26. Bölüm (Canilik)

1.7K 75 0
                                    

    Düşünemedim, oklumun ilk gününün b kadar sıkıcı geçeceğini düşünemedim.

    Dün akşam sevgilim Facebook profilini dondurdu. Ya da beni engelledi. Tam olarak bilmiyorum. Yeniden konuşabilecek miyiz? Bu soruyu herhangi bir cevap veremiyorum.

    Üzgün müyüm? Sanırım değilim. Olduğunca kalbim kırıldı ve böyle şeylere alıştım. Açıkçası saygı göstermeliyim. Belki de herhangi bir nedenden dolayı Facebook profili kapattırılmıştır.

*************************************************************************************************************

    Ne için savaşıyorum? Ben ne amacına bu kadar olaya katlanıyorum?

    Amaçladığım hedef birazcık umut. Umut her şeyi içeriyor. İstediğiniz gücü, gözyaşlarınızı ve gülüşünüzü. Umut sizin mutluluğunuzu ve üzüntünüzü taşıyor. 

     Nasıl mı kullanılıyor? Sadece hissetmelisin. İçin de başarmak hissi olmalı. Savaşmak için arzu olmalı.

     İhtirasınız olmalı. Vazgeçme duygusundan oldukça uzaklaşmalısınız. Farklı hissedebilirsiniz. Şişman olabilirsiniz. Lezbiyen olabilirsiniz, gay olabilirsiniz, çirkin olabilirsiniz, fakir olabilirsiniz. Bunlar önemli değil. En azından benim açımdan önemli değil.

     Önemli olan ne hissettiğiniz. Önemli olan ne düşündüğünüz.

     Biliyorum, dışarı da hiçbir şey benim anlattığım gibi değil. Farklılıklarınız yüzünüze vuruluyor. Acımasızca üzüyorlar sizi, sesinizi çıkartamıyorsunuz. Bazen korkuyorsunuz, bazense çaresiz hissediyorsunuz.

     Ağladığınızı hissediyorum.

     İçime sanki lavlar dökülüyor bu o kadar acıtıyor.

     Dayanılmaz bir acı.

      Ölüm daha kolay gelebiliyor ama bir kere de dolu tarafından bakın hayata.

      Deniz kıyılarında bulduğunuz huzuru hatırlayın, erkeğinizin yanında hissettiğiniz tutkuyu hatırlayın, uçuyorcasına koştuğunuzu hatırlayın, akşamüstü bisiklet sürerken yüzünüze vuran rüzgârın güzel hissini hatırlayın. Bunlar yaşamak için küçük ve önemli düşünceler. En azından bular için savaşa bilirsiniz.

      Şimdi bilgisayarı kapatın. Balkona, dışarıya ya da bir parka gidip derince bir nefes alın.

      Havanın vücudunuzu ne kadar zenginleştirdiğini hissedin. Nefes almak yaşamak için güzel bir neden.

      Ama siz bunu bile yapamıyorsunuz. Kadınlar bunu bile yapamıyor. Onlara her an tecavüz edebilecek erkeklerle etrafları sarılmış. Cinsel açlıktan gözleri kararmış düşüncesiz, ahlaksız ve acımasız insanlarla çevrelenmişsiniz. Her an bir cinayete kurban gitme ihtimaliyle bir kadın nasıl yaşayabilir. Herhangi bir genç kız minibüsten alınarak tecavüze uğrayıp, yakılma ihtimaliyle nasıl yaşayabilir. O yüzden susmayın. Bu insanlar gibi caniler yok olmalı.

Sadece Bir Gayin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin