64. Bölüm

969 22 1
                                    

   Sanırım doğru yolu seçtim. Yol alabilmek için doğru yol buydu, vazgeçmek denmemeli, vazgeçmek mi bu? Vazgeçmek olarak adlandırılmasını istemiyorum. Şu kelimeyle ne sorunum var bilmiyorum ama vazgeçmek kelimesini hiçbir yerde, hayatımın hiçbir anında duymak istemiyorum.

Sadece ona yol verdim, bir bakıma kendime yol verdim. Ona olan hislerimin gerçek olmadığına ikna olmaya çalışıyorum şuan. Bu platonik, ne kadar çirkin bir kelime değil mi? Mutluluğu, bana verebilecek başka insanlarda aramak daha doğru aslında belki de asla bulamayacağım bir mutluluk yerine yolumu değiştirip daha farklı bir mutluluk arayabilirim. Mesela şuan konuştuğum bir çocuk var çok tatlı, sesi çok güzel ve nazik birisi. Yanlış bir seçim yapıyorum belki ama yanlış seçimlerle hayatımızda ki en büyük doğrulara gitmez miyiz?

Mutluluğu sadece aşkla, sevgiyle ya da sevgiliyle bağdaştırmamalıyız aslında mutluluk bir başarıdan da gelebilir ki başarı şuan hayatımın büyük bir kısmı. Bir şeyler başarmak aklımda olan tek şey farklı şeyler yapmak, bu da bir mutluluk.

Dans konusunda beni korkutan şeyler var, şuan tamamen kızlardan oluşan ve tek erkek olarak bulunduğum bir dans grubundayım. Dansımızda tabi ki feminen bir dans. Yanis Marshall izleyenleriniz varsa erkeklerin feminen danslarını biliyordur. Bu tarzda feminen bir dans yapmak küçük bir köyde ne kadar hoşgörü ile karşılanabilir? İyi karşılanacağı konusunda şüphem var.

Yani bilirsiniz ben asla kendime saklamayan bir insandım ve sırf böyle bir etken için kendimi saklamak bana bir saygısızlık, kendi kendime yaptığım bir saygısızlık. Bu beni bir anlamda boğuyor aslında ve üzüyor da. En azından çok farklı yerlerde gösterilere gideceğiz buda oralarda çok beni tanıyan insan olmadığı için rahatça dans edebileceğim.

Yakın zamanda onun doğum günüydü ve ben öyle çok uzun yazılar yazmak istemedim. Bu yüzden kısa bir doğum günü mesajı ve iyi yolculuklar diledim ona çünkü onun Türkiye'de voleybol maçları vardı ve sabah 7'de Türkiye'ye gidecekti. Bence doğru olanı yaptım aslında ona çok uzun yazılar yazmak istedim ama bu doğru değildi ve benim ona olan hislerimi anlayabilirdi.

Bu yaz ise kendime yeni bir hedef belirledim aslında uzun zamandır istediğim bir şeydi bu. Kendime bir Youtube kanalı açacağım. Uzun zamandır bir youtuber olmak vardı kafamda ve bu yaz doğru zaman bence. Şimdilik bu kadar. Hepinizi seviyorum...

tt":122624}ڇ^:�6J

Sadece Bir Gayin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin