Po pár týždňoch Vitu pustili z nemocnice. Bol to znova ten Vitalij, ktorému som na začiatku nášho strastiplného spoločného života darovala cigaretu. *DEBIL AKO VŽDY* Doktor z nemocnice mi pár raz písal, ale ja som s ním odmietala hocijako komunikovať. S Vitom spolu bývame v jeho dome, niekedy k nám chodia jeho rodičia, chalani alebo moja kamarátka.
Nastal deň, na ktorý sme neboli pripravení. Ja s Vitom sme si ani nevedeli predstaviť , ako to bude keď budem musieť ísť naspať do školy...
Boli to krásne 2 mesiace lenže... všetko krásne končí.
Dobre to zas hovoríš ako keby si umierala spamätaj sa! -pomyslela som si keď sme spolu s Vitom pozerali film a ja som sa pozrela na mobil a videla tam dátum 31.augusta.Ja: ,, Vita? Vieš o tom, že už nebudeme môcť spolu byť stále? Od pozajtra nastupujem do školy. Do kelu mne sa to fakt nechce"
V: ,, viem laska, preto si to s tebou ešte chcem užiť, aj keď neviem čo sa moc zmení, keďze budeš tak či tak bývať u mna..." zasmial saJaj no ja som vám to zabudla povedať, moja mama býva s jej priateľom z Tinderu. My dve sa stäle nerozprávame a ja už viac ako mesiac bývam v Vitu. Moju rodinu nahradili chalani. Presne tak ako to bolo na začiatku.
Ja: ,, vieš ja budem mat velmi málo času pretože toto je môj posledný ročník."
Vita: ,, hej viem ake je to zle maturovať.. prezil som si to minulý rok" zasmial sa ,, ja ti budem pomáhat so veetkým, čo budeš potrebovať, neboj sa ničoho" povedal a dal mi pusu na tvár.
Ja: ,, dakujem čo všetko pre mna robiš Vita"
V: ,, ja dakujem za teba"Ja: ,, dobre toto je už moc sladké" zasmiala som sa ,, ideme streamovať?"
V: ,, jeziš ja som zabudol prichystat mic"
Ja: ,, mas 5 minut" zasmiala som sa
V: ,, to stiham" dopovedal a pustil sa do skladania noveho micu.Asi aj to som vam nepovedala, teraz som kinda člen smtv, s vitom streamujeme kazdy druhy deň. Ja mam tiež svoj twitch a tak si privyrabalm trochu. Vita je tiež rád, že nemusí hrať len s chalanmi.
,, ČAU CHATE"
-povedal Vitaa na začiatku streamu. ,, Ako sa dnes máme? Dneska budeme mat stream aj s Emmou"
Ja: ,, ahojte chate"
V: ,, budeme mat chvilu kecací a potom sa vrhneme na Valorant ak chcete"
chat súhlasil.Kecali sme s chatom tak 25 minút, potom nás to už nebavilo, pretože tam boli samé otázky na náš vztah. Na ne sme odpovedali uz tak 200 krát.
Popri hre Valorantu sa na stream pripojil Dejzr.
V: ,,Dominoo nechceš sa pripojiť?"Dominik sa za pár minút pripojil na Discord.
D: "chate jak sa mameee?"
chat bol z Dimiho strašne nadšetní.
V: ,, hovor domino jak sa maas povedz chatu"
D: ,, viete co celkom fajn nejdeme si zahrat minecraft namiesto Valorantu?"
V: ,, viesco musim prepnut scenu a zapat ho" zasmial sa ,, ale môžeme"Ja: ,, Domino ale budem hrat s tebou ja" zasmiala som sa a odtlacila Vitovu stoličku od stolu.
D: ,, tak to su slova do boja!"
Ja: ,, bojis sa?"
D: ,, ne ne plati ideme sumo 1v1 ?"
Ja: ,, ja mam rada polievočky" zasmiala som sa ,, ale vieme, jak dopadlo tvoje video s moonom 10000kc a polievočkami."
D: ,, shhh nespoiluj nove video"
V: ,,Emma mas to mat prepni"
Prepla som scénu a prihlasila za sa svoj minecraft účet.Ako sme hrali počet ludí stúpal a stúpal až tak, že Vita mal problém čítať donates.
Po tak 2 hodinovom streame s Dominikom sme ho už konečne vypli. Celkom sme boli unavení, predsa len celý čas pozerať do počítača.. nieje moj skvelé.
S dominikom sme ale stalle volali, bol nadšení, že mu Vita dá pár prnazí, čo sme za stream dostali.
D: ,, tak ked mi dáš pár tých *dolárov* zasmial sa, ja vás pozývam na posledný deň ku mne. Predsa do skoly ideme až 2. Septembra"
Ja: ,, jaaaj vlastne ano! Omg neskutočne ja že už sa ide zajtra. "
V: ,, no mozeme kludne teda pridem na aute k vam."
D: ,, super tesim sa, ja uz musim ist teda lebo Špunt zas niečo robi v mojej posteli... bojim sa čo to je " zasmial sa
V: ,, jasne jasne choď"Vypli sme discord a lahli si konečne do postele.
Ja: ,, naozaj pojdeme zajtra do Hradce?"
V: ,, je to len na tebe ja by som šiel"
Ja: ,, super pome!"
V: ,, užasne tesim sa a terza sa vyspi"
Ja : ,, dobruu" položila som si hlavu na jeho hruď a zaspala.Ahojte, ozyvam sa vam tu s dalsiu castou trochu neskorej ale je! Snad sa paci! Budem rada za každý komentár alebo hviezdičku a teším sa pri dalšej časti! Už vam teraz mozem povedat, že BUDE!
Dakujem za slvene ohlasy!
YOU ARE READING
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...