21. Bölüm (Sen De Hissediyormusun?)

2.6K 87 3
                                    

     Hemen şuan içimde mükemmel bir his hissediyorum. Gitmesine izin veremem. O hissin yanındayken kalbim hızlanıyor. Sözleri dinlemek istemiyorum. Yıldızlara soruyorum. Bu aşk olarak adlandırdığınız his mi?

     O hisle beraber yürüyebilirim değil mi? O hisle koşabilirim. O hisle yaşayabilir. O hisle mutlu ölebilirim.

     O his, neredeyse orada mutlu olabilirim. Tek bildiğim o hissin olduğu yerde mutlu olduğum. Mutluluğumun elimden alınmayacağı.

     Tek bildiğim sıcak bir koruma kalkanımın olduğu. Ne kadar kötü olsa da beni koruduğu. Bana söz verebildiği.

      Tam oradaki his beni sarhoş edebilir. Sıcaklığıyla vücudumu yakabilir. Temiz ruhu beni de temizleyebilir. Hatalarımı gözden geçirdiğimde kendimi sorgulayabilirim. Hala nasıl benimle birlikte olduğuna dair. Eğer o giderse hareketlerim yavaşlayabilir. Eğer o giderse yazamayabilirim. O varken kalemim güçleniyor. Kelimelerim genişliyor.

    O benimleyken duyabiliyorum, acımın bedenimden çekilip alındığını.

    Acım gittiğinde geride sadece kötü günlere dair anılar kaldı. Hatırlamak istemesem de her şarkıda hatırlayacağım anılar.

   Bu aşk olarak adlandırdığınız hissi mi? Güçlü hissettiriyor. Olduğumdan daha iyi hissettiriyor.

   Ölürken ve hayatımın gözümün önünden geçerken mutlu olmamı sağlayabilecek his bu. Tanıyabiliyorum. Bu hissi tanıyorum. Onun bedeni bu hissi ateşliyor. Dünyada yaşadığını bilmek bile bu hissi ateşliyor. Korkmamı engelliyor.

   Hayatımın bir parçası dolmuş gibi. Her zaman gözlerimde görmek istediğim kişi sekilenmiş gibi.

   Şeklini kafama kazıyabiliyorum. Gözümü kapattığımda önüme gelen tek şey oluyor o. Her bir parçası için neler verebilirim?

    O ve ben. Aramızda bir şeyler farklı gibi. Bir şeyler beliriyor. Bir bağ bu. Onunla beni bağlayan. Vücut sıcaklığını hissedebiliyorum. Karmaşanın içinde onu bulabilirim. Kaos içindeki sakinlik gibi. Uyumsuzluğun içindeki uyum gibi. Hissedemediğimiz hissimiz gibi. Arayıp da bulamadığımız romantizm gibi. Hayat gibi.

    Kalbim şiddetli atışları. Kalbimin yerini değiştirebilir. Bana dokunmasına izin verebilirim. Hayatımda okuyacağım en etkileyici kitap olabilir o.

    ‘’Gitmesine izin veremem. Gittiğinde kendimi hissedemem. Senin yanındayken yaşayabilirim. Sen yokken o mükemmel his de yok. Sen yokken kuşlar ötmüyor, doğa gelişmeyi bırakıyor. Kaos gözlerimi kaplıyor. Sen yokken bende yoğum Oğuz.’’

Sadece Bir Gayin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin