Předem can chci říct, že takhle knížka se blíží ke konci. Mám tuhle knihu moc ráda, začínala jsem s ní a celkem se jí daří, ale už nemám žádné nápady. Určitě mi můžete do komentářů napsat nějaké nápady, co bych ještě do knihy mohla zapojit, ale jestli mě nic nenápadně, dam ještě pár kapitol a ukončím to.
George mě vzal za ruku a šli jsme tančit. Položil mi ruce na boky a já svoje na jeho ramena. Musím se ovládat. Nejradši bych po něm teď skočila a libala ho. Ovládej se.
Hrál zrovna nějaký ploužák a my jsme se houpali do rytmu.
Nevím, jestli to mám svést na to, že jsem v sobě měla pár drinků, na tu romantickou píseň a nebo na to, že je George tak okouzlující, ale už to nešlo.
Položila jsem mu svoje ruce a na tváře a začala ho líbat. George mi položil rice na zadek a pevně ho stiskl. Nemohla jsem prostě přestat. Tohle jsem chtěla už tak dlouho.
"počkej, počkej. Neříkala jsi, že tohle nemůžeme?" - George
"nechceš?" - já
"To je ta nejblbější otázka, co jsem kdy slyšel." - George
"Tak pojď." - já
Chytla jsem ho za ruku a šli jsme nahoru do mého pokoje. Došli jsme nahoru a zamčela jsem dveře. Začala jsem Georgovi sundávat košili a sobě jsem sundala triko. Georgovi jsem začala rozepínat pásek a on mě zastavil.
"jsi si jistá?" - George
Políbila jsem George a řekla
"stačí tohle jako odpověď?" - já
Georgovi oči se rozzářili snad ještě víc, než předtím a začal mě svlékat.
Dál si myslím, že už si to umíte představit. Vyspali jsme se spolu a bylo to úžasné. Chybělo mi to.
Potom jsme si vedle sebe lehli a objímala se a tak i usli.
*********************
Probudilo mě Georgovo hlazení po zádech. Bylo to příjemné probuzení.
"dobré ráno." - já
"dobré ráno." - George
Dal mi pusu do vlasů a leželi jsme v obětí asi čtvrt hodiny.
Někdo zaťukal na dveře a já nevěděla, co dělat. Vždyť jsem tady nahá a ještě k tomu vedle mě leží nahý George.
"Claro, tady Amber." - Amber
Amber?! Panebože!
"Minutku!" - já
Amber je moje nejlepsi kamarádka už od miminka. Strašně dlouho jsem ji neviděla. Nikdy jsme nepřestal být kamarádky. Párkrát jsme si napsali, ale když jsem se odstěhovala do Francie a pak rovnou přestoupil do Bradavic neměli jsme na sebe čas.
Začala jsem že země sbírat oblečení, které jsem na si rychle oblékla a po Georgovi jsem hodila jeho oblečení, aby se oblékl.
Když jsme se konečně oblékli, bezla jsem ke dveřím a otevřela. Okamžitě mi Amber skočila kolem krku a já ji co nejsilněji objala.
"paní hrozně si se změnila." - já
"Ty máš co říkat." - Amber
"strašně si mi chyběla." - já
"Ty mě víc." - Amber
Konečně jsme se od sebe odlepili a Amber si všimla George
"Amber tohle je George, Georgi Amber." -já
ČTEŠ
Weasley a Blacková?
RomanceJsi nová studentka. Patříš do Havraspáru. Je ti 16 a jmenuješ se Clara Black. Tvůj život se úplně změní po tom co potkáš jeho.. V příběhu se objevují gramatické chyby, sexualita a vulgarismus Všechny postavy krom mnou vymyšlených patří J. K. Rowlins...