Vybrala som sa teda k Vitovi.
Prišla som k nemu a on mi s radosťou otvoril: ,, no čau" objal ma. Objatie som mu opätovala, tiež som ho pozdravila a išli sme do izby. Jeho mama už nebola u neho pretože sa vrátila do jeho roznej dediny.
V: ,, no tak ako si sa mala?"
Ja: ,, no šak dobre.."
V: ,, super ja som to stihol len tak tak" zasmial sa
Ja: ,, Vita?.."
V: ,, no?"
Ja: ,, no ja ti musím niečo povedať ale neviem ako na to zareaguješ"
V: ,, pohode mne môžeš povedať všetko"
Ja: ,, asi sa už nebudeme baviť ja som sem prišla len pre to aby som ti to povedala"
V: ,, počkaj o čom točíš, šak sme kamaráti..."
Ja: ,, hej len Kika mi povedala, že či sa s tebou nebavím len pre tvoju fame a že s mi páčis určite a že nemožeme byť iba kamaráti a proste chápeš... ja nechcem aby si mal volake starosti keď sa bavíš somnou you know proste...."Vita zostal chvílu ticho
V: ,, okay 2 otäzky. Keby sa somnou bavíš kvôly mojej fame tak ma poznáš skorej ako pred tym ako sme sa náhodne stretli na ulici. To, že si sem tam pozred moje video nič neznamená, nemôžeš za to, žr som neodolatelný..."
Skočila som mu do reči: ,,jasné jasné" zasmiala som sa
Vita pokračoval: ,,a keby si sa do mna zamilovala mi to dáš volako najavo" zasmial sa ,, ale prosteee je to uplne pičovina nič neskazíš, tým že sa bavíme..."
Ja: ,, jak myslíš, že dávať najavo?"
V: ,, no napríklad takto" naklonil sa ku mne a dal mi pusu.
Cítila som sa zvláštne ale spolupracovala som.Po chvíli sa odomna odlepil a pozrel sa na
mna: ,, tak takto" zasmial sa.
Ja: ,, shiiiit "
V: ,, čo sorry no ale dala sk mi aspoň niečo najavo" uskrnul sa a zdvyhol obočie.
Ja: ,, čo som dala najavo?" začudovala som sa.
V: ,,no ja neviem, kto spolupracoval...."
Ja: ,, šak ale..."
V: ,, ne pohode nemusíš sa obhajovať to bolo zosrandy"
Ja: ,, waa ale potom mala Kiak pravdu shit ale.."
V: ,, mala pravdu?"
Ja: ,, ser na ro prosim"
V: ,,nenene v čom mala pravdu kamo pome"
Ja: ,, nič nič"
V: ,, aha okay tak bud mi to povieš alebo mi daj pusu" ja som sa nanho iba pozrela a čakala som ked ho to prejde.
V: ,, no hovor"
Ja som zostala v dkolu lebo sa Vita fakt dobre bozkáva a proste asi sa mi páči nie Emma tucho nie počkat zastaVila som svoje rozmýšlanie lebo to by nedavalo tak či tak zmysel.
Vita stále čakal na odpoveď ale čo mu poviem že sa mi asi no pravdepodobne páči? Nie dakujem.
Naklonila som sa a dala mu malú pusu fakt rýchlo ani sa nespamätal.
Rýchlo som sa od neho odtiahla a vtom mu zavolal Dejzr a Mattem cez TeamSpeak.V: ,, no no...keby toto videla tvoja kamarátka asi ťa zabije namieste. " zasmial sa
Ja: ,, ty sa radšej nesmej a zdvyhni im to nie?"
V: ,, no idem idem" sadol si k počítaču prisunul k stolu ešte jednu stolivku pre mn, ukázal, že si tam mám ísť sadnúť a zdvyhol im.V: ,, Čaute chalani"
Ja: ,, ahojte"
D {dejzr}: ,, no čau vito a emma"
M {mattem}: no čaute jak sa máme?"
V: ,, šak pohode.."
D: ,, super, zachvílu sa k näm pripojí aj Samo len ešte musel niečo vybavovať či čo"
M: ,, no tak dneska máme riesiť videä tak nejaké nápady?"
V: ,, no ja som dneska natočil rôzne zbytočné módy na minecraft tak to by sme mohli spraviť spolu part 2 nie?"
M: ,, neviem myslíš že sa to páčilo divákom?"
D: ,, no spýtajme sa Emma páčilo sa ti to?"
Ja: ,, no pekne, dobre to bolo myslím, že sa to pači aj mladším divákom"
D: ,, video bolo pekné alebo Vita bol pekný?" zasmial sa
Ja som sa iba pozrrla na Vitu a pomyslela som si čo sme sptavili pred volaním.Všetci sme boli asi tri minúty ticho a potom Mattem: ,, dobre ja už musím prerušiť toto trápne ticho.... tak by sme mojli spolu natočiť nejaké tie zbytočné módy a aj nejaké minecraft memes nie?"
V: ,, to by bolo dobré"
D: ,, hej a mohli by sme sa niekedy aj stretnúť nie? Ako vsetci"Vtedy prišiel do hovoru aj Samo: ,,čaute chalani o čo som prišiel"
D: ,, práve som hovoril že by sme sa aj niekdy stretnút mohli"
S: ,, to by bolo dobré, ked sú tie prázdni" zrazu sa pozrel na mna a Vitu. ,, Vitáaa, ty máš novú holku? Dobre ty. "
Vita sa na mna pozrel a povedal: ,, noo nemám"
S: ,, a kto je to?"
D: ,, iba taká baba čo sa páči Vitovi, to vôbec nieje jeho holka" zasmiala saKokos mali ste vidieť Vitov výraz tak sa červenal ako rajčina. Nechcela som ho nechať v talejto zlej sytuäcii tak som ho chytila za ruku.
On sa na mna s prekvapeným výrazom pozrel a zas pokračovalo ticho až potom Samo povedal.
S: ,, dobre tak som sa dozvedel že Vita je tu s holkou, ktorá sa mu páči ale nechodia spolu." Zasmial sa ,,A ako sa voláš?"
Ja: ,, Emma"
S: ,, no Emma tebe sa Vita nepáči?"
*shit* pomyslela som si a čo mám teraz robiť.
YOU ARE READING
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...