Georgova holka?

439 23 5
                                    


"Musíš mi něco slíbit." řekla jsem

"Cokoliv." řekl sebejistě

"Nebudeš za mě rozhodovat, nebudeš se prát a nebudeš se za nás vztah stydět a bát se to ukázat před ostatními." řekla jsem s vážným výrazem

"Slibuju všechno." odvětil s úsměvem

"Potom tedy ano. Budu tvoje přítelkyně." řekla jsem a George zajásal. Pořád jsem obkročmo seděla na jeho klíně. On si mě přitáhl za boky blíž a políbil mě. Ještě jsem tam byli takhle asi hodinu a povídali si, jak to mezi námi bude. Pak mě doprovodil na pokoj a rozloučili jsme se. Šla jsem si sbalit věci, protože jsem druhý den odjížděla na prázdniny domů, jakožto skoro všichni. Převlékla jsem se, sbalila jen to nejpotřebnější a usla jsem. Ani nevím v kolik včera holky přišli.

**********************

O půl deváté mě omylem holky vzbudili, když se balili.

"Dobře ráno." řekla jsem ospalým hlasem.

"Vzbudili jsme tě?" řekl potichu Luna

"To je v pohodě, stejně už musím vstávat. Jdeme společně v devět na snídani?" řekla jsem s úsměvem na tváři.

"Jasně a musíš nám říct, co všechno se včera stalo." řekla nadšeně Cho zatím co si balila kufr. Jelikož jsem měla sbaleno, tak jsem se šla zatím osprchovat, dala si řasenku a převlékla se. Bylo za tři minuty devět, tak jsme se vydali na snídani, kde u našeho stolu seděl Hardin a ku podivu i Oliver. Všimla jsem si, že George sedí u jeho stolu s nějakými kamarády a když si mě všiml rozzářili se mu oči, na tváři se objevil úsměv od ucha k uchu a šel zamnou. Holky pokračovali a šli ke stolu.

"Omluvíte mě prosím na moment?" zeptala jsem se. Holky kývly na znamení souhlasu a šli si sednout. Najednou jsem cítila, jak mě zezadu objímají něčí ruce kolem pasu.

"Dobře ráno, Blacková." usmíval se. Odstrčila jsem se mu z obětí, abych se k němu mohl otočit čelem. Chytla jsem ho kolem krku, abych ho mohla políbit. Byl to jen letmý polibek. Nechtěla jsem se tady cucat a osahávat přede všemi.

"Dobré ráno i tobě Weasley. " řekla jsem s úsměvem.

"Odjíždíš na Vánoce?" zeptal se trochu ustaraně.

"Ano, jedu domů a ty?" řekla jsme smutně, protože bych radši trávila čas tady s Georgem.

"Jedu domů a pak mám s rodinou jet ke známým." řekl sklesle

"To asi znamená, že se uvidíme až za měsíc." řekla jsem a silně ho objala.

"To nevadí. Každý den ti budu psát" řekl George a dal mi pusu do vlasů

"Sedneme si spolu ve vlaku?" zamumlal mi do vlasů.

"Promiň... Už jsem domluvená s holkama a Oliverem." v tu chvíli jsem měla chuť se praštit.

"To je v pohodě. Tak za měsíc, Blacková."

"Tak za měsíc Weasley." naposledy jsem si ho přitáhla a políbila ho.

Šla jsem ke stolu a všichni u stolu na mě zírali jak na příšeru.

"Co to mělo znamenat?" zeptal se Oliver. Pak jsem jim vysvětlila vše, co se včera stalo.

"Nezlobíte se na mě?" řekla jsem na konec po vysvětlení.

"Určitě ne. Já určitě ne, jsem hlavně rád, že jsi šťastná." usmál se Oliver a objal mě. Všichni s ním souhlasili, akorát Hardin jen smutně kývl hlavou a zadíval se do prázdna.
Po snídani jsme si byli pro zbytek věcí a chystali se do vlaku. Všichni kromě Hardina jsme na Vánoce jeli domů.

Weasley a Blacková? Kde žijí příběhy. Začni objevovat