Birazdan okuyacağınız bölüm yeni hikayem olan ''Ruhumun Kara Boşluğu'' hikayesinden alınmıştır. Aynı bölümü burda da yayınlıyorum. Tek seferlik bir şey bu. Aynı zaman da Ruhumun Kara Boşluğu hikayeme göz gezdirin. Bence çok beğeneciksiniz. Hepinizi öpüyorum...
Yakın. Her zaman daha yakın. Acı her zaman ruhumuza daha yakın.
Rüzgâr yüzüme vurdukça hissettiğimi anlıyor. Hala hissettiğim için mutlu oluyorum. Kafamı çevirdiğin her yerde duygular görüyorum.
Vazgeçilemez. Duygular için verilen anlam bu, vazgeçilemez. Duygulara ihtiyacım yok diyemesin çünkü onlar hayatı var eder. Kimse de duygusuz olamaz. İçinizde yanıp tutuşurlar, asla uyumsuzluk göstermezler, hiç biri asla eksik olamaz. Benim için aşk yok diyen kişilere inanmayın. Mutlu olamam diyenlere inanmayın. Çünkü kimse 1 duygusu bile olmadan yaşayamaz.
Katillerde acır, astronotlarda korkar.
Kaçınılmaz. Duygular için verilebilecek bir diğer anlamada bu, kaçınılmaz.
Şuan zedelenen ruhumla yaşıyorum. Ne kadar yazdığım bu düşüncelere sahip olsam da bazen bende kendimi kandırabiliyor ve asla mutlu olamayacağım diyebiliyorum. Kendini kandırmak sanırım insanlarda gen
Şuan yürüyorum. Her zaman bana ilham veren yolda. Her ağacı ezberliyorum. Bir ağacın dalı kopmuş. Onun için üzülüyorum. Daha sonra gidiyorum ormanın derinliklerine. Yağmurdan çamur olmuş toprak ne kadar beni kendine saplasa da eğer her zaman olduğum yerde olmazsam bugünün anlamı yok. Her zaman olduğum yer, orası duygu merkezi.
**********************************************************************************
En yaşlı ağacın altındayım şuan. Ellerimi toprağa koyuyor ve tüm hissettiklerimi ince bir akıntı halinde ağaca aktardığımı hayal ediyorum. Daha sonra kafamı dayıyorum ağacın koca gövdesine.
''Rahatlamak bu kadar kolay olsaydı keşke''
Her şeyimi yaşlı ağaca aktarıp rahatlıyor ve beni geniş bilgeliğiyle kutsadığını hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gayin Aşkı
Teen FictionBu bir hikâye, kimseye bahsetmediğim. Bu bir acı, kimsenin hissetmediği. Ama ben yaşıyorum, kimsenin görmediği bir şekilde. Ben bir aslanım. Sıcak, buzullu ve güçlü bir yüzle, ben bir aslanım. Uçmaya çalışan balığım, ben. Kırıld...