Nový začátek

195 12 0
                                    

Val strávila v Lokiho ložnici zbytek dne i noci. Jestli za dveřmi celou dobu hlídaly stráže, měly rozhodně o zábavu postaráno. Ale Lokimu to bylo jedno. Leželi v objetí v posteli a Loki jí jemně prsty projížděl vlasy, zatímco spala. V tuto chvíli byl šťastný, ale myšlenka na jejich budoucnost ho trápila. Zatím netušil, jaký trest pro něj Ódin chystá, ale rozhodně to nebude nic příjemného... Je tady možnost vyhnání z Asgardu, odebrání jeho moci nebo dokonce i vězení. Jedna možnost horší než druhá. Loki přemýšlel, jestli má na vynesení rozsudku čekat, anebo se prostě pokusit utéct s Val někam daleko. Obyvatelných planet je ve vesmíru hodně a Ódin by se určitě nezdržoval jejich prohledáváním. Avšak co by na to řekla jeho matka? 

Val se začala pomalu probouzet. Zamrkala očima a podívala se na Lokiho.,, Dobré ráno. " usmála se a Loki jí úsměv oplatil. ,, Dobré." 

Val s posadila a líně se protáhla. Oba byli stále nazí a tak si Val na sebe přitáhla deku, když v tom se rozletěli dveře pokoje a v nich se objevil Thor. Val jenom překvapeně třeštila oči a začínala se červenat.

Thor se neobtěžoval jako vždy klepáním a zdvořilostmi. ,, Loki potřebuji s tebou.... " Začal mluvit zhurta, ale když si všimnul Val vedle Lokiho v jeho posteli zarazil se a překvapeně koukal.,, Ehm..." odkašlal si a odvrátil zrak.,, Já raději přijdu později. " zasmál se nakonec nahlas a namířil si to zpátky ke dveřím. Ještě než odešel stačil dodat poslední připomínku.,, Fandral se zblázní až mu tohle řeknu. Poprvé v historii celého Asgardu mu někdo přebral kořist." smál se dál a zavřel za sebou. 

,, Pitomec. "zaklel Loki. 

,, Co myslíš, že chtěl?" zeptala se Val. 

,, Netuším, ale pochybuji, že to bylo důležité. Můj bratr vždycky dělá mnoho povyku pro nic. "

Val se oblékla do svých šatů a rozloučila se Lokim. Potřebovala si dát pořádnou sprchu a také si vzít čisté oblečení. Když za sebou zavírala dveře pokoje, oba starzmi se začali uculovat. 

Hmmm paráda, teď už to bude vědět celý palác. Pomyslela si a jenom se na ně zašklebila a šla dál. 

.............................. 

Val si dávala se sprchou na čas, teplá voda ji byla příjemná a navíc neměla kam spěchat. Když byla umytá, pustila se do snídaně, kterou jí tam nechala Yaris. Talíř si vzala do rukou a sedla si sním na parapet okna. 

Že bych si tady nakonec zvykla? Přemýšlela s úsměvem a pohledem na sluncem osvětlené stromy. Když dojedla, rozhodla se vydat do asgardské knihovny, kterou jí předtím ukázal Loki. Sice zase do schodů funěla, ale za tu námahu to stálo. Vstoupila dovnitř. 

V knihovně nikdo nebyl a Val to ani nepřekvapovalo. Obešla několik polic a vzala pár knih, které si myslela, že by se Lokimu hodily pro zkrácení dlouhých chvílí. Potom se zase vrátila dolů a zamířila k Lokiho komnatám.

Kdyz po několika minutách došla na místo, k jejímu překvapení před dveřmi nestály stráže. Zkusila zaklepat na dveře. Žádná odpověď. Zkusila to podruhé.,, Loki, jdu dovnitř. " oznámila  a otevřela dveře. Lokiho pokoj však byl pustoprázdný a po asgardském princi nebyla ani stopa. Val dveře zavřela. 

,, Odvedli ho do žaláře." ozval se za ní smutný ženský hlas. Val okamžitě poznala Friggu a otočila se směrem k ní. 

,, Proč? "

,, Králův rozkaz. " hlesla Frigga posmutněle. 


Princ z AsgarduKde žijí příběhy. Začni objevovat