Fénixův řád

431 23 0
                                    

Sešla jsem dolů, zaklepala světě. Ozvalo se pozvání dovnitř a já vstoupila. Přišla mi naproti žena se zrzavými vlasy a pevně mě objala. Měla vážně příjemné objetí.

"Ty musíš být Siriusova dcera Clara viď? Máš jeho oči a matčin úsměv. Já jsem Molly Weasleyová." zasmála se. V tu chvíli jsme se zarazila. Weasleyová? Počkat cože?

"Moc mě těší paní Weasleyová." nenuceně jsem se zasmála.

"Prosímtě říkej mi Molly. Támhle jsou moje děti Fred a George, možná si je už v Bradavicích potkala."

"Nejsem si jistá asi spíš ne." zasmála jsem se na Geroge. Pak jsem šla kolem stolu, dala tátovi pusu na tvář a posadila se na jediné volné místo, které bylo mezi Georgem a Harrym.

Harry mi podal ruku a řekl "Já jsme Harry Potter a tvůj táta je můj kmotr."

"Ahoj Harry. Já jsem Clara jak už jsi slyšel. Táta mi o tobě vyprávěl. Jsem moc ráda, že tě konečně poznávám." zasmála jsem se o on trochu zčervenal. Pak jsem se otočila na George a pošeptala jsem mu do ucha.

"Až skončí sezení a večeře tak se stav u mě na pokoji. Je to v nejvyšším patře. Hlavně nenápadně." když jsem to dořekla George jen opatrně kývl hlavou na důkaz souhlasu.

Celou dobu jsem tam seděla a poslouchala vše co řešili a hrozně mě to fascinovalo. Ale pak mě začal George rozptylovat. Opatrně pod stolem, aby ho nikdo neviděl mi začal hladit stehno a nebezpečně se přibližovat k mým partyím , ale těsně před nimi se zastavil a jel po stehně zpět ke kolenu. Zase mě pokoušel a moc dobře věděl, že tohle hraní nemám ráda. Skončilo sezení a paní Weasleyová nám dala na stůl večeři, kterou tak pracně vařila. Musím uznat, že lepší kuře s bramborovou kaši jsem v životě nejedla. Když jsme dojedli, tak jsem paní Weasleyové pochválila večeři a zeptala se, jestli nechce pomoct, jenže ta mě hned vyhnala, že pomoc nepotřebuje. Šla jsem na pokoj nebo spíš pomocí Kouzla vyletěla a čekala tam na George. Převlékala jsem se do tepláku, ale crop top jsem si nechala. Zhruba pět minut po tom přišel George. Ukázala jsem mu ať si sedne na postel a zamčela dveře.

"Už teď se mi líbí kam to směřuje." řekl George a pousmál se.

"To se ti teda líbit nebude. Jakto, že jsi mi neřekl, že přijedeš?" zeptala jsem se naštvaně a stála před ním.

"Kdybych věděl, že jedu za tebou, tak ti to řeknu. Já ani nevěděl, že jsi tady, dokud nám tvůj otec neřekl, že přijdeš. Dokonce jsem před dvěma hodinama ani nevěděl, že Sirius je tvůj otec." řekl trochu zmateně

"Doufám, že jsi nikomu a hlavně mému otci neřekl, že jsme spolu." řekla jsem vážně.

"Neřekl neboj." pak mě chytil za boky a obkročmo si mě na sebe posadil. Začali jsme se pomalu líbat. Bylo to kouzelné. Na chvíli jsem se odtáhla, abych mu viděla do očí. Viděla jsem v nich touhu. Pak mě George chytil za zadek a pevně ho zmáčkl chytla jsem ho za zátylek, abych si ho přitáhla zpět do polibku, ale teď už to bylo jiné líbání. Bylo to spíše vášnivé a bylo v něm cítit, jak po sobě toužíme. Pak mě zatáhl za vlasy dozadu a začal mě líbat na krku a ve výstřihu. Chvíli jsme takhle pokračovali a pak jsme jen leželi na mé posteli a mazlili se. Byli jsme tam takhle asi hodinu, ale pak někdo zaklepal na dveře.

"Vteřinku!" zakřičela jsem přátelským hlasem. A ukázala na George ať se schová pod postel. George mě poslech a já utíkala otevřít dveře.

"Co ti trvalo tak dlouho?" zeptal se otec, který vcházel do místnosti.

"Převlékala jsem se." zalhala jsem.

"Aha. Neviděla jsi prosímtě George? Molly ho shání, že se po něm ptá Fred, že se po něm ptá Ron, který mimochodem taky teď není k nalezení."

"George? To je který? Ten malý hnědovlasý?" potřebovala jsem to nějak zakrýt.

"Ne. George je jedno z těch vysokých zrzavých dvojčat. Dnes si vedle něho seděla."

"Ne. Toho jsem od večeře neviděla." Byla jsem na sebe naštvaná, že tátovi lžu, ale jinak to nešlo.

"Aha. Myslím, že by si se s ním měla skamarádit. Přijde mi jako fajn kluk, co by se o tebe postaral."

"Tatiiii! Nehodlám se s tebou bavit o klucích." odsekla jsem

"Proč ne? Jenom říkám co si myslím zlatíčko. Já už půjdu spát, kdyby jsi ho náhodou viděla, tak řekni prosím Molly." řekl a dal mi pusu do vlasů.

"Dobrou tati. Mám tě ráda." řekla jsem s upřímným úsměvem.

"Já tebe víc. Dobrou." řekl a zavřel za sebou dveře. Když George slyšel, jak jsem zamkla dveře, tak vylezl.

"Tvůj táta má dobrý vkus na kluky." řekl a sedl si na postel.

"Nemyslím si. Bude to asi tím, že tě nezná." říkala jsem, když jsem šla směrem od dveří k posteli.

"To mě zabolelo Blacková."

"Tak to s tím asi budeš muset něco udělat Weasley." řekla jsem a George mě chytil za boky a svalil mě pod sebe na záda na postel. Rukama mi chytl zápěstí nad hlavou a začal mě líbat.

"Asi už bych měl jít. Všichni mě hledají a už je dost pozdě." řekl a zvedal se z postele. Šla jsem se podívat na chodbu, jestli tam náhodou někdo neni. Byl čistí vzduch tak jsem ho pustila ven.

"Bude se mi po tobě stýskat." řekla jsme

"Víš jak často tohle od holek slýchávám?" zasmál se a škárlil mě.

"Jdu si dát sprchu a budu na tebe myslet..." pošeptala jsem mu do ucha. Když to George uslyšel, chtěl se nacpat zpátky zamnou do pokoje, ale zavřela jsem dveře a zamkla. Šla jsem si dát sprchu. Dala si na sebe hrozně krátké kraťasy a volný crop top jako pyžamo a šla jsme spát.

*****************************

Něco mi ťukalo na okno. Bylo osm ráno, tak jsem vylezla z postele a šla otevřít okno, abych viděla, co to bylo. Pak do pokoje na koštěti vletěl George.

"Dobré ráno princezno. Vyspala ses do růžova?" řekl, obejmul mě a a dal mi letmou pusu na rty. Otočila jsem se k němu zády a šla zavřít okno.

"Paní." řekl George.

"Co je?" otočila jsem hlavu, ale byla pořád zády. George pak ukázal na můj zadek. Zavřela jsem okno a šla hodně blízko k němu tak, že mezi námi byli tak dva centymetri místa. Pak jsem vzala jeho dlaně a položila si je na zadek. Cítila jsem jak mu ztvrdl a pak mu do ucha pošeptala.

"Víš Georgi. Hrát si umíme oba, tak doufám, že jsi si ten pohled na moje pozadí zapamatoval dost dobře, protože ho dlouho nevidíš." a pak jsem se chtěla odtáhnout, ale George mě shodil já postal a zvedl se nade mě. Byl natažený na rukách, které měl položené vedle mých uší a kolena měl opřená věděl mých stehen.

" Blacková. Nehraj si semnou." pošeptal

Dělala jsem, že jsem se natáhla k polibku, aby se uvolnil "Já tuhle hru vždycky vyhraju Weasley, zašeptala jsem mu těsně před rty a shodila ho na druhou stranu postele. Ležel na zádech a jen se opřel o lokty, aby se na mě mohl podívat a usmál se. Já se šla mezitím převléct do koupelny. Sice jsme spolu byli, ale takhle daleko ve vztahu, aby jsme se viděli nazí jsme nebyli. Šla jsem zpět za Georgem a vyhodila ho z pokoje at letí na snídani, že tam za chvíli budu.

Moc děkuji za dočtení až sem. Začínají mi trochu docházet nápady, takže budou kapitoly asi vycházet méně často, tak doufám, že mě brzy něco dobrého napadne. Každá hvězdička či komentář potěší.
Ps: omluvám se. Už začínám být trochu uchylná.

Claire💗

Weasley a Blacková? Kde žijí příběhy. Začni objevovat