44. Bölüm

758 26 4
                                    

13 Temmuz 2015 Pazartesi

Hayaletim. Uzanıyor küçücük bir kanepe de ve soruyor bana. ''Aslında gazeteler çok saçma, tamamen bir ego yığını. Anlatabiliyor muyum?''

Yüzümü çeviriyorum. ''Sende öylesin''

Gözlerim kısık, kirpiklerim aşağıda ve uykum gelmiş.

**********************************************************************************

Tamam, bu yazdığımın garip olduğunu biliyorum. Size saçma da gelmiş ama ben gizemi severim, bilirsiniz. Sizden rica ediyorum. Bu yazdığımı okuduğunuzda ne hissettiğinizi yoruma yazar mısınız? Şimdiden teşekkürler.

**********************************************************************************

Yazımı tamamen kendimi geliştirmek için adadım ve bunu gerçekten yapıyorum. Çünkü yapmak zorundayım. Bu yüzden size bir haberim var. Denemelerimi buraya ya da farklı bir hikâyede paylaşacağım. İlginizi bekliyorum. Zaten beni hiç yalnız bırakmıyorsunuz. Hep yanımdasınız.

**********************************************************************************

Bir yandan aslında başıma bir iş açmış durumdayım. Bir kişiye, konuştuğum bir kişiye bir şey yapacağımı söyledim ama aksine bunu yapmak istemiyorum. Sabah bana mesaj atmış ama cevap vermek istemedim. Gerçekten iyi bir insan ve kalbi temiz. Onu kırmak istemiyorum ama içim yapmamada el vermiyor. Benden yapmamı istediği şeyi dillendirmeyeceğim.

Şuan kendimle boğuşuyorum çünkü bir yandan da onu bazı konularda çok umutlandırdığım aklıma geliyor. Onu olmayacak düşüncelere kaptırmak istemiyorum. Aslında hatalıyım. Hem de çok hatalıyım. İnsanlara çok yakın davranıyorum, bazen kendimi olaylara fazla kaptırıyorum. İnsanları kırmakta istemiyorum.

Şuan ki tek sorunum bu ve umarım bununla kalır. Çok üzgün değilim. Olmak da istemiyorum.

**********************************************************************************

Şuan kendimi düşünmek istiyorum. Kimseyle uğraşmayayım. Bir yazar yalnız olmaktan korkmamalı. Yoksa kaybeder...

**********************************************************************************

Size bir hikayeden bahsetmek istiyorum. Ben bu hikâyeyi çok sevdim çünkü gerçekten eşcinselliğin ne olduğunu? Nasıl olduğunu? LGBT hakkındaki bilgiler yazıyor. Bence benim hikâyemi okuyan herkes bunu okumalı. Hem beni daha iyi anlayacaklarına inanıyorum. Hem de eşcinselliği.

Adı: LGBT Hakkında Bilinmesi Gereken 12 Şey

Dış bağlantıya ekledim hikayeyi.

Sadece Bir Gayin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin