Siz eğlenmek isterken bazılarının sizi salak olduğunuzu ve ergen diyerek dalga geçtiğinde nasıl hissettiğinizi anlıyorum. Ama sorun şu ki sonuçta siz eğleniyorsunuz başkasının ne düşündüğü önemli değil.
Ben okulda bu olayı sürekli yaşıyorum. Ben aslında aşırı derecede utanmazım. Yüzsüzde diyebilirsiniz. Ama ben aklıma eseni yapıyorum. Çünkü bunu seviyorum. Okulun yürüme alanlarında arkadaşlarımla gezerken bir anda kollarımı açıp etrafımda dönüp ‘’Hayat çok güzel.’’ Diyebilirim. Zevk almak benim için önemli olan bir şey. Bir anda çığlık atabilirim. Tüm insanların bana bakmasını sağlayabilirim. Bana iğrenircesine, ‘’Bu salak ne yapıyor?’’ dercesine bakmalarına bayılıyorum. Çünkü bunu onlar yapamaz. Ne kadar özgür olduklarını söyleseler de insanların ne düşündüğüne önem vererek özgür kavramına giremiyorlar.
Bu hisse bayılıyorum.
Aman tanrım bu his gerçek! Bu gerçekten oluyor. Tüm hisler gerçek. Kalbim yerinden çıkacak gibi. Kimsenin ne söylediği umurumda değil.
Özgür olmayı seviyorum. Hayatıma başka insanlar için kısıtlayamam. Ben aşrı derecede bundan hoşlanıyorum. Size garip gelebilir. Çünkü bu hissi bilmiyorsunuz. Bu öyle bir his ki sanki dünya elinizdeymiş gibi hissettiriyor.
Umursamazca büyük kahkahalar patlatabilmek. Sınıfın ortasında dans edebilmek gibisi yok. Herhangi bir erkeğe gidip öpücük atabilirim. Deli gibi şarkı söyleyerek etrafımda dönüp eğlenebilirim ve arkadaşlarımda bana eşlik eder.
Herhangi bir kurala uymak zorunda değilsiniz. Bunları yaptığınızda gerçekten hissedeceksiniz. İşte bu yaşamın hissi diyeceksiniz. Tüm kemiklerinize kadar o enerjiyi, pozitifliği ve hayata olan aşkı hissedeceksiniz.
Herkes okul başladığında insanlara ne kadar özgür olduğunu hissettirsin. Masaya çıkıp dans edin. Okulun herhangi bir yerinde şarkı dinleyerek etrafında dönsün. Unutmayın havalı olmak hiç havalı değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gayin Aşkı
Teen FictionBu bir hikâye, kimseye bahsetmediğim. Bu bir acı, kimsenin hissetmediği. Ama ben yaşıyorum, kimsenin görmediği bir şekilde. Ben bir aslanım. Sıcak, buzullu ve güçlü bir yüzle, ben bir aslanım. Uçmaya çalışan balığım, ben. Kırıld...