50. Bölüm (Ve Hikaye Canlanır)

747 25 6
                                    

Lütfen okuduktan sonra bir yorum bırakın, sadece bu bölümlük bir istek. Hala benimle misiniz bilmek istiyorum. Okul başladığında bu hikâyede başlayacak diye kendime söz verdim. Ve başlıyorum. Koyduğum şarkıyı gerçekten dinlemelisiniz. Süper bir şey. Hepinizi seviyorum xx...

Ölen ben değildim, kaybeden de olmadım. Her zamanki gibi her şey karışık ama mutluyum. Yani ne diyeyim. Yaşıyorum şuan bundan daha mutlu eden bir duygu var mı?

*********************************************************************************

Okulum bugün açıldı. İnsanlar bazı yaptıklarımı takdir etmese okula kendim olarak gittim.

Yeni fotoğraflarımı beğenmeyenler, hiç güzel durmadığını söyleyenler, sana ne olmuş diye soranlar. Beni işaret edip sessizce dedikodu yapanlar. Her şeyi gördüm. En iyisi de arkadaşlarımın ne olursa olsun beni desteklemesiydi. Değiştiğimi anladılar. Değişmek korkulu gelmesin size benim için değil, en azından şuan.

İlk değiştiğimi fark ettiğim çok korktum ve üzüldüm muhtemelen giderek kötüye gidecekti. Durduramazdım ama şimdi görüyorum ki iyi ki değişmişim. Bu okul yılı beni ezemezler.

Ben, benliğimi aştım. Gökyüzü kadar sonsuzum. Bedenimi parçaladım. Kalıplar bir kenarda. Zaman ayağa kalma zamanıdır. Yürümek, koşmak, uçma zamanı, bu zaman bizim zamanımız.

Şimdi bir melodim var, ne acı, ne sevinç sözleri yazabilir çünkü tüm duygular gerekli. Siyah, beyaz değil artık rengârenk. Bir gökkuşağı gibi oluş, herkesi hayran bırak ve kaybol. Biraz anlaşılması sor bir insanım değil mi? Bazen bende anlamıyorum kendimi.

Yeni okul yılı başladığına göre bu demek olacaktır ki bu hikâyede canlanacaktır. Bilirsiniz asla heyecansız bir günüm olmaz. Uzun zamandır yakındığınız gibi artık olaylara geçiyorum. Sadece düşünmeyi bırak ve şimdi beni dinle...


Sadece Bir Gayin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin