Val měla v tančení velké rezervy. Nejen, že neustále šlapala Thorovi na nohy, ale nedokázala se ani moc přizpůsobit rytmu hudby. Ani Thor ji tuhle trapnou situaci moc neulehčoval. Pokaždé, když mu stoupla na palec, se jí zasmál a řekl jí, že horší tanečnici jaktěživ neviděl.
Muzikanti ohlásili pauzu a tak byla Val konečně vysvobozena. Vrátila se zpátky za Lokim, který se za celou tu dobu nehnul z místa. Val si všimla, že má nevrlý výraz a odhodlala se zjistit, co se mu honí hlavou.
,,Netvař se tak kysele, byl jsi to ty, kdo mě tady donutil jít." rýpla si do něj a Loki ji prostřelil pohledem.
,,Co se dělo mezi tebou a Fandralem?"
,,Proboha.. takže o to jde? Žárlíš snad?" ještě jednou ho pošťouchla.
,,Ne." řekl ostře. ,,Jen chci vědět, co se mezi váma stalo."
,,Vždyť víš, že si to nepamatuju." odpověděla mu stroze.
,,To tvrdíš ty." odeskl.
,,Proč rovnou nepřiznáš, že žárlíš?"
Mezi Val a Lokim se schylovalo k hádce. Jejich pohledy se setkali v naštvaném pohledu. Jeden probodával očima druhého. Rostoucího napětí si všimla i Friga, která se mezi ně nenápadně vložila a pod "nenápadnou" záminkou odtáhla Lokiho stranou. Val zůstala u stolu sama a sledovala, jak z dálky, jak se ti dva o něčem dohadují.
,,Můžu dámě dolít víno?" ozvalo se po jejím boku. Val zvedla hlavu a uviděla, že nad ní stojí Fandral se džbánem vína.
,,Dolij až po okraj." nastavila sklenici. Fandral se zasmál a začal dolévat. Potom se posadil na židli vedle ní. Val se napila vína a dál pozorovala Lokiho a Frigu. Fandral si všimnul, že je pozoruje, ale nedal to najevo.
,,Není zrovna slušné nechat tak okouzlující ženu o samotě. Někdo by toho mohl využítve svůj prospěch." mrknul na ní.
,,Jsem ráda sama." oznámila mu Val s nadějí, že tento hovor co nejrychleji ukončí.
,,Nikdo není rád sám, Val. Možná to ještě nevíš, ale časem to poznáš." chytil ji za ruku a položil si jí do svých dlaní.
,,Fandrale nechtěla bych tě urazit, ale..."
,,Tak mě neurážej, Val. "uculil se na ni. ,,Pojď si raději semnou zatancovat."
,,Nemyslím si, že to je dobrý nápad. Jsem vážně mizerná tanečnice. Pošlapala jsem Thorovy nohy!" varovala ho.
,,Nesmysl. Thor neumí při tančení vést. Pojď dokážu ti to." vytáhnul ji na nohy a vláčel ji na parket.
Hmm a jsem tady zas. Pomyslela si Val a přála si, aby to měla, co nejrychleji za sebou. Fandral nastavil levou ruku a Val mu do ní vložila dlaň. Potom ji chytil kolem pasu a přitáhnul si ji blíž. Položila mu druhou ruku na rameno a snažila se od něj nenápadně odstoupit.
,,Musíš být blíž, jinak to nejde." zaprotestoval. ,,Neboj, uvolni se a nech to na mě."
Val kapitulovala. ,,Tak fajn, ale jestli ti šlápnu na nohu, tak se omlouvat nebudu!"
K jejímu překvapení měl Fandral pravdu. S jeho vedením se jí podařilo šplápnout mu na nohu jenom jednou.
,,Tak vidíš, že umíš tančit. A to ses tak bála."
,,To není mnou, ale tebou. Vážně ti to jde." usmála se něj radostí z toho, že jí dokázal, že není takové kopyto, jak si mysela.
Hudba začala zpomalovat rytmus. Fandral si opatrně přitáhnul Val blíž k tělu. Tentokrát však neprotestovala. Musela uznat, že i když měl Fandral pověst sukničkáře, dokázal k ní být milý a vřelý. Narozdíl od jistého protivy.
,,Pověz mi, Val." začal Fandral rozhovor. ,,Co je mezi tebou a Lokim?"
Val chvíli přemýšlela. Sama si nebyla jistá, co pro ni vlastně znamená. Jednou je neuvěřitelně arogantní a podruhé ji zachraňuje před elfy. Pořád je z něj zmatená.
,,Jestli myslíš vztah, tak mezi námi žádný není." odpověděla nakonec.
,,A heleme se, my o vlku...." začal Fandrala a Val otočila hlavu a viděla přicházet Lokiho jejich směrem.
,,Fandrale?" řekl Loki lehce naštvaným výrazem
,,Loki?" odpověděl mu s úsměvem Fandral.
,,Mohl bys být tak laskav ...."
,,Ale ale samotný princ Loki mě žádá o laskavost, no to se jen tak nevidí." rýpnul si do něj a Lokimu se zlotí zúžily zorničky.
,,Přišel jsem si pro svoji společnici, když dovolíš."
,,Ovšemže dovolím, ale jedině, když ta společnice s tebou bude chtít odejít."
Loki i Fandral se oba podívali na Val a čekali na její odpověď.
ČTEŠ
Princ z Asgardu
FanfictionLoki se probudí na neznámém místě a co hůř, nepamatuje si, kdo je. Po pár hodinách bloumání lesem narazí na ženu, která žije sama na pobřeží a která Lokimu pomůže. Valeria však netuší, že tento neznámý je vlastně princem Asgardu a bohem lží a neplec...