Val a Loki se ještě chvíli objímali.
,, Řekni mi, jak ti můžu odtud pomoct? " naléhala Val.
,, Nejde to. Ódin už se nejspíš rozhodl. Trest bude tvrdý."
,, Mohla bych s ním promluvit, přesvědčit ho, že.... Že nejsi špatný člověk. "
,, Jsi až moc naivní, Val. Ódin je bůh. Neříká se mu všemocný jen tak. Nebude poslouchat obyčejnou Midgarďanku. "
Val sklopila hlavu.
,, Neboj se, dopadne to dobře.... Ať už trest bude jakýkoliv, nezastaví mě to, abych si tě potom znovu našel. "
,, Co myslíš tím potom? " zeptala se nechápavě.
,, Chci, aby ses vrátila zpátky na Zem."
,, Mám tě opustit? "
,, Nevím, co pro mě Ódin připravil, ale rozhodně nechci, abys u toho byla. Taky se může stát, že...... " Loki přestal mluvit a zhluboka se nadechl. Val se jejich rozhovor moc nelíbil.
,, Co se může stát? Co!"
,, Možná to bude trvat dlouho, než se znovu sejdeme. " povzdechl.
,, Jak dlouho?" vyhrkla Val.
,, To nedovedu říci... Také proto by ses měla vrátit zpátky domů. Žij svůj život. Běž, Val. Odejdi...."
,, Ale... "zaprotestovala.,, Najdu si tě, Val." utěšoval ji Loki i když by on sám také potřeboval slova útěchy. Sotva mohli být ti dva spolu, osud jim znova podkopával nohy.
,, Škoda jen, že jsem svou namyšleností promrhal tolik času a nesvěřil se s svými city dříve. Byl jsem hlupák." řekl Loki a chytil Val za ruce.
,, Počkám na tebe. Slibuji." řekla Val odhodlaně a v koutku jejího oka se objevila slza.
,, Miluji tě. " zašeptal Loki a políbil ji. Poslední polibek na dlouhou dobu. Polibek rozloučení.
Loki senodtáhnul, podíval se Val naposledy do očí a potom se k ní obrátil zády.,, Běž. "
,, Taky tě miluji, Loki a věřím, že své slovo dodržíš. " řekla mu ještě naposledy a pomalu se vrátila ke dveřím. Neochotně položila svou dlaň na panel a odešla z cely. Dveře se za ní hlasitě zabouchly. Val si otřela slzu a vydala se zpátky nahoru do paláce.
........................
Frigga jí doprovázela až do jejího pokoje. Cestou jí Val pověděla všechno. Frigga souhlasně přikývla.
,, Budeš mi tady chybět, ale je to správné rozhodnutí. " řekla královna.
,, Mnohokrát vám děkuji. Za všechno."
Frigga jí řekla, že se má za dvě hodiny dostavit k bifrostu a Heimdal ji přenese domů. Také slíbila, že její rozhodnutí předá Ódinovi, který touto dobou je s Thorem na jednání na jednom z devíti světů.
,, Poděkujte za mne i Thorovi, prosím. Byl ke mě velice vstřícný. A hlavně se za mě prosím postarejte o Lokiho.... Snad k němu bude Ódin schovívavý.... " hesla Val.
,, Samozřejmě." usmála se Frigga.,, Sbohem, Val, užívej života. "
,, Sbohem, vaše veličenstvo."
Val za sebou zavřela dveře a ještě na chvíli se šla posadit na okenní parapet, kde tak ráda sedávala.
Asi po půl hodině se ozvalo silné zaklepání.
,, Dále." oznámila Val neznámému za dveřmi.
Klika cvakla a ve dveřích se objevil Fandral. Val z jeho příchodu nebyla zrovna nadšená, ale na druhou stranu se s ním alespoň rozloučí.
,, Fandral..."
,, Valerio." kývnul hlavou na pozdrav.,,Vyrozuměl jsem, že dnes odjíždíš."
Val seskočila z okna a došla k němu.,, Ano, je to pravda. Vracím se zpátky na Zemi."
,, Takže ti já a dokonce ani samotný princ Asgardu nejsme dost dobří? "
Val jeho slova šokovala. Takového ho neznala.
,, Co tím myslíš?"
,, Vím, že spíš s tím parchantem Lokim!"
,, To je moje věc. " odsekla mu rozhořčeně.
,, Ale prosím tě, ví o vás celý palác. Thor to všem vyžvanil. "
,, I tak je to moje soukromá věc, Fandrale. Taky je mi jedno za kterou sukní se zrovna naháníš. Co kdybys raději šel ochmatávat tu služebnou, co ty na to? "
V obou to začínalo vřít.
,, Víš, Val.... Choval jsem se k tobě slušně a naoplátku jsem trochu té" slušnosti" chtěl i od tebe. "
,, Aha takže jestli to správně chápu, jsi dotčeným tím, že jsem spala raději s Lokim než-i s tebou. Tvoje ego to prostě neuneslo."
,, Já vždycky dostanu to, co chci. " zahromoval a chytil Val za paži. Snažila se mu ruku vykroutit ze sevření, ale asgardský bojovník měl obrovskou sílu. Kdyby chtěl mohl by jí ji zlomit vejpůl. Val napřáhla volnou ruku a chtěla Fandralovi vlepit facku, ten ji však za letu chytil a odstrčil Val na postel. Jedním pohybem ji otočil na záda a svou váhou znehybnil.
,, Já vždycky dostanu to, co chci. " zopakoval svá slova.
,, Fandrale, pusť mě. Prosím, nedělej to." žadonila strachy Val, ale Fandral jí už pomalu svlékat ze šatů.
,, Ne! Pomóc! " křičela Val,ale Fandrala to vůbec nezajímalo. Val se nemohla bránit a nikdo jí na pomoc nedorazí. Začala plakat.
,, Ale co to vidím? Slzy? Něco se ti nelíbí? Jak ti to dělá ten zmetek? Dělej, řekni!"
Val se slzy řinuly proudem. Její krásné vzpomínky na Asgard se pomalu ztrácely...
ČTEŠ
Princ z Asgardu
FanfictionLoki se probudí na neznámém místě a co hůř, nepamatuje si, kdo je. Po pár hodinách bloumání lesem narazí na ženu, která žije sama na pobřeží a která Lokimu pomůže. Valeria však netuší, že tento neznámý je vlastně princem Asgardu a bohem lží a neplec...