Táborák

369 23 4
                                    

VĚNOVÁNÍ TerinaNechutov

Přišla jsem dolů, kde pár lidí už sedělo u stolu. Vedle Charlieho z prava seděla Hermiona a z levá Jake, který mi naznačil, ať si jdu sednout vedle něj. Šla jsem si tedy vedle něj sednout.

"Tady máš mikinu, děkuju za půjčení." usmála jsem se a vracela mu jeho černou mikinu

"Nech si ji. Tobě stejně sluší víc." řekl a mikinu mi položil na klín

"Tak děkuju." usmála jsem se a mikinu si oblékla. Pak už přišel jen George s Fredem. George si sedl vedle mě a Fred zase vedle něj.

"Tak Jaku konečně tě rád poznávám." řekl George a natáhl k němu ruku. Jake mu ruku take podal a mírně s ní potřásl

"Já tebe taky... Ehm.." zasekl se. Nevěděl, jestli je to George nebo Fred

"George" odpověděl George

Zbytek večeře se každý na něco ptal Jaka a Charlieho, protože je nikdo dlouho neviděl.  George celý večer oddychoval nudou a protáčel oči, ale já spíš vnímala Jaka dokud mi George nepoložil ruku na stehno a jel s ní hodně nebezpečně nahoru k mým partyím. Nejdřív mě to vykolejilo, ale hned jsem mu ruku že svého stehna sundala a nehezky se na něj podívala. On se jen vítězně usmál a pak si povídal s Fredem. Já jsem dám poslouchala Charlieho a Jaka, jak povídají o Rumunsku. Večeře skončila a já chtěla Paní Weasleyové pomoct uklidit, ale jako vždy mi to zakázala. Rozhodla jsem se teda, že si půjdu vyvětrat hlavu na verandu a budu tam chvíli sama. To jsem zakřikla. Sice jsem tam byla asi pět minut sama, ale pak tam přišel vysoký zrzek.

"Claro, můžu s tebou mluvit?" zeptal se mě

"Jasně." řekla jsem a on se posadil na křeslo vedle mě

"Hele vím, že to mezi tebou a Georgem je teď špatný, ale měl z části pravdu. Ještě před bálem tu sázku ukončil. Řekl, že tě má opravdu rád." řekl

"Hele Frede to je sice hezký, ale původně jsem se mu nelíbila a chtěl ne jen využít..." odpověděla jsme mu

"Já vím, ale myslím, že by jsi mu měla dát šanci. Je bez tebe úplně marný a má tě opravdu rád." odpověděl Fred a šel zpět dovnitř. Neudržela jsem se a rozbrečela jsem se tam jak malý dítě. Naštěstí tam nikdo nepřišel a já se mohla v klidu vybrečet. Pak jsem tam ještě tam půl hodiny seděla, protože jsem cítila, jak mám opuchlé tváře a oči. Přemýšlela jsem nad tím, co řekl Fred, že bych měla dát Georgovi další šanci. Byla jsem rozhodnutá, že si s Georgem promluvím, tak jsem šla dovnitř. Vešla jsem do obýváku, ze kterého vedlo schodiště do druhého patra, kde jsme měla pokoj, ale když jsem vedla, George se zrovna objímal s nějakou blondýnou a nechtěla jsem tam znovu plakat, tak jsem šla na pokoj. Převlékla jsem se do crop top tílka, dala si volné kraťasy a Jakeovu mikinu. Chtěla jsme si už jít lehnout, ale došlo mi, že ještě nemáme s Georgem vyřešené, kdo a kde spí. Naštěstí zrovna George přišel dovnitř.

"Ehm.. Jestli chceš, tak můžu jít spát k Hermione -" řekl jsem, ale George mě zastavil

"Nemusíš, doufám, že na nejsme zase tak špatně, aby jsme nevydrželi ležet vedle sebe v posteli." odpověděl

"To asi ne.." řekla jsem.

Lehla jsem si tedy na jendu stanu postele a George na druhou. Ležela jsem k němu zády a on byl čelem k mým zádům.

"Jaký jsi měla den?" zeptal se potichu

"Šlo to. Ty?" odpověděla jsme

"Šlo to." řekl a položil mě ruku na břicho těsně pod pupík a začal dělat kroužky prsty na mém břichu. Chvíli jsem ho nechala, ale nechtěla jsem. Pak mi v hlavě naskočila vzpomínka toho, jak se tam objímala s tou blonckou.

Weasley a Blacková? Kde žijí příběhy. Začni objevovat