George pov(point of view = úhel pohledu)
Flashback
-první den Bradavic
Všiml jsem si, že Brumbál letos zkrátil svoji řeč a rovnou přeskočil k nějaké dívce. Když vešla do velké síně měl jsem pocit, že se rozpadám. Byla krásná. Věděl jsem, že u ní nemám šanci, ale u tak me k ní něco přitahovala. Samozdřejmě, že to nešlo ona vypadala, jako slušně výchovné děvče a já jsem... řekněme to upřímně kurevník.
Probral jsem se ze svých myšlenek a uslyšel moudrý klobouk výkřiknout "HAVRASPÁR!" bylo mi to líto. Trochu jsem doufal, že bude semnou v Nebelvíru. Jak se šla svižným krokem posadit ke svému stolu, navázali jsme oční kontakt. Měla krásně modré oči plné dobrodružství. Celý zbytek dne jsem na nic myslel, ale jako vždy jsem na sobě nedal nic znát.
-Když mě srazila na chodbě
Šel jsem si na svoji hodinu, když najednou prásk. Někdo me srazil k zemi. Když jsem otevřel oči ležela na mně Clara a hned mi přestalo vadit, že do mě někdo narazil.
"strašně moc se omlouvám." řekla krásným něžným hlasem
"úplně v pohodě." řekl jsem, aby se necítila trapně. Pomohl jsem ji posbírat věci. Než jsem jí stihl něco říct zmizela. Samozdřejmě jsem pak na ni celý den myslel. Nechápal jsem proč. V životě jsem tohle k nikomu necítil. Ani nevím co to je za city.
-bylinkářství
Zjistil jsem, že máme hodinu s páťákáma z Havraspáru. Nejdřív mi to bylo jedno, ale pak mi došlo, že v té třídě je Clara. Vykouzlilo mi to úsměv na tváři.
Čekal jsme ve třídě a najednou tam vešla. Krásná jako vždy. Měla vlasy ve vysokém culíku což jí zvýraznilo krásně modré oči a plně rty. Ach ty rty, které bych tam rád líbal. Učitelka nás začala rozdělovat do dvojic, tajné jsem doufal, že budu ve dvojici s Clarou, ale skončil jsem s její kamarádkou. Celou hodinu jsem po ní pokukoval, tak aby mě neviděla, ale ona mě ignorovala. Jako vždy....
-famfrpálový Trénink
Byl jsem dole na hřišti a poslouchal Woodovy taktiky, když v tom jsem ji uviděl. Seděla nahoře na tribuně. Byla krásně oblečená a krásné hnědé vlasy ji vláli ve větru. Jenže ona si mě nevšímala. Koukala jenom po Woodovi. Doufám, že spolu nic nemají. Oliver nám dal pohov a odletěl za Clarou. O něčem se tam bavili. Stál jsem dole na hřišti s bratrem, ale ten najednou beze slova odletěl za nimi. Čekal jsem dole a sledoval co se bude dít. Pořád se o něčem bavili. Zaslechl jsem jen pár slov, ale rozpoznal jsem z toho, že se baví o dnešní párty. Doufám, že to přijde. Po chvíli Oliver i Fred sletěli dolů a začala hra. Nedokázal jsem se soustředit, když jsem věděl, že sedí na tribuně, ale ona byla pořád zažraná jen do Wooda.
Najednou jsem zahlédl jak proti ní letí potlouk. Co nejrychleji jsem na koštěti vystartoval, abych ji zachránil. Stihl jsem to jen tak tak. Seděla tam s vyděšeným výrazem a zavřenýma očima. Když konečně otevřela oči.
"jsi v pořádku?" zeptal jsem se
"jsem v pohodě, děkuju."
Viděl jsem, že se třese zimou. Rychle jsem odletěl dolů k lavičce, kde jsem měl položeny svetr a dal jsem jí ho. Když si ho nasadila nemohl jsem se na ni přestat dívat. Vypadala tak krásně a ta představa, že by tahle dívka byla moje a takhle se přede mnou ukazovala mě zahrála u srdce.
-velká síň
Těsně před šestou jsme dostal hlad a vydal jsem se s Oliverem a Fredem na večeři před tou párty. Chvíli po nás tam vešla Clara v celé své kráse. Vedle ní byli Luna a Cho, ale ty mě tak nezajímali. Chvíli jsem si povídal s kluky, když jsem se však otočil abych se podíval co Clara dělá viděl jsem jak sahá na nějakého kluka. Měl jsem sto chutí zvednout se a jít tomu klukovi dát do držky, ale nesmím. Musím schovat emoce a dělat, že se nic neděje, vždyť se s ní přece ani nebavím. Uvnitř mi to trhalo srdce. Dělal jsem, že ji nevidím a bavil se s klukama. Po nějaké době tam nebyla, tak jsme se šli s klukama nachystat na párty.
-párty
Slyšel jsem někoho se hádat s buclatou dámou a napadlo mě, že to bude někdo, kdo jde na párty a neví heslo. Když jsem vyšel otevřít, nemohl jsem uvěřit tomu co vidím. Uznávám byla strašně sexy. Měl jsem chuť to z ní strhnout a vzít ji k sobě a už nepustil, ale pomyšlení, že to uvidí někdo jiný mě hrozně rychle naštvalo.
"To myslíš vážně?!" skoro jsem zařval a ukázal na její šaty.
"Co se ti nelíbí?" usmála se. To mě naštvalo ještě víc.
"zaprvé jsi tu jen chvíli a za druhé je ti teprve 15." řekl jsem
"zaprvé nejsi můj táta a za druhé je mi to jedno." řekla sarkasticky. Poté chtěla jít na párty. Chytl jsem ji za ramena a očima jsem ji prosil ať to nedělá.
"Tady máš zpátky svůj svetr."
"Ne do nedovolím. Nasaď si ten svetr. Hned!"
"Co prosím? Nebudu se tady vystavovat jako nějaká tvoje trofej, jako další tvoje kurva." zarazil jsem se, když tohle řekla. Tajně jsem doufal, aby se o mojí pověsti nedozvěděl...
Po té do mě drbla ramenem, když procházela na párty.
-Party (again)
Všiml jsem si, že se kolem ní Fred nějak moc motá a moc na ni sahá. Snažil jsem se si nějak moc nevšímat, ale asi se mi to moc nepovedlo. Zaťal jsem ruce v pěst, když jsem uviděl, že Fred Claře sahá na zadek. Nechtěl jsem být hysterka, tak jsem drbl do Olivera, aby si toho všiml. Ten tam rychle vyletěl a odtrh je od sebe.
-flaška
Když přišla řada na Claru, tak si vytočila mě. V duchu jsem jásal, ale nedal jsem nic znát. Postavil jsem se a pošeptal jsem jí
"Nemusíme do dělat, jestli nechceš."
Oddechla si"Tak at už to máme za sebou." avšak v jejích očích jsem viděl touhu. Vášnivě jsem ji políbil a ruce, které jsem měl doteď na jejich bocích přesunul do jejich vlasů. Ona přesunula svoje ruce na moje tváře. Po nějaké době jsem se odstrčil a sedl jsem si zpět na své místo. Musím uznat ta holka líbá božsky.
-tanec na stole
Clara už měla dost popito, ale nedělala nic zvláštního, ale najednou jsem uviděl, jak vylezla na stůl a začala se tam vrtit. Okamžitě jsem k ní přiběhl, hodil si ji přes rameno a donesl do mého pokoje. Dal jsem ji do své postele a lehl si k ní.
Strašně moc se omluvám, že je to takhle dlouhé. Snažila jsem se to udělat co nejkratší, ale zase jsem to nechtěla dělat na 2 díly. Tak tady máte 1 takový delší. Snad se libi.
Claire ❤️
ČTEŠ
Weasley a Blacková?
RomanceJsi nová studentka. Patříš do Havraspáru. Je ti 16 a jmenuješ se Clara Black. Tvůj život se úplně změní po tom co potkáš jeho.. V příběhu se objevují gramatické chyby, sexualita a vulgarismus Všechny postavy krom mnou vymyšlených patří J. K. Rowlins...