Kokos jasné, že nedvýhal a už boli 2 hodiny a o 4 mám ísť von s Kikou ale no aj s Vitom.
Po asi 20 ninútach mi zavolal Vita: ,, No čo si potrebovala?"
Ja: ,, nooo potrebovala by som aby si iširl s mnou a mojou najlspšou kamarátkou von"
V: ,, eheeem no neviem vieš lebo .."
Ja: ,, prosiiíim, veď si chcel ít dneska somnou von nie?"
V: ,, no hej ale len s tebiu" zasmial sa
Ja: ,, prosím ona ťa má fakt hada a aj ťa vtedy chcela vidieť na zraze ale ty si bol somnou tak ťa nevidela. A včera mi písala a ja som jej neodpisovala, lebo som bola s tebou"
V: ,, potom ako si odišla si jej mohla odpísať"
Ja: ,, jasne potom som iba...." chcela som povefat myslela na to čo povedal Dejzr ale nemohla som.
V: ,, božee ale ja nepojdem ja sa jej bojim"
Ja: ,, ty si sprosty ale fakt"
V: ,, šak ale ona vôbec vie, že dojdem?"
Ja: ,, nie ale slubila som jej, že idem s niu von ale aj tebe"
V: ,, šak nemusis ist somnou von ani nič somnou"
Ja: ,, ale šak strašne ti vadí byť fakt chvílku s mojou kamarátkou? A ja som bola u teba doma a nič sa nestalo, nič zle som nespravila takže.."
V: ,, ale ty si iná"
Ja: ,, jasné som obeľa iná ako moja najlepšie kamarátka"
V: ,, ale šak"
Ja: ,, ale šak bože no. Ona ta nevidela a sleduje ťa už neviem 2roky? A ja ta vobec nesledujem a bavim sa s tebou. Ale ked nechces tak nemusis"
V: ,, nie že by som nechcel ale.."
Ja: ,, vieščo ser na to" dopovedala som to, hodila som mobil na postel bolo uz pol 4 a o tej 4 som mala ist von s Kikou a ešte som nebola oblečená ani nič.Medzi tým som premýšlala som nad tym čo Vita povedal "ty si iná" kurva jak som iná som rovnaká ako on ako Kika ako vsetci waaaaaaa mama chut zbit celý svet.
Už som nola oblečená a nachystaná, pozrela som sa na hodinky a tam bolo, že za 5 minút 15:00 shiiit. Ja to nestihnem asi nie šak ma Kika zabije. Rýchlo som sa obula a utekala pred centro.
Dobehla som tam najrýchlejšie ako som videla Kika tam už čakala.
K: ,, no tak akoze takto mi to chceš vynahradiť?"
Ja: ,, no som tu, nestačí?" Zasmiala som sa
K: ,, stačí hlavne, že nemáš inú novú naj kamošku" zasmila sa
Ja: ,, teba by som nikdy nevymenila"
K: ,, no tak to dufam"
Ja: ,, jasne že nie"
K: ,, a včera si bola u koho? "
Ja: ,, nieje to jedno?"
K: ,, nie? Hovooor"
Ja: ,, no s takym kamarátom"
K: ,, sak si mi povedala ze to bola babab heeej mas priatela?"
Ja: ,, nie preboha on nieje môj priateľ!"
K: ,, eheeeem jasne"
Ja: ,, shit ver mi lebo odchadzam s tym typkom nič nemám"
K: ,, oh dobre no budem ti verit pre tento pripad teda"
Ja: ,, dakujem. No ideme na Starbucks?"
K: ,, jasne, vieš ako dávno som nemala Frapuccino"
Ja: ,, aj ja tam podme"Vosli sme do centra a hned zamierili do Starbucksu.
Obe sme si kúpili to isté a zamierili von. Nemala som chut ist do obchodov tak sme isli von pred centro.
Ja: ,,Kika počkaj dak mi padnú ohníky na snape. Musim ho poslat cakaj."
K: ,, sak si aspon dadnime na lavičku nie?"
Ja: ,, dobre teda" sadli sme si na lavičku a ja som naštastie ešte chytala wifinu tak som rychlo poslala snap.Z Vitovho pohladu
Bolo mi lúto, že som Emmu takto odpálkoval, ale no mne sa nechcelo ist s nejakou jej kamaratkou von. Teraz by som už aj isiel no ale čo nebudme ich rusiť, keby viem kde su. Shit ale ja chcem ist za nouuu aj jej kamaratkou no...Zrazu mi pípol mobil.
Emma mi poslala snap.* Možno budem vediet kde su a prekvapím ich.* pomyslel som si.
Otvoril som snap. ,, čo šak ony sú tu hned pri centre" povedal som si, okay ja sok si to nepovedal iba v duchu ale povedal som to na celu izbu nevadii.Obliekol som sa a išiel za nimi.
Kika: ,, a čo budeme robiť este či len tu sediet?"
Ja: ,, šak ja neviem ako chceš mne je to jedno"
K: ,, tak si dopijeme a pojdeme neviem kam na ihrisko?"
Ja: ,, no môžeme"Za asi 10 minút sme to mali vypité tak som sa nebídla, že to idem vyhodiz do koša.
Kika si zatial kontrolovala správy na zoznamke, si myslí, že tam niekho stretne.Ako som to zahadzovala poklopal ma niekto po ramene.
,, no tak kde máš tú kamarátku?" povedal a ja som uvidela, že je to Vita.
Ja: ,, ty si debil, šak si hovoril, že neprídeš"
V: ,, no tak som tu, máš byť rada nie" zasmial sa
Ja: ,, janse janse som " zasmiala som sa a ukázala na moju kamaratku Kiku.
V: ,, Tak to je ona? Hm riadny kus"
Ja: ,, čo sa ti páči?"
V: ,, no jakoze je pekná ale ja mám už vyhliadnutú inú čajku"
Ja: ,, aha dobre tak poj rychlejsie"Prišli sme za Kikou a ja som si k nej sadla a povedala som: ,, pozri sa na mna"
K: ,, no?"
Ja: ,, tým že ti to vynahradím, to čo som hovorila v obchode, som nemyslela iba že pôjdeme von.."
K: ,, čo?" Stále nechápala
Povedala som Vitovi no poj sem kamo.
Kika: ,,koho?..." ani to nedopovedala a zbadala Vitu ,, čo čo ço jak počkaj jak? Emma?"
Ja: ,, noo? Som dobre ti vybavila, keď si ho vtedy nevidela?"
Kika: ,, jo jo jo"
Vita: ,, taaak jak sa maš"
Kika: ,, dobre a ty? A dejzr sa ma ako?"
V: ,, mam sa dobre a asi aj dejr neviem včera sme spolu točili"
K: ,, coo vy ste točili to fakt omg to je jake super"
V: ,, No hej je " zasmial sa
K: ,, aha no a jak sa poznate s Emmu?"
Vita niečo chcel povedať ale ja som mu skočila do reči: ,, stretli sme sa na tom meetingu a ja som nevedela kto to je a tak sme sa zacsli bavit"
V: ,, no hej hej tak"
K: ,, coo omg a ty sa rozpravaš aj s moonom?"
Ja: ,, No nie ja som sa bavila zatial iba s Dejrom cez videocet chvilu a s Mattym"
K: ,,omg mojla by som niekedy ist na vase natacanie?"
V: ,, nie fakt prepac ale natacam vyhradne sam"
Ja: ,, sam?"
V: ,, hej no s Matýskem" {r. i. p. Matýsek❤️🥺}
Ja: ,, okay takk kam ideme?"
K: ,, kam chce ist Vita" a prisunula sa k nemu"
Ja som sa iba pozrela na Vitu a nevypadal ze sa mu to dvakrat paci no nevadi, moja kamaratka bola happy co viac si priat.
STAI LEGGENDO
Something like a small trip {Vitaa, SMTV}
FanfictionTento príbeh je o jednej 17-ročnej Emme,ktorá bola v 14tich na drogách, ale dostala sa z toho. Teraz má 17, jedneho dňa ide na úplne random Youtube zraz a tam stretne Vitaa. On je youtuber ale ona to o ňom nevie, preto sa skamarátia a mouno aj niečo...