Na pokoji jsem asi po dvou týdnech učesala, umyla, namalovala a převlékla do něčeho normálního. Chtěla jsem něco sexy, protože mi došlo, že když to bude na famfrpálovém hřišti, že tam bude George. Oblékla jsem si černé šaty (viz obrázek nahoře). Vlasy jsem si dala do vysokého culíku. Udělala jsem si linky, dá řasenku a trochu třpitivých šmínků. Je půl šesté, takže Oliver už nejspíš čeká u věže. Vzala jsem si černou riflovou bundu a šla za ním. Byl konec května, takže bylo venku opravdu teplo, ale nevěděla jsem, jak dlouho tam budeme, tak jsem si ji pro jistotu vzala na večer. Když jsem odcházela z komnaty už tam na mě čekal Oliver. Prohlížel si mě od zhora dolů už nějakou dobu.
"Chceš něco říct?" zeptala jsem se
"Já jenom, že je to celkem vyzívavé." odvětil
"To je účel." usmála jsem se. On mě chytl kolem ramen a šli jsme
"Není to snad kvůli Georgovi?" zeptal se
"Možná ano, možná ne." řekla jsem a usmála se. Cestou na hřiště jsme nikoho nepotkali a dorazili jsme tam mezi posledními, protože party už začala. Fred se tam bavil s nějakou holkou. George stál někde opodál a s nikým se nebavil. A Hardin tam postával taky sám.
" Skočím nám pro něco na pití dobře?" řekl Oliver
"Jojo. Jdu támhle za Hardinem. Dojdeš tam za mnou?" ukázal jsem na Hardina
"Jo." řekl a odešel. Vydala jsem se za Hardinem, který popíjel máslový ležák
"Tebe bych tu nečekala." zasmála jsem se a on se na mě otočil
"Nápodobně. Moc ti ti sluší." řekl Hardin.
"Děkuju. Tobě taky." řekla jsem
"Jsi tu sama?" zeptal se Hardin
"Nejsem. Oliver nám šel pro pití." ukázala jsem na Olivera, který právě bral dva kelímky a mířil k nám.
Párty jsem si užívala a musím přiznat, že jsem měla hodně popito. Vím, že na mě George pořád koukal a řekla jsme si, že když mám ty šaty, že jeho žárlivost zavedu ještě dál.
" Olivere? Zatancuješ si semnou?" zeptala jsem se
"Jasně." vzal mě za ruku a vytáhl doprostřed hřiště, kde tančili i ostatní. Dala jsem mu ruce kolem krku a on mě na boky. Přes Oliverovy ramena jsem viděla, že se na nás George dívá. Začala jsem se trochu kroutit a nechala Olivera, aby si mě přitáhl trochu blíž. Oliver měl taky trochu napito, takže nebyl při smyslech. Normálně by tohle totiž neudělal. Na to je moc zodpovědný. Když jsme dotančili někdo mě chytil za zápěstí a táhl pryč z párty.
"Můžeš mi vysvětlit co děláš?" zeptala jsem se
"Měla by jsi už jít na pokoj, než se stane něco, čeho budeš litovat." odpověděl
"Georgi uvědomuješ si, že nejsi můj táta a ani můj přítel, takže mi nemůžeš říkat co můžu a nemůžu?!" zaječela jsem po něm
"Neřvi nebo tě někdo uslyší a napráská, že jsi po večeře venku." pořád mě táhl dál až na pokoj. Divila jsem se, že na pokoji nikdo není, ale pak mi došlo, že holky říkali, že na víkend jedou k jejich kamarádce, která chodila do Bradavic, ale přestoupila.
" Proč si tohle udělal? Není to tvoje věc! Můžu si dělat co chci!" začala jsme po něm řvát
"Vždyť máš tak vyzívavé šaty a chyběl kousek a málem jsi skončila u někoho v posteli." odpověděl a posadil se na kraj mojí postele
ČTEŠ
Weasley a Blacková?
RomanceJsi nová studentka. Patříš do Havraspáru. Je ti 16 a jmenuješ se Clara Black. Tvůj život se úplně změní po tom co potkáš jeho.. V příběhu se objevují gramatické chyby, sexualita a vulgarismus Všechny postavy krom mnou vymyšlených patří J. K. Rowlins...