
M: ,, šak ale to sa neda jak sa hadate, to aj moje zaciatky s Venou boli take?"
Samo sa pridal do debaty: ,, hej boli" zasmial sa
V: ,, no tak nehovor takto o nas"
Ja: ,, asi tak no"
M: ,, sranda ludia srandaa"
V: ,, jasne jasne" šťuchol ho
Ja: ,, dobre som hladná nejdeme sa volakde najesť?"
V: ,, jasne môžeme ist napriklad na kebab"
M: ,, nelubim kebab"
V: ,, ale ja hej"
S: ,, hej môžeme ist, ale počkame na Vendu nie?"
M: ,, ja jej zavolam"M: ,, takže máme isť Vendy nas tam počká"
V: ,, super pome sa obliecť"
Ja a Vita sme sa pobrali do izby. Otvorili sme dvere a na posteli sedel Dejzr.
Pozrel sa na mna a na Vitu ako si ideme ruka v ruke a zasmial sa.
D: ,, vy ste akí zlatí"
Vita sa nanho pozrel len akože či mu niečo nieje alebo čo ale povedal: ,, eee dakujeme?"
viac mi stisol ruku.
Ja: ,, zdá sa, že máš dobrú náladu"
D: ,, hej moja video mádonré ohlasy" zasmial sa
V: ,, ty si vidal video?"
D: ,, hej šak to , čo som točil s Klarou"
V: ,, ty si točil video s Klárou?"
D: ,, Hejj.... šak tie fanfikcie o nás"
V: ,, jaaaj ja sa už strácam v tom " zasmial sa ,, to toho točíš strašne vela"
D: ,, no snažím sa, nie ako ty jedno video za mesiac"
V: ,, tento mesiac som vydal 2" zasmial sa
D: ,, a ja vydávam každé dva týždne asi nejako tak"
V: ,, dobre no ja to nestíhan strihať"
Ja: ,, šak ja ti to kludne budem strihať.."
V: ,, vieš strihať? "
Ja: ,, no hej.. strihávala som pre Leu, neviem, či poznáš"
D: ,, ta čo točí jak Disney Channel?"
Ja: ,, hej"
D: ,, aha tak to je dobre a prečo už nestriháš?"
Ja: ,, to som strihala asi 2 roky dozadu pre ňu tak nejak a potom som mala problémy a tak.. a ony somnou už nechcela spolupracovať"
V: ,, to fakt? Asi si bola už moc vyspelá na ňu" zasmial sa
Ja: ,, ale ona je fajn ale aj ja som už potom s ňou nechcela kebo vtedy to bolo o život.."
V: ,, aha dobre no a bavite sa?"
Ja: ,, no šak asi už ne neviem , či by ma poznala naposledy sme boli spolu asi pred rokom a pol na tiktok zraze"
D :,, ty si chodila na tiktok zrazy?" zasmial saAhojte takto sa Vám sem nachvílku ozývam, ale ak sa Vám náhodou tato ff páči, mohli by ste ju zdielat dakde alebo nepísať o nej kamarátom. Moc by mi to pomohlo. A taktiež, keby ste mi napíali váš názor, čo zmeniť alebo pridať, nechám si poradiť od Vas❤️
Jasmina
BINABASA MO ANG
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...