Ja: ,, Počuj nechcem nič výminočné, stačí mi jedna krabka cigariet"
Patrik: ,, jaké chces?"
Ja: ,, je mi to úplne jedno"
Patrik mi podal nejakú shitnú krabicu ale bolo v nej dosť cigariet.
Ja: ,, Kolko?"
Patrik: ,, keďže si to ty tak 3,50€"
Podala som mu ich,on mi podal krabičku a išla som si spokojne domov.Bolo už asi pol šiestej a ja som si zapla Netflix a pri ňom som aj zaspala.
V noci okolo pol 3 ráno som začula čudný zvuk. Zišla som dolu a počula som to hlasnejšie pomyslela som si ,, preboha moja mama má zas novú známosť, kolko im to vydrží zas tyzden?"
O nevadí kedže som bola už hore tak som sa obliekla, obula zobrala tú krabičku, čo mi predal Patrik a isla von.Prišla som za najblyžší barák a zapälila si. Vážne som nemala za potrebu to, aby ma niekto videl. Keby ma videla Kika tak by ma zabila ale ciga je len ciga tú najú aj vlhké 13tky.
Sadla som si na smetiak a zapálila som si jednu. Po asi piatich minútach som zbadala ako ide za mnou nejaký človek mohol mat tak 18 alebo tak a povedal: ,, počuj nezrazila si ma dneska ty náhodou v Tescu?"
Ja: ,, No je to možné prepáč, bola som mimo a išla som rychlo platit"
On: ,, pohode, nemáš ešte jednu?"
Ja: ,, no mam" a podala som mu jednu ,, aaa kto si vlastne?"
On: ,, Volám sa Vitalij ale kamoši mi hovoria Vita"
Ja: ,, Rus?"
Vita: ,, Ukrajinec ale bývam tu na Slovensku"
Ja: ,, aha prečo som ťa tu nikdy nevidela? Inak ja som Emma"
Vita: ,, ja neviem, presťahoval som sa sem asi pred mesiacom z čiech, ale moc nechodím von a tak"
Ja: ,, prečo?"
Vita: ,, to je komplikované"
Ja: ,, aha tak maj sa Vita, možno sa ešte niekedy stretneme." Zahodila som spačok na Zem a vrätila sa domov.
Moja mama si ani nevšimla, že som bola vôbec preč. Stále si tm užívala s tym typkom z Badoo.Iska som hode do mojej izby lahka som si a zaspala.
*
*
*Ráno som sa zobudila asi o 7:20, obliekla sa, dals som si tú zmrzlinu, čo som si včera kúpila, obula sa a idla do skoly, no najskôr som išla pre Kiku.
Cestou ku Kike som premyšlala nad tým Vitom, vôbec neviem kto to je ale chcela by som ho ešte niekedy vidiet celkom dobre sa mi s ním rozprávalo o 3 ráno haha.
Prišla som pred Kiku a ona tam na mna už čakala: ,, Nooo zajtra ideme do Banskej, tedíš sa?" Povedlaa mi a ja som iba prikyvla, prezože som tam isla iba kvôly nej. Ja som tam nikoho nepoznala.
Škola prešla ako voda. Vlastne sa mi tento posledný týždeň zdal cekom okay zajtra je piatok a pondelok distanem vysvedčko, čiže super.
Po skole sme s Kikou išli na obed do restaurácie, ktorä je v nákupnom centre a cestou naspäť ku mne domov, lebo dnes mala u mne Kika spať sme išli okolo tej uličky, kde je Patrik a jeho crew. Jasné, že Patrik a Sandra na mna zakričali. Ja som zo slusnosti išla za nimi ich pozdraviť, ale vóbec sa mi nechcelo, už len z toho, že bola somnou Kika.
Ja: ,, Čaute"
Patrik: ,, Kto je táto krásavica?"
Ja: ,, Patrik Kika, Kika Patrik"
Patrik: ,, Teší ma"
Kika: ,, aj mna" videla som na Kike, že sa necíti nejako moc dobre v tejto partii ale čo už ja som odtial chcela čo najrychlejsie zmiznúť.
Patrik: ,, No čo chces daľšiu krabičku, či este máš?"
Ja som nechcela pred Kikou hovorit o takýchto veciach ona sa o mna stará viac ako moja mama, ked som mal tie problémy tak odvtedy sme také, nieco ako sestry.
Ale odpovedlaa som mu, nechcem to pred Kikou tajiť: ,, nie nechcem dakujem, este mám"
Patrik: ,, jasné ako povies královná a táto krásna princeznä by nechcela niečo?"
Ja: ,, patrik už musíme isť, vies máme doučovanie"
Patrik: ,, jasné jasné, ale niekexy musime ist vsetci von"
Ja: ,, ano urcite pôjdeme nikedy" zakricala som ked sme odchádzali.Po ceste naspať sa ma Kika spýtala: ,, a vlastne čo más mat?"
Ja: ,, nieje to nič zlé len cigy, fakt nič iné nemám"
Kika: ,, ale aj cigy uz sú zlé prosím ťa naskonči ako ked si mala 15"
Ja: ,, to sa nestane neboj sa naozaj"
Kika: ,, dobre. Budem ti musieť ve budem ti musieť veriť. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
Hayran KurguTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...