Yalnız hissetmek istemiyorum. Ama sadece bu süreç boyunca böyle hissetmek zorundayım. Aslında yalnız değilim yanımda arkadaşlarım var bazılarının gerçek arkadaş olmadığını bilsem de. Ve siz varsınız bana güç veren destekleyen. Arkamda olan. İlk öpücüğümü onunla yaşamak isterdim ama olmayacak. Onu kafamdan söküp atmalıyım. Zor ama yapılması gerek.
Okulda kendimi tutamayıp ona birkaç kez dokunduğumu itiraf edeceğim. Yavaş, yavaş kendimi çekiyorum. Direk çekmek istemiyorum. Bunların arasında bugün hocayla yaşadığım bir problem vardı. Beni deli eden. Tam olarak hocayla laf dalaşına girdim. Beden hocası derse normalde gelmeyen. Bugüne kadar ders yapmamış hocam. Bana ve herkese şakadan söyleyerek tabi ben o psikolojiyle şaka yaptığını anlamadım ve hocaya çıkıştım. Bu benim hatam ama yinede söylediklerimin hala arkasındayım. Tüm sınıfa 5 verdi ve sadece kendi sporcularına 10 verdi sporcular arasında benimde hoşlandığım çocuk vardı. Ama ben o psikolojiyle ve moral bozukluğuyla hocaya dans da bir spordur neden ona on veriyorsunuz da bize 5 dedim. Uzun zamandır sporcular ve o beden hocası dansın bir spor olduğunu kabul etmiyordu. Ve hoca sürekli sporculara okulu temsil ettikleri için sanki biz dans gösterilerine gidip okulu temsil etmiyormuş gibi onlara 10 veriyordu ki bu beni sinir eden bir konuydu. Şöyle diyeyim ben terazi burcuyum ve haksızlığa gelemem ve sözümü esirgememe gibi bir huyum var. Hocayla büyük çaplı bir tartışma yaptım. Bir süre sonra sinirlenip orayı terk ettim. Aslında hocanın şaka yaptığını anlamalıydım ama başka konularla kafam karışıktı sizin bildiğiniz gibi.
Neyse bu sinir bozan konuyu bırakacağım ama sizce de dans bir spor değil mi? Bu soruya cevaplarınızı bekliyorum.
Hoşlandığım çocuk eski sevgilisiyle barışmış bunu da söylemeden geçemeyeceğim.
Onu dışında bugün bana coğrafya dersinde her zamanki gibi coğrafya odasına gitmiştik ve daha önce bahsettiğim Abaza arkadaşım bana asıldı ayağını sandalyeme popomun yanına koydu. Bu aralar bana asılan çok kişi vardı. Onun dışında bu Abaza arkadaşımın sevgilisi benim tatlı olduğumu düşünüyormuş bunu biri gelip bana söyledi. Belki biraz kafa karıştırmak için o kızla çıkabilirim. Bu aralar depresyona girmeye meyilliyim biraz kafa dağıtmalıyım aynı zamanda pazartesi sınavlarım başlıyor ve daha hiç çalışmadım. Onun stresi üstümde belki bugün çalışabilirim diye düşünüyorum. Umarım yine sıkılmam.
Evet, acı çektiğim hakkında konuşmak istemiyorum. Üzgünüm ama umursamaz rolünü oynuyorum. Kendime hetero olmayan bir sevgili bulacağım kafam dağılır umarım.
Belki kafamın dağılması için daha önce bahsettiğim hikâyeyi yazmaya başlarım.
NOT: Sınav haftası internete girmeyeceğim herhangi yeni bir bölüm yayınlamayacağım ama her gün not alacağım ve sınav haftası bittiğinde arka arkaya bölüm yayınlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gayin Aşkı
أدب المراهقينBu bir hikâye, kimseye bahsetmediğim. Bu bir acı, kimsenin hissetmediği. Ama ben yaşıyorum, kimsenin görmediği bir şekilde. Ben bir aslanım. Sıcak, buzullu ve güçlü bir yüzle, ben bir aslanım. Uçmaya çalışan balığım, ben. Kırıld...