Je první školní den třetího ročníku v Bradavicích. Jsi nová studentka, která přešla ze školy Krásnohůlek. Všichni sedí v hlavní místnosti u stolu svých kolejí.
"Tichoooo!" zařve Brumbál. "Chtěl bych vás opět přivítat v Bradavicích a oznámit vám, že letos se k nám připojí nová studentka. Jmenuje se Claire Black. Claire mohla by jsi prosím přistoupit k moudrému klobouku?"
Všichni se otočí ke dveřím a dívají se na tebe jako kdyby v životě neviděli člověka. Přistoupíš tedy k moudrému klobouku, posadíš se na židli a Brumbál ti klobouk nasadí.
" hmmm... Tohle bude velice těžké rozhodnutí. Jsi statečná, chytrá, milosrdná a máš v hlavě něco, co jsem už dlouho neviděl. Nejspíš budeš.... HAVRASPÁR!"
Jsi za Havraspár moc ráda od svoji matky jsi slyšela, že je to kolej pro chytřejší. Jdeš se posadit ke stolu a u toho navážeš oční kontakt se Zrzavým vysokým klukem, který je hrozně hezký. Usměje se a ty jdeš dal. Po večeři jdeš na pokoj a zjistíš, že tvoje spolubydlící se jmenuje Cho Chang.
Když dojdeš před vchod do Havraspársjé koleje orel na obraze se tě zeptá na otázku. "Takže, ty jsi tu nová Claire. Už jsem o tobě slyšel nějaký drby co se roznesli po škole. V Bradavicích nikdy nic nevydrží tajemstvím. Má otázka zní: bez čeho se v životě neobejdeme?"
Zamyslím se. Potom se zasměju a řeknu "to je přece lehké. Je to láska. Je jedno či partnerská, přátelská nebo mateřská prostě láska."
"chytré děvče." řekne orel a pustí mě dovnitř a já šla na svůj pokoj.
" Ahoj já jsem Cho. Jsem moc ráda, že jsi semnou na pokoji. Doufám, že budeme kamarádky. Kdyby jsi kdykoliv něco potřebovala, tak se obrať na mě. Mimochodem, jaké máš předměty? " vyhrkla na mě holka hned po tom co jsem vešla na pokoj.
"bylinkářství, obranu proti černé magii, proměny, rychle formule a lektvary"
"to je ÚŽASNÉ! Já taky, tak můžeme na hodiny chodit spolu."
Zasměješ se "ehm.. Můžu mít otázku?"
"jasně" řekne Cho
"když jsem si šla sednou, prošla jsem kolem Nebelvírské koleje a seděl tam jeden vysoký, Zrzavý kluk s hnedýma očima. Nevíš náhodou jak se jmenuje?"
"to je trochu složité.. Buď to byl Fred nebo George. Oni jsou to totiž dvojčata."
"aha.. Děkuju."
Poté jsi si vybalila věci a šli jste spát...
usla jsi a probudila se v říši snů. Ve snu jsi seděla pod stromem a viděla jsi jak za tebou přichází vysoký, Zrzavý kluk s čokoládovýma očima. Je to ten kluk, kterého jsi viděla dnes ve velké síni.
*****************************
Probudila jsi se v 8:05. Cho už byla chvíli vzhůru. Poznala jsem to podle toho, že byla upravená.
"Konečně jsi vzhůru." vyjekla Cho. "Půjdeš semnou na snídani?"
Promnula jsi si oči "klidně, když na mě 10 minut počkáš než se upravím."
Cho se usmála a kývla hlavou na důkaz souhlasu. Šla jsi do koupelny, převlékla si se do hezkých světle modrých šatů (viz obrázek nahoře), rozčesala si své hnědé vlasy, dala si řasenku a navoněla si se sladkým vanilkovo fialkovým parfémem.
Když si vyšla z koupelny Cho na tebe čekala a společně jste se vydali na snídani.
Snad se vám příběh líbí. Je to úplně první kapitola, kterou jsem za svůj život vytvořila. Dejte mi prosím vědět do komentářů, jestli se vám příběh líbí a jestli mám pokračovat. Každá hvězdička potěší. Mooooc děkuju 💗 Claire
ČTEŠ
Weasley a Blacková?
RomansJsi nová studentka. Patříš do Havraspáru. Je ti 16 a jmenuješ se Clara Black. Tvůj život se úplně změní po tom co potkáš jeho.. V příběhu se objevují gramatické chyby, sexualita a vulgarismus Všechny postavy krom mnou vymyšlených patří J. K. Rowlins...