Flaška?

459 22 1
                                    

Prohlížela jsem si tohohle kluka od zhora dolů a že spoda nahoru. Byl to samozdřejmě kdo jiný než George. Vždyť mi Oliver slíbil, že tu na mě bude čekat a, že mě pustí dovnitř.

"Tohle myslíš vážně?!" ukázal na moji maličkost.

"Co se ti nelíbí?" řekla jsem sarkasticky a naštvaně. "Tady máš zpátky svůj svetr. Díky za půjčení."

"Ne. Tohle nedovolím. Jsi tady teprve chvíli a je ti jenom 15. Okamžitě si ten svetr na sebe nasaď."

"Co prosím?! Zaprvé nejsi můj táta a za druhé nebudu tady pochodovat ve tvém svetru jako nějaká tvoje trofej."

George na mě zůstal zařazené koukat. Chtěla jsem projít na kolej a George mě chytil kolem ramen a propaloval mě pohledem. Já se jen usmála a šla dovnitř.

Když jsem vešla Oliver se bavil s Fredem. Odkašlala jsem si, aby si všimli, že jsem vešla. Oliver se na mě upřeně koukal a měl chuť mě zabít, zatímco Fred mě okukoval a usmíval se. Pak že sebe Oliver sundal jeho riflovou bundu a dal jí kolem mě, aby zakryl můj výstřih.

"Tohle si ještě vyřídíme." zašeptal mi do ucha. Mě to bylo vcelku jedno.

V místnosti hrála hlasitá hudba a já seděla na jednom z gaučů ve společenské místnosti. Zachvíli za mnou přišel Fred a strčil mi do ruky kelímek s ohnivou whiskey. Vypila jsem na ex půlku kelímku, protože jsem se dneska chtěla opít.

"Smím prosit o tanec?" zeptal se s úsměvem ve tváři Fred.

Kývla jsem hlavou naznameni souhlasu.

Šli jsme na volné místo. Já omotala ruce kolem Fredova krku a on mi dal jeho ruce na moje boky. Všimla jsem si jak na nás jeho bratr kouká. Měl naštvaný výraz a vypadalo to, že žárlí, ale proč? Vždyť se o mě vůbec nezajímá. Chtěla jsem ho naštvat ještě víc. Už jsem ani nevěděla proč to dělám, ale prostě jsem to chtěla udělat. Přitáhla jsem se k Fredovi blíž a on sjel jeho rukama na můj zadek. To George nevydržel s strčil do Olivera a ukázal směrem k nám.

Oliver za náma okamžitě přišel a odtrhl nás. "To by stačilo mladá dámo. Už asi půjdeš na pokoj." pronesl Oliver.

Fred se do toho opřel "O tom nemůžeš rozhodovat ty. Co kdybychom si zahráli flašku?" všichni souhlasili.

Posadili jsme se do kruhu seděla jsem vedle nějakého děvčete a vedle Olivera.

"Já začnu." prohlásil Fred. Zatočil flaškou a vytočil si nějakou dívku, kterou neznám. Dali si celkem vášnivý polibek a posadili se zpátky.

"Je řada na tobě Olivere." šťouchl do něj Fred. Oliver zatočil a vytočil si Hermionu. Moc se s ní nebavím, ale máme společné lektvary a je v nich hrozně dobrá. Oliver ji dal letmou pusu na rty a sedl si zpět. Další jsem byla na řadě já. Modlila jsem se, ať si vytočil nějakého hezkého kluka. Flaska se točila a padla na něho... To jsem fakt nečekala... Jak jinak... Vytočila jsem si George. Oba jsme stoupli.

"Jestli nechceš, nemusíme to dělat." pošeptal George

"At už to máme za sebou." odsekla jsem

Chytil mě za boky a já ucítila motýlky v břiše. Chytla jsem ho za teplé tváře. Stoupla jsem si na špičky, abych na něj dosáhla. On sklopil hlavu, protože byl o dost vyšší. Dal mi vášnivý polibek. Naše jazyky do sebe naráželi a on mi pomalu vjel rukama do vlasů. Musím uznat tenhle kluk skvělé líbá.
Připadalo mi, že tenhle polibek trvá věčně a nechtěla jsem končit, ale George se odlepil, koukl mi do očí, pohladil mě po tváři a sedl si zpátky na místo. Nezbývalo mi nic jiného než se posadit zpátky vedle Olivera. Ještě jsme chvíli hráli. Vím, že jsem vytočila ještě pár kluk, které jsem neznala, ale ti už nelíbali tak dobře, jako George. Nakonec jsem vytočila nějakou holku. Kluky to celkem rozžhavilo, ale mi jsme se nad tím akorát zasmáli a políbili jsme se. Vím, že jsem měla ještě pár drinků. Dobře.. Hodně drinků a nic si z večera nepamatuji. Jediná moje vzpomínka je, že jsem tančila na stole a někdo si mě hodil přes rameno a zanesl do postele. Nebyla to moje postel, ale to mi nevadilo. Hlavně, že už jsem mohla spát.

Kdo a kam Claru asi odnesl?

Claire❤️

Weasley a Blacková? Kde žijí příběhy. Začni objevovat