Konuştum ben, kalbim acıdığında.
Her bir piyano notası güçlü kıldı, beni.
Konuştum, içimdekilere konuştum, hakkımla konuştum. Konuştum değil mi?
******************************************************************************
Dans gösterilerinin başlamasıyla her şey kontrolden çıkmış durumda çoğu şeye yetişmeliyim. Her şey birbiriyle aynı anda sürüp gitmeli. Uyum bozulmadan. İmkansız!!!!!!!!
Yoruldum. Bu yorgunluk fizikken, saat iki den altıya kadar çalışıyoruz. Hayatımın dengesi bozuldu sanki meşgulüm ve gerçekten ablamla beraber hazırlamayı uzun süredir hayal ettiğimiz dans koreografisi yetişmeyecek. Olumlu bakmalıyım birkaç gün içinde bitirebiliriz. Yedi mayıs'ta müsamere gösterisi var o güne kadar bir buçuk dakikalık bir bölüm daha çıkmalı. Çığlık atacağım nasıl yetişeceğiz.
********************************************************************************
Cumartesi günü ilk ve en önemli gösteri olan Kıbrıs Türk Eğitim Vakfı Dans Şöleninde gösterimiz vardı. Çalışmalarda berbattık ama gösteri mükemmel gerçekleşti. Her hareketi aynı anda yaptık. Her mimik müzikle beraber dans etti. Bakışlar, gülümseler adeta farklı bir melodideydi.
********************************************************************************
İçimde büyük bir endişe var. Yetiştirmem gereken birçok şey var. Dönem ödevlerim, dans gösterileri, hikayelerim ve en önemlisi duygularım, ablamı sevindirmek. Bir şekilde her şeyi yetiştireceğim. İmkansız değil. İmkansız olduğunu da kim söylemişti?
...
...
...
Tabi ya ben demiştim.
*******************************************************************************
Her şey yetişecek mükemmel bir dans olacak. Ablamı okuldan gülerek yollayacağım.
Peki ya notlarım. Onları nasıl düzelteceğim. Fizik dışında en düşüğüm altı onun dışında dokuz, on ve sekizlerim var. Ancak en önemli olan fizik ve fiziğim otuz yedi buçuk. Nasıl düzelteceğim? Allahım sen bana yardım et.
********************************************************************************
Daha ne anlatabilirim ki? Anlatmak için vaktim yok. Zaman benim için ilerliyor. Durduramadığım, akıp giden, güya her şeyin ilacı olan o soyut şey benim için tik tak lamaya başladı. Artık saatlere bakmak istemiyorum. Saatin ne olduğundan haberim olmasın. Oturup gerçekten keyif alacağım bir şeyler yapmak istiyorum.
*******************************************************************************
Bugün betimleme yapamıyorum. Gerçekten zamanım yok. Kafam dolu, bir sürü sorunla dolu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bir Gayin Aşkı
Novela JuvenilBu bir hikâye, kimseye bahsetmediğim. Bu bir acı, kimsenin hissetmediği. Ama ben yaşıyorum, kimsenin görmediği bir şekilde. Ben bir aslanım. Sıcak, buzullu ve güçlü bir yüzle, ben bir aslanım. Uçmaya çalışan balığım, ben. Kırıld...