Ráno som sa zobudila na gauči a nie v izbe.
Asi som včera pri filme zaspala.
Okolo nebol nikto, tak som sa asi zobudila prvá.
Rozmyslela som si, že by som mohla ísť kúpiť chlanom niečo na raňajky, keďže ešte asi spia.Obula som sa, prehodila som si cez seba mikinu a išla niečo kúpiť.
Išla som okolo pekárne a zacítila náramnú vôňu čerstvého sladkého pečiva.
"Už viem, čo im kúpim" pomyslela som si a išla kúpiť to sladké pečivo.Domov som sa vrátila okolo 8:30. Chalani už boli hore a boli v obývačke.
V: ,,kde si bola?"
Ja: ,,bola som kúpiť niečo na raňajky, ak chcte je to pri skrinke na chodbe."
Dejzr sa spýtal, že či si aj on môže dať a ja som povedala, že hej je to pre všetkých.Ja som isla hore zakial sa chalani najedia, pretože ja som si zjedla cestou muffin.
Prišla som do izby a ucidela som cez pol izby natáčaciu techniku. Vita asi ide niečo točiť. Pomyslela som si. Sadla som si za jeho stôl a išla pozrieť na nete.
Zrazu n mn niekto zozadu prehovoril: ,,Čaukoo.."
Obzrela som sa a bol to Domi.
,,co chceš Domi?" spýtala som sa
D: ,, ja iba či so mnou nechceš ísť do mesta?"
Ja: ,, no šak nemam nič teraz na pracicke tak asi by som mohla" vstala som od počítača.Ako som tak išla zakopla som o Vitove natáčacie a spadla na zem.
Dejzr sa začal smiať.
Ja: ,, čo sa tak smeješ pomôž mi nie?"
D: ,, sa nevieš zdvihnúť?" zasmial a podal mi ruku.
Ja: ,, ja viem ale neviem, či ty" dopovedala som to a stiahla ho so sebou na zem.
A som vstala a Domino povedal: ,, tak mi nepomôžeš ja som už starý.."
Ja: ,, mam o 2 roky menej ako ty... "zasmiala som sa
D: ,, vidíš som starší.. tak mi pomôž"
Ja: ,, dobre teda ale nezhod ma"
D: ,, pridsaham"
podala som mu ruku a na moje neočakávanie ma nezhodil.
Ja: ,, fuhaaa GeNtLemAn" zasmiala som sa
D: ,, ja pffff vždy.."Vyšli sme z izby a išli za chalanmi.
Ja: ,, nechcete ísť niekto s nami do mesta?" pritom som stála za Vitom a chytila ho za rameno.
Mattem: ,, noo my musíme ísť točiť.."
Vita: ,, a nechcete isť neskôr?"
Ja: ,, mne je to jedno Domino niečo potrrbuje"
D: ,, noo musim ist teraz lebo mam si vyzdvyhnuť balík..." povedal nervózne.
V: ,, aha dobre tak my natočíme a potom by sme mohli ísť všetci večer keby chcete"
Ja: ,, jasne mozeme"Tak sme vyšli z bytu a ja som sa ho spýtala: ,, takže pre čo ideme do toho mesta?"
D: ,, uvidíš?"
Ja: ,, jeziiis tajnostkár"
D: ,, tak nehovoril by som to nahlas sorry"
Ja: ,, aha tak prečo idem s tebou"
D: ,, noo ja ti verim chapes ja si pridem ako keby ta poznam dlho.."
Ja: ,, aha dobre Domi stači lebo sa rozplačem " zasmiala som sa
D: ,, hehhehehe necgaj maaa. "
Ja: ,, šak dobre aj ja ta mam jak naj kamoša a vďačim ti za to že môžem vhodit s Vitom. J by som sa k tomu povedat to ze ho mam rada neodhodlala.."
D: ,, hej som tu Domas lásky fantomas" zasmial sa
Ja: ,, tak to bolo fakt zlé" zasmiala som sa
D: ,, dobre ja vieem"Po pár minútach sme prišli na také malé námestie medzi bytovkami.
D: ,, teraz sem"
Ja som sa nanho čudne pozrela, lebo sme išli do nejakej uličky. Všade tu smrdela tráva a ja som sa fakt čudovala, čo tu chceme.Po nieklkych dalších zákrutäch a divných uličkách sme uvideli nejakého týpka stojaceho samého na kraji uličky. Bola to iba ulička, on a my.
Ja: ,, Domino nehovori mi, že tam chceme ísť.."
D: ,, no pre to sme tu"
Ja: ,, ja tam nejdem"
D: ,, nebud posrata a pod proste"Povedala som si, že pôjdem ale fakt neviem, čo od toho mám čakať.
Prišli sme za tym chlapíkom, poznal Domina. Zvýtali sa a povedal mu sumu.
Už v ten moment som vedela, že to nebude dobre.
Domino mu dal sumu, ktorú povedal, ten týpek mu podal balík a odisiel.Ja: ,,Domino nehovor mi, že je to to, čo viem, že je to.."
D: ,, no ak mysliš to tak možno.."
Ja:,, ukáž mi to" prisunula som sa s Dejzrom za roh jednej z bytoviek.
D: ,, prečo by som mal"
Ja: ,, nerob si zo mna srandu a ukaž"
Dejzr otvoril krabučku a bolo tam to, čo som si myslela.
Ja: ,, načo to máš"
D: ,, no asi s tým nebudem platit dane.."
Ja: ,, pre toto som tu s tebou ja?"
D: ,, hej lebo chalani by ma zabili"
Ja: ,, a prečo si mysliš, ze ja ta nezabijem za to. Vieš, čo sa mne môže stať, kedby ludia tam hote zistili ze som sa na to len pozrela. Polepšovna jak vyšitá. Možno basa zchvilu-"
D: ,, prečo je to pár gramov.."
Ja: ,, pár gramov odhdujem tak 20gramov... pÁR"
D: ,, a prečo by si mala ist do basy, za taketo mnozstvo nepojdes..."
Ja: ,, okay podme prosim chcem byt najrychlejsie doma" zatvorila som krabičku a ťahala som Domina preč.V strede cesty sa ma zas Dejzr spýtal: ,, no tak prečo by ťa zq toto mali zbásnuť?"
Ja: ,, nooo " faka jak začať- pomyslela som si ,,no jo soo ked som bola nemßia okay pred rokom som mala problem s drogami a odvtedy sa držím od nich čo najdalej. Takze mi neni prijemne ich mat hned pod rukou..."
D: ,, jaj tak sorry ale ..aaaach bože kašli na to ako vtr sa ako keby to boli sladkosti"
Ja: ,, Candy?"
D: ,, okay tak su to neviem novy par topanok"
Ja: ,, dobre ale davaj si pozor nechcem o teba prisť chapes ani Vita ani Matty ani Samo by nechceli..."
D: ,, pohodivke nieje to prvýkrát"
Ja: ,, dobre teda, hej aaaa nehovor Vitovi, že som mala problémy, len by sa bál..."
D: ,, on to nevie?"
Ja: ,, nie ani nebude povedala som to len tebe debilku, tak to nikomu nepovieš"
D: ,, dobre dobre nepoviem"Pobrali sme sa cestou domov.
Prišli sme domov a Fomino povedal: ,,prosim ťa nedáš si to pod mikinu?"
Ja: ,, Dominoo.... "
D: ,, len teraz prenes mi to do izby, lebo ja mma iba tričko"
Ja: ,, dobre davaj..."Prišli ske do bytu a Vita išiel hned zamnou a objal ma.
V: ,, ahoj zlatko ako sa ste sa mali?"
Ja: ,, pohodičke" ,dúfala som, že nezacíti tú krabičku pod mikinou... ale neskoro
V: ,, čo tu máš schované..?"
Ja som sa s vystrašeným pohladom pozrela na Domina ktorý stál vedla mna.Čauko, počkat lepšie Zdravím Vás👏
Len som vam chela, že nezabudnite hlasovať za túto ff, ak sa Vám páčila✨.
Alebo mi napísať komentárik a váš názor na ňu. Môžete mi kludne napisat na ig- jasminabalazova nejaké postrehy, alebo čo by ste chceli vidieť v dalšom diely✨👀.
VOUS LISEZ
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...