Celú cestu som sa čitila dosť divne, lebo čo ak sa stane to isté ako keď som mala 14 ježiš to nemôže. Ale cigy niesú droga..
Boli sme už pri našom dome a mam ako inak doma nebola no nevadí, aspon budeme mat dom pre seba. Išli sme dole do obývačky a pustili sme si môj oblúbený film Rychlo a zbesilo 7, milujem ten film a vedia to asi všetci, preto na natodeniny alebo tak dostavan ich merch hahah, to nieje vychvalovanie ale no pači sa mi to.
Film trval 2,5hodiny a hned po nok sme si išli s Kikou lahnúť. Nemohla som prestať Premýšľať nad Vitom ale nemohla som nechať Kiku sa mu doma ešte k tomu u mňa.
Na chvíľu som zaspala ale o 3 som sa zobudila, myslela som už i k a spí obliekla som sa a išla som zistiť či bude Vita vonku aj dnes.
Už som bola oblečená, otvárala som dvere a v tom mi Kika povedala: ,, Emma? Kam ideš?"
Ja: ,, noo von nachvilu"
Kika: ,,Počuj udeš za nimi?"
Ja: ,, za kym?"
Kika: ,, sak za tym Patrikom"
Ja: ,, Nie nejdem za nim "
Kuka: ,, a kam ides teda?"
Ja: ,,Von"
Kika: ,, jasne ale ked budeš zas robit to, čo si robila ako 14 ročná ja tu už pre teba nebudem prepáč"
Ja: ,, neboj sa, to už nikdy nespravím"
Kuka: ,, a môžem ísť s tebou?"
Ja: ,, však idem iba pred dom"
Kika: ,, ide s tebou"
Nemohla si Kike povedať, že idem pozrieť či tam nieje ten Vita, lebo by sa pytala ktoto je a čo jej poviem, že je to nejaký chalan, ktorému som dala cigu? Nie idem si zapáliť pred dom, však tu moja mamka nieje.Kika sa obliekla a išla somnou pred dom.
Kika: ,, Em je tu strsná zima, nemôzeme isť dovnútra?"
Ja: ,, však ty si chcela isť. Chvilku počkaj tachvilu ju zahadím"
Kika: ,, boze dobre ale rýchlo. A vlastne odkedy fajčíš?"
Ja: ,, no šak ja mam onu elektrickú tu fajčím stále už vlastne rok asi a tieto som si kúpila nedávno, šak normálne, zachvilku mam 18."
Kika: ,, jaaaj no dobre teda už ju zahas prosim ta sak ma komáre doštípu"Kike sa vôbec nepáčilo, že zase fakčím, ale mam nervy uplne. Čo ak ma tam Vita aj dneska čakal a vola sa vlastne Vita?
Zahasila som ju a onko a išli sme do domu. Kika bola ospalá, tak sme si išli zas lahnúť.*
*
*Ráno ma Kika zobudila o 7.00, viete ake je to vstávať tak skoro?! Nie lebo ja ne fakt ja vstavam najskorej 7.20 xd.
Dali sme si raňajky, obliekli, prichystali sme si veci lebo hned to skoly pôjdeme do Banskej Bystrice naten Youtube zraz. Viem viem budeme tam najstaršie ale Kika to pozerá a veľmi sa teší.
Ja: ,,Do skoly sme vyrazili 7.30 kokos o takom čase vstávam " zasmiala som sa
Kika: ,, noo tak ta naučím chodit skoršie, ked si ma tam nechala mrznúť o 3 ráno dnes" zasmila sa
Ja: ,, však si nemusela ísť"
Kika: ,, ale ja som chcela"
Ja: ,, no tak to je tvoja chyba, že si mrzla" poštuchla som ju.
Kika sa spýtala3 ,, a tvojej mame nevadi, že ideš do BB?"
Ja: ,, Vieščo mojej matke je to jefno uplne"
Kika: ,, fakt?"
Ja: ,, hej ale nelutuj ma ani nič prosim dakujem"
Kika: ,, dobre no pome dovnútra" už sme boli pri skole, tak sme išli.Škola ubehla zas celkom rychlo, ina sme odovzdali učebnice a pustili nás domov, no mna a Kiku na náš výlet do BB.
Zo školy nas teda pustili o 13:20 a nám práve o 13:15 išiel vlak do Bb no nevadi, ďaľší näm síce ide až za hodinu ale nevadi počkáme.O hodinu prišiel vlak, my sme nastúpili, mali sme kúpené miestenky, čiže sme sa nemuseli báť, že nebudeme mat miesto.
Cesta trvala 3,5 hodiny, ale hlavne, zme sme došli. Spýtala som sa Kiky: ,, prosím ťa a vies kam vlastne máme ísť?"
Kika: ,, nooo je to na nejakom futbalovom štadióne."
Ja: ,, ježiš a to je kde?"
Kika: ,, počkaj pozriem snap mapku, moja známa by tam uuž mala byť"Po asi 20 minútach sme sa dostali na náš ciel-daky futbalový štadión v BB. Hneď ako sme tam prišli, uvideli sme zástupy detí, ako si stoja pre podpis alebo iba fotku od ich oblúbeného youtubera. Kika bola ako v siedmom nebi, ja som jej verila lebo keby ja pridem na dak zraz kde bude Halsey tak asi odpadnem.
Povedala som jej: ,, Pocuj som smädná idem sa napiť, chod sa postavit do jekakej rady a ja prídem za tebou.Išla som si kúpit vodu do najblyžšieho obchodu. ,, Tu teda majú výber" pomyslela som si, lebo tu mali iba Colu alebo Fantu. Keďže Fantu neznášam, nezostávalo mi nič iné ako si kúpiť Colu.
Na ihrisko som prišla asi o 18:00 a tento 'zraz' mal byt do 19:00 čiže Kika mala este hodinu na fotenie s tými Youtubermi. Ked som k nej prišla už mala fotky s takmer polovicou ale už stíhala iba jedného. Išla teda k Moonovi, lebo ten bol z nich 'najslávnejší'.
Rada detsiek mala asi kilometer, nesrandujem Moona majú radi všetci. Teda ja som ho nepoznala doteraz ale bol celkom pekný.Ja: ,, Kika mne sa tu nechce čakať"
Kika: ,, Už len tento a pôjdeme naozaj"
Ja: ,, a nejdeš somnou hladať WC?"
Kika: ,, nepočkáš takých 20minut?"
Ja: ,, Nie no.. musim isť, idem si ho pohladať sama"
Kika: ,, Okay budem tu"
,,no super vôbec to tu nepoznám ale skusim to pohladať no" pomyslela som si a išla som niekde ku vchodu na futbalové.Snažila som sa hladať ten zachod , šak ale on nikde nebol wtf. Rozhodla som sa, že sa spýtam nejakého človeka, čo tam stál. No nemala som moc na výber, lebo bud tam stäl dáky dedusko a ten pochybujem, že to bude vedieť, alebo potom nejaky vyšší blondavý chalan.
Poklepala som honpo ramene, on sa este ani neotočil a už hovoril: ,, Nie už nedávam...." ked ma uvidel tak prestal.
,,Prosím ťa nevieš, kde sú wécka?" spýtala som sa ho, zdalo sa mi, že ten jeho hlas odniekial poznám ale nevedela som odkial.
On: ,, No viem, zavediem ťa tam?"
Ja: ,, no mohol by si"
On: ,,tak ma nasleduj"
Chvílu sme isli a on potom: ,, A nemáš cigu?" zasmial sa.
Ja som vôbec nechápala,o čom hovorí tak som sa spýtala:,, eeeehem ako mám prečo chceš?"
On: ,, nepoznáš ma?"
Ja: ,, mala by som?"
On: ,, Asi pred dvomi dnami sme spolu boli na cige za taku bytovku"
Ja: ,, Vita?"
On: ,, No jaká si múdra"
Ja: ,, Povkat a ako pockat ty si ma pamätáš?"
On: ,, hej bol som tam aj dnes večer, teda vcera večer a ty si tam nebola"
Ja: ,, to fakt? Aha sorry"Z Vitovho pohladu:
,,Cooo ja som ju stretol, ale prečo bola tu. Ja neviem, či sa akože robí, že ma nepozná, alebo čo. Ale podla mna to nehrá. Je mi extrémne sympatická, neviem prečo, ale neviem si pomôcť. Všetky baby, ktoré stretávam ma poznajú a idú iba na moju 'fame'. Ale ona mi príde iná neviem." Toto všetko sa mi honilo hlavou ked som ju zas stretol. ,,Vitaaa prestaň je to iba volaká baba, čo ti dala cigu, nič viec nič menej.." vravel mi další vnútorný hlas.
KAMU SEDANG MEMBACA
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
Fiksi PenggemarTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...