47. Bölüm (Neden Bahsediyorum?)

698 23 3
                                    

DENEME

Kimim ben? Neyin nesiyim böyle? Beynimi öldüren duygular, adlandıramadığım hislerim var. Adlandırmaya korktuğum hislerim var. Bazen de utandığım.

***************************************************************************

Bazı şeyler konuşulmalı artık. İnsanlar susmamalı. Ölümümü yüzlerce kez hayal ettim. Bazen bu hikâyeyi silmek istedim. Ben ölünce ortaya çıktığında herkesin dilinde dolaşmak istemiyorum.

Ölüm hakkında nasıl bu kadar rahatça konuşabildiğimi bilmiyorum. Ama birinin beni öldüreceği düşüncesi beni korkutuyor ve kendimi bunu düşünmekten alamıyorum.

***************************************************************************

Göğsümü kaplayan korku, her defasında nefes alışımla ateşlenen acı, dumanla uçup giden hislerim. Korkuyorum tamam mı? İtiraf ediyorum. Çok korkuyorum bazen. Bazen o kadar korkusuz hissediyorum ki kendimi ama birkaç dakika sonra yeniden kaplıyor bedenimi. Anlayamayacak kadar aptalsın.

Korku, neyle yaratıldı? Neden beni ele geçiriyor? Artık karşı koyamıyorum. Üstüme geliyor.

Savunmasızım.

İzin verir misin? Uslanmaz yalnızlığımla baş etmeliyim.

Uçuyorum bazen, bazense ölüyorum. Bedenimden fışkıran siyah kan. Kütleleşmiş acı parçaları, belki de kanser.

Kendini göstermekten korkuyorsun, salak. Gerçeği söylemek gerekirse kendini öldürüyorsun. Acı içinde kaybol lanet olası ucube.

Bir his diyor ki düşüyorsun bir his ise devam etmelisin. Onu kafamdan çıkarmalıyım. O ölü bedeni beynimden çıkarmalıyım. Kendi bedenimi beynimden atmalıyım. Ölmüyorum. Farkında mısın? Yaşıyorsun.

Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın. Asla yalnız olmayacaksın.

Kes sesini(!)

Bana bağırma.

Yeni kapağı beğendiniz mi?

Sadece Bir Gayin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin