*o tři měsíce později*
Celé tři měsíce byli krásné. Užívala jsem si s přáteli a s Georgem jsme na tom byli skvěle. Jsme spolu už pět měsíců, ale ještě jsme si v životě neřekli miluju tě, nespali jsme spolu, prostě jsme jen normálně randili.
O spaní spolu jsme se už bavili. On už s pár holkama spal, jak všichni díky jeho pověsti víme, ale já jsem ještě pana. Ano přítele jsem měla, ale nikdy jsme spolu nespali. George říkal, že počká až sama budu chtít a budu připravená. Jelikož měl narozeniny a já už jsme připravená, tak jsem si říkala, že bych se s ním právě dneska vyspala. Vždycky mi všichni říkali, že já sama nejlíp poznám kdy je ten správný čas a jestli je on ten pravý s kým chci ztratit svoje poprvé. Myslím, že George je ten pravý. Dneska naštěstí holky jdou do Prasinek, takže budu mít volný pokoj. Cca za hodinu mají odejít, takže jdu napsat dopis, který moje sova donese Georgovi.
Georgi
Za hodinu buď prosím na astronomické věži.
S láskou, Clara
Doufám, že tam dojde. Ještě než půjdeme na věc, chci s ním strávit trochu času. Zatím jsem si zašla do sprchy, namalovala se a převlékla do něčeho sexy. Uběhlo zhruba padesát minut. Holky zrovna odcházeli, tak jsem se vydala na věž. Chvíli jsem tam čekala a pak se tam objevil můj princ. Běžela jsem za ním ho obejmout a on si mě zvedl do náruče.
"Ahoj zlato." řekl a dal mi pusu
"Ahoj. Jsem ráda, že jsi přišel." řekla jsem a šla si sednout na lavičku a George mě následoval.
"Potřebuješ něco?" zeptal se a objal mě jednou rukou kolem ramen.
"Jenom jsem s tebou chtěla dnes trávit čas, jestli ti to nevadí." řekla jsem
"Samozřejmě, že mi to nevadí." odpověděl a stiskl mě silněji
"Jsem připravená." řekl jsme šeptem po krátkém tichu
"Na co?" zeptal se udiveně
"Víš, jak jsi říkal, že na mě pockas, až budu připravena ohledně víme čeho. Už jsem připravená. Holky jsou pryč a mám volný pokoj. Jestli nemáš nic proti tak... " nestihla jsem to dokončit a George mě začala líbat. Obkročmo si mě na sebe posadil a líbal ještě vášnivěji.
Odtrhla jsem se a zeptala se "Znamená to ano?"
"Jdeme. Už nechci strácet ani minutu." odpověděl, chytil mě za ruku a utíkal semnou na pokoj. Byl hrozně nadšený a já byla tak strašně šťastná. Samozřejmě se, když jsme šťastná tak se musí něco pokazit. Na chodbě nás zastavil Malfoy.
"Zdravím hrdličky." řekl Draco
"Teď ne Malfoyi." odpověděla jsme a chtěla jít dál, ale on mě chytil za zápěstí
"Vlastně si myslím, že budeš hrůzné ráda, že mě vidíš, když ti něco řeknu." řekl Draco a podíval se mi smutné do očí
"Tak mluv, ale pohni si." řekla jsem
"Georgi mám Claře říct, co se stalo první den v Bradavicích mezi tebou a Georgem nebo jí to řekneš sám?" řekl Draco a otočil se na George
"Malfoyi drž hubu." zařval po něm George
"Georgi o čem to mluví?" zeptala jsem se zmateně
"O ničem. Pojď." řekl
"Jestli to je nic, tak to můžu Claře říct. Fred a George se první den vsadili, který z nich se s tebou dřív vyspí a odhodí tě. Celej tenhle vztah byla lež, jak se ti dostat do kalhotek." řekl a já myslela, že se v tu chvíli zhroutím. Nemohla jsme dýchat a můj obličej zůstal vyset na Georgovi.
ČTEŠ
Weasley a Blacková?
RomanceJsi nová studentka. Patříš do Havraspáru. Je ti 16 a jmenuješ se Clara Black. Tvůj život se úplně změní po tom co potkáš jeho.. V příběhu se objevují gramatické chyby, sexualita a vulgarismus Všechny postavy krom mnou vymyšlených patří J. K. Rowlins...