Sama, ale zároveň s ním

330 21 0
                                    

Včera George a Fredem odjeli a já pořád brečím. Nevím, co dělat. Je to jako kdybych ztratila kus sebe. Fred je můj nejlepší kamarád a George je můj přítel. Je těžké jim oboum najednou říct sbohem. Vím, že se vrátí a neztratím je na pořád, ale bude to dost složité.

Proč nemůže být láska tak krásná a jednoduchá.

Mám ještě tři dny prázdnin a nevím co tady budu dělat. Amber že včerejška na dnešek spala u mě v pokoji a brečela semnou. Asi má Freda hodně ráda, ikdyž se moc dlouho neznají. Celý den koukáme na romantické filmy, jíme zmrzku a brečíme.

Ovšem jejím rodičům už se to nelíbí, že tady tráví tolik času, takže už musí jít domů, ale slíbila, že se staví rozloučit, než odjedu.

U dalšího návalu breku mě vyrušilo klepání na dveře. Utrpěla jsem si slzy a řekla :

"dále." - já

Ve dveřích se objevili Harry, Hermiona a Ron.

"Claro měla by si už jít za náma. Chybíš nám tam." - Harry

Harry je pro mě něco jako brácha. Táta je jeho kmotr, což nevím, co jsem pro něj já, ale vím, že je jako moje rodina a můj nejlepší kamarád jako Fred.

"si myslíte, že takhle můžu někam jít?" - já

Ukázala jsem prstem na svůj obličej.

"s tím ti pomůžu." -Hermiona

"já nevím, jestli se mi chce." - já

"Claro známe tě. Jsi silná a tohle zvládneš." -Harry

"a navíc, George příští víkend přijede." - Ron

"fajn! Přemluvili jste mě." - já

"dobře. Kluci vy vypadněte, já zatím pomůžu Claře." - Hermiona

Kluci odešli a Hermiona se na ně podívala s úsměvem, jakože má něco vymyšlené.

Vytáhla mě za ruku ke stolu se zrcadlem a šmínky a začala mi padla na ksicht vše co našla.

Trvalo jí to asi čtvrt hodiny, ale musím uznat, má na to talent. Udělala mi krásný makeup, jaký jsem si neudělala nikdy ani já.

"fajn. Teď oblečení." - Hermiona

Vstala a šla k mé skříní, kde se nějakou dobu přehrabovala a pak na mě hodila outfit co vybrala.

Outfit jsem si oblékla a celkem se mi líbil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Outfit jsem si oblékla a celkem se mi líbil. Ani nevím, že mám něco takového ve skříni. Většinou nosím jen černou.

"můžeme? Už na tebe dole čeká." -Hermiona

"kdo?" - já

"uvidíš." - Hermiona

Doufala jsem, že to je George, ale ten by se tak rychle nevrátil. Hermiona mě vytlačila že dveří a já šli jsme dolů do kuchyně. Celou cestu jsem přemýšlela, kdo by to mohl být a nikdo mě nenapadal. Vešla jsem tedy do kuchyně a tam seděl táta, Harry a Ron. Najednou mi zezadu přistály na očích něčí dlaně.

Weasley a Blacková? Kde žijí příběhy. Začni objevovat