Val zadržovala slzy ze všech sil. Byla smutná, ale zároveň měla na Lokiho vztek. Jediné, co teď chtěla, bylo někde se zavřít a být sama. Sama tak jak na to byla zvyklá v majáku. Avšak ani to se jí nepovedlo, cestou totiž narazila na Lokiho bratra Thora.
,,Val? Stalo se ti něco?" zeptal se jí, protože si všiml, že je hodně rozrušená a přesto, že neplakla, měla oči zalité slzami.
,,Ne, nic. To je dobrý." odpověděla stručně.
,,Vidím, že jsi rozrušená, co se stalo? Ublížil ti někdo?" vyzvídal dál, ale Val jen mlčela a dívala se na něj.
,,Byl to Loki, že?" hlesl Thor.
,,Proč myslíš, že to byl on?"
,,Takže to byl on." konstatoval.
,,Fajn. Je to kvůli něho, ale neublížil mi. Jen mě naštval." přiznala se nakonec Val.
,,Měla by sis na mého bratra dávat pozor, není zrovna dvakrát důvěřivý a o to víc pak ty nemůžeš věřit jemu. Už několikrát nás podvedl a právě naposledy to bylo než si ho našla, když ztratil ten tesseract."
,,Bůh lží, falše a neplechy." ocitovala nakonec Val knihu, kterou ji tehdy ukazoval Loki, když se jí snažil přesvědčit, že je bůh.
,,Sám bych to neřekl lépe." zasmál se nahlas Thor. ,,Pojď, trochu tě rozveselíme, semnou a mými přáteli na Lokiho zapomeneš."
Val ani nestačila protestovat a Thor už ji táhnul (zase!) za ruku někam do paláce. Tohle bude muset vydržet. Teď se nemůže vrátit domů, takže si na tyhle nenadálé zvraty musí zvyknout a taky hlavně na to, že se kolem ní najednou ochomejtá tolik lidí. Ach jak mi chybíš samoto. Vzpomínala.
Thor ji dotáhnul až do asgardského skladu alkoholu, kde se svými přáteli trávili hodně času nad džbánem piva a klábosení o všem možném. Tam už na něj čekali čtyři další lidé, nebo teda spíš asgarďané. Val mezi nimi hned poznala modrookého blonďáka Fandrala, se kterým se seznámila v zahradě. Zbylé dva muže a ženu neznala.
,,Dneska se k nám připojí Valeria, má špatnou náladu, tak mě napadlo ji trochu rozveselit. Co říkáte, bando?" zahromoval Thor.
,,Copak, dámě se už stýskalo po mé přítomnosti?" zažertoval Fandral a mrknul na Val.
,,To by stačilo ty jeden proutníku, nemusíš nahánět každou sukni, která se v paláci objeví! " promluvila žena.
,,Rovnou přiznej, že na ty další ženy žárlíš a chceš mě sama pro sebe." pošťuchoval ji Fandral.
,,Možná až mě dokáže porazit v souboji,, utrhla se na něj ,, Já jsem Sif. Těší mě, Val."
,,Tohle jsou Hogun a Volstagg." představil zbylé dva Thor a oba bojovníci kývli na pozdrav.
,,Dost už představování, podejte nám někdo džbány!" zahulákal Thor a během pár sekund už do sebe klopil korbel vychlazeného piva.
Tohle bude dlouhý den. Pomyslela si Val a lokla si ze svého korbelu.
**********************************
Val se probudila nad ránem a bolela ji hlava.
,,Bože, kolik jsem toho včera vypila." řekla si sama pro sebe. ,,A kde to sakra jsem!" rozhlédla se po mísnosti. Tohle nebyl její pokoj.
,,Tak už jsi konečně vzhůru?" ozvalo se z kouta pokoje. Val se ohlédla a zrudla....
Tohle je Lokiho pokoj a co hůř.... jeho postel!
ČTEŠ
Princ z Asgardu
FanfictionLoki se probudí na neznámém místě a co hůř, nepamatuje si, kdo je. Po pár hodinách bloumání lesem narazí na ženu, která žije sama na pobřeží a která Lokimu pomůže. Valeria však netuší, že tento neznámý je vlastně princem Asgardu a bohem lží a neplec...