Na chodbách asgardského paláce se začalo pohybovat mnoho bojovníků. Ozbrojeni meči a kopími se seřazovali vně i vevnitř paláce a čekali na rozkazy svých vůdců.
Loki, který měl teď jiné povinnosti, musel nechat Val odejít, stál po boku Ódina a čekal na jeho rozhodnutí. Loki doufal, že se jí nic nestane a ve zdraví útok přečká. Nepřátelská loď už byla na dohled. První ranou elfové prorazili strop a druhá rána bylo přistání jejich lodi s vojáky. Z útrob vesmírné lodi se začali vynořovat postavy v maskách a se špičatýma ušima.
Loki, Thor i Ódin pozvedli zbraně a vydali se do boje.
.....................................
Mezitím Val prchala palácem neznámo kam. Bylo jí jedno kam doběhne, hlavně když to bude co nejdál od něj. Avšak nepočítala, že její nepromyšlený útěk ji zavedl přímo do spárů nepřítele. Zastavila jen několik metrů před oddílem pěti elfů. Všichni byli ozbrojeni.
,,Tak a jsem v háji!" zaklela Val a rozběhla se zase zpátky. Elfové ji byly ihned v patách. Val klopýtala o své šaty, ale nezastavovala. Zastavení by znamenalo smrt. Elfové byli rychlí a přibližovali se. Val zahnula za roh a rovnou to napálila do jednoho z agardských bojovníků. Lekla se, ale jakmile poznala Sif a bojovou trojku, ulevilo se jí. Čtveřice okamžitě zareagovala. Utvořili formaci a Fandral schoval Val za svá záda. Během pár vteřin skupinu elfů pobili.
,,Jsi v pořádku?" optala se Sif Val.
,,Jsem... Díky vám. Kdybyste se tady neobjevili..."
,,To je v pořádku." uklidnil ji Fandral. ,, Teď by ses měla ale někde ukrýt, my musíme pomoct ostatním, elfů je tady ještě požehnaně."
,,Dobře, někde se schovám. Ještě jednou vám děkuji. Vám všem." usmála se na ně.
,,Jsi kousek od svého pokoje, jen dvě chodby, bež tam a zamkni se. Nikom neotvírej. Elfové jsou zrádní a mohou použít triky, aby tě vylákali. I když s tím se asi teď zdržovat nebudou. Prostě se tam zamkni a počkej."
Val kývla, že rozumí. ,,Hodně štěstí." popřála čtveřici i když trochu štěstí potřebovala spíše ona a vydala se na cestu.
......................
Ódin a jeho synové mezitím odolávali nájezdům elfů. Chvílemi to vypadalo, že jsou elfové v přesile, ale proti této trojici bohů moc nezmohli.
Během půl hodiny zavelel vůdce elfů na ústup a zbylí elfové se rozběhli zpátky do své lodě. Kromě pár jedinců, kteří bohy zaměstnávali, aby jejich druhové mohli útect, se jim podařilo odletět. Síněmi asgardského paláce se ozval hřmot bojovníků. Hřmot vítězství.
ČTEŠ
Princ z Asgardu
FanfictionLoki se probudí na neznámém místě a co hůř, nepamatuje si, kdo je. Po pár hodinách bloumání lesem narazí na ženu, která žije sama na pobřeží a která Lokimu pomůže. Valeria však netuší, že tento neznámý je vlastně princem Asgardu a bohem lží a neplec...