㊙️Kanıtlar Ve Şüpheler㊙️

755 122 28
                                    

(UYARI!) evet yeni bir bölümle karşınızdayım medyadaki şarkıyı dinleyerek okumanızı öneriyorum yine.  😌 Ayrıca aşağıya hem bölüme uygun hem de Nana'yı anlatan bir şarkı bırakıyorum...  🖤

🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤

Bir adam bir gün bu eski kaleye rastladı.
Bir zamanlar okuduğu kitap gibiydi.
Başını kaldırdı ve genç kadını gördü.
Ve işte genç kadının söyledikleri;
"Benim adım Matmazel Siyah gördüğün gibi ne gülümsüyorum, ne kahkaha atıyorum, ne de yaşıyorum." ve tüm söylediği buydu...
Adam o kadar korkmuştu ki sadece kaçtı. Kasabaya koştu ve şöyle dedi:
"Az önce uzun siyah saçlı bir kadın gördüm
Ve bence o yaşayan bir ölü!"
Çok korkan insanlar silahlarını ve kılıçlarını aldı kuleye koştular ve sonra soluk tenli kadını gördüler ve büyük bir korku hissettiler. Tekrar söylediğini duyduklarında:
"Benim adım Matmazel Siyah gördüğün gibi ne gülümsüyorum, ne kahkaha atıyorum, ne de yaşıyorum."
Ve tüm söylediği buydu.
İnsanlar onun ne olduğunu biliyorlardı o kesinlikle cehennemden gelen bir iblisti. Uzun saçlarını ateşe vermeye karar verdiler. Sonunda ateş onu da yakardı... Ama kadın iblis değildi, o yalnız bir ruhtu.. Tıpkı bir zamanlar okudukları kitaptaki gibi... Saçları yanarken hala prensini bekliyordu...
Son kez şöyle dedi:
"Benim adım Matmazel Siyah gördüğün gibi ne gülümsüyorum, ne kahkaha atıyorum, ne de yaşıyorum."
Ve tüm söylediği buydu...

🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤🌌🖤🌌

Anılarımı geri hatırlamaya başladığımdan beri iki gün geçmişti ve ben hala hastane de kalıyordum. Yataktan kalktım ve pencereden gökyüzüne baktım telefonuma gelen mesajla telefonumu elime aldım ve gelen mesaja baktım. Gördüğüm şeyle kaşlarımı çattım.

-Bakugou'nun gözünden-

Hastane kafeteryasına indim ve Nana için bir çilekli süt aldım. Tekrar hızla yukarı çıktım ama Nana'nın odasının önündeki polisleri Aizawa sensei ile konuşurken gördüğüm de durup dinlemeye karar verdim.

-bay Aizawa öğrenciniz Nana Yushi'nin diğer evrenden gelen bir kaçak olduğunu düşünüyoruz bu yüzden onun ifadesini almamız gerekiyor.

-kanıtınızı görebilir miyim?

-aslında kamera kayıtlarında Owen Michelle Jones ile olan konuşmalarını gördük tam olarak onun bir kaçak olduğunu kanıtlayamasakta elindeki kolye hakkında konuşmamız gerekiyor ayrıca onun yurt odasını arama iznimiz var. Şimdi lütfen önümüzden çekilin.

-izin kağıtlarınızı görmek istiyorum.

Aklıma gelen şeyle hızlıca koşarak aşağı indim. Nana'nın günlüğü ondaydı ve eğer polisler onu görürse kanıt için bakmak isteyeceklerdi neyseki kolye bendeydi. Nana'nın aleyhine olan herşeyi ortadan kaldıracağım! onu bırakmayacağım onların Nana'yı benden almasına asla göz yummayacağım. Hemen Nana'ya bir mesaj attım.

㊙️🎐㊙️🎐㊙️🎐㊙️🎐㊙️🎐㊙️🎐㊙️🎐

▫️Nana günlüğünü hemen camdan aşağı at!

Neden? ▫️

▫️Nana lütfen sadece dediğimi yap ve polisler sana ne sorarsa sorsun ya hatırlamadığını ya da bilmediğini söyle tamam mı?

Bakugou neden bahsediyorsun?▫️
anlayamıyorum...

▫️Nana lütfen seni kaybetmek istemiyorum. Şimdi dediğimi yap tamam mı? Ben aşağıdayım önce günlüğünü sonra telefonunu at tutacağım.

꧁Anime Evrenine geçit (otɑku)꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin