Ples

437 20 5
                                    

Je to tady. Ples. Dnes jsem měla poměrně dobrou náladu. Ples začínal až v pět, takže jsem měla fůru času. Ráno jsem na sebe hodila jen mikinu a tepláky. Vlasy si dala do nízkého culíku a šla s holkama na snídani, kde nás čekal Hardin. Hledala jsem u Nebelvírského stolu Olivera, abych mu řekla, že mi dluží tanec, ale nebyl tam. Nebyla tam dokonce ani George s Fredem. Sedla jsem si vedle Hardina a začala snídat.

"Jaké budeš mít šaty? Chci s tebou ladit." usmál se

Trochu mě to rozesmálo, ale byla jsem ráda, že se stará.

"Jsem ráda, že se ptáš. Budu mít tmavě modré šaty. Kolejní barva."(rozklikněte si horní obrázek) usmála jsem se.

"Dobře, zařídím se podle toho."

Zbytek dne uběhl strašně rychle. Ani nevím jak se to stalo. Byli tři hodiny a já si šla dát rychle sprchu, abych vše stihla. Byla jsem tam asi půl hodiny, protože jsem si musela umýt své dlouhé hnědé vlasy. Když jsem vylezla ze sprchy jen jsem na sebe hodinka krátké kraťasy a krátké tílko. Vlasy jsem si pomocí kouzla vysušila. Šla jsem si udělat jemný makeup. Dala jsem si řasenku a natočila si řasy. S obočím jsem nemusela dělat nic, protože ho mám přírodně hezké. Dala jsem si tmavě modré stíny, které ladili k mým šatům a udělal si černou linku. Rtěnku jsem si nedával, protože se k tomu nechodila, tak jsem si dala jen průhledný lesk na rty a celé to zakončila tvářenkou a pudrem. Cho potom pomocí Kouzla udělala mě, Luňe a sobě vlasy. Nechtěla jsem nic extra. Měla jsem rozpuštěné vlasy, trochu navlňené konce a vrch vlasů seplý dozadu.

Představte si vlasy v hnědé barvě 😂

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Představte si vlasy v hnědé barvě 😂

Bylo půl páté, tak jsme se začali oblékat do šatů a pomalu vyrazili k velké síni, kde na nás čekali naše doprovody. Cho šla se Cedrikem a Luna s Nevillem. Na mě před vchodem čekal kluk , který byl o půl hlavy vyšší, ikdyž jsem měla podpatky. Měl tmavě modré sako, skoro až černé, bílou košili a tmavé modoru kravatu.

"Paní. Nemám slov. Hrozně ti to sluší." řekla a já se musela začervenat. Pak mi podal tmavě modrý náramek s tmavě modrou růží, který mi zavázal kolem ruky.

"Děkuju, je krásná." když jsem dořekla větu Hardin mi nastavil ruku, já se jí chytla a vidali jsme se do velké síně. Když jsme vešli musím uznat, tak velká síň byla nádherně výzdobená. Šli jsme si sednou a čekali jsme až účastníci poháru tři kouzelníků dotační. Celkem jim to šlo. Když dotančili Hardin se zvedl a podal mi ruku.

"smím prosit o tanec?"

"Budu ráda." řekla jsem s úsměvem a chytla jeho ruku. Veld nás na kousek parketu, kde bylo místo. Hráli zrovna pomalou hudbu. Hardin mě chytl za boky a já mu obmotala ruce kolem ramen.

Weasley a Blacková? Kde žijí příběhy. Začni objevovat