Bugün olanları anlatmadım. Hayal kırıklığı vardı bir tek.
Benden hoşlanmadığını bildiğim halde bu kadar flörtleşme neden? Asla bana âşık olmayacak, benimle olmayacak. Bunu biliyorum ve ondan kopmak istiyorum. Hiç kimseye âşık olmadığım zamanları özledim. Yüzlerce kişi bana bu sevdadan vazgeçmemi söylüyor. Bense tam tersini yapıyorum. Vazgeçmiyorum. Aptallık yapıyorum.
Aptallığımı bitireceğim. Kendime bakacağım. Olduğum insandan katlarca daha mükemmel olacağım. Eğer benden hoşlanıyorsa kendi gelir beni beklemez. Bu sözü aklımda tutarak yoluma devam edeceğim ve birini aramayacağım gönlümü özgür bırakacağım. Birinden diğerine konacağım. Ki bu düşünce bana ters olsa da.
Bugün olanlardan sadece bir kısa kısım anlatacağım. Coğrafya dersinde arkamda oturuyordu. Ve ben geriye yaslandım kolum bacağına değiyordu. O da bacağıyla kolumu sektiriyordu. O sıra arkadaşıyla konuşurken ismimi duydum ve arkadaşına ister dedi. Anlamını siz anlamışsınızdır.
Gün boyunca ona asıldım aptalı oynadım ama o sadece beni sikip bir kenara bırakmak istiyor ki bunu kendime yaptırmayacağım. Onun yanındayken duygusuzu oynayacağım. Bundan sonra gözümü yükseğe dikeceğim hepsinden üstün olmaya. Her zaman dünden daha iyi olmaya çalışacağım. Başaracağım. Daha iyi, daha güçlü, daha popüler, daha istekli ve istediğini elde eden olacağım. Her gün benim değişimime tanık olacaksınız. Güçlenişime. Kalkışıma. Uyanışıma. Kısa ve özüm bugün. Her şey yenden başlayacak. Gölgemde kalacaklar. Bugün benim uyanış günümdür. Bunun tarihini bir kenara yazın bu günden sonra eski hasan yok. Savaşacağım gücüm bitse de tükensem de güç alacak bir şeyler bulacağım. Tabi bir pislik olmayacağım. Sadece gerçek halimi derin bir uykuya yatıracağım…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gayin Aşkı
Teen FictionBu bir hikâye, kimseye bahsetmediğim. Bu bir acı, kimsenin hissetmediği. Ama ben yaşıyorum, kimsenin görmediği bir şekilde. Ben bir aslanım. Sıcak, buzullu ve güçlü bir yüzle, ben bir aslanım. Uçmaya çalışan balığım, ben. Kırıld...