Bakugou'nun ağzından:
Okuldan sonra antrenman yaptım uzun süre ardından yurda çıktım. Karşıma aptal Deku çıktı endişeli görünüyordu biraz.
-Kachan! Nana-san'ı gördün mü?
-hayır, görmedim!
Daha çok endişeli bir şekilde üst kata çıkacakken onu durdurdum.
-ne olmuş?
-okuldan beri onu görmedim saat neredeyse gece yarısına geliyor ve o hala ortada yok.
-anladım.
Bir anda aklıma gelen şeyle kafama dank etti...
*FLASHBACK*
-buraya hiç gelmemeliydim! Benim yüzümden Moe-san idam edildi. Ve şimdi senin tarafından reddedildim. Hayallerimdeyken daha güzeldin. Bazen hayellerin gerçek olmaması gerekiyor sanırım...
-seni reddetmedim sadece emin olmadığım şeyden seni umutlandırmak istemem.
-söylediğin sözleri şimdi yumuşatmaya çalışma! Ben cevabımı aldım bir süre sonra gideceğim umarım başarabilirim.
-nereye?
-senin için terk ettiğim evrene!
*FLASHBACK SON*
Gerçekten gitti mi yoksa? Hayır gitmiş olamaz kolay pes eden birisi değil o! Ama ya gittiyse... Kötü düşünmeyi bırak....yarın yine hiç bir şey olmamış gibi ortaya çıkacaktır. Odama çıktım ve duş aldım çıktıktan sonra saçlarımı kurularken telefonumu elime aldım. Mesaj atmalı mıyım ona? hayır, hayır saçmalamayı bırak! Bu düşünceden kurtulup telefonu yatağa fırlattım.
Nana'nın gözünden:
Beni bir yere bağladılar etrafta. Loş sarı ışıklar, bira şişeleri ve bir kaç tane de masa vardı. Kapının ardından gelen konuşmalarla kulağımı oraya diktim ve konuşulanları duymaya çalıştım.
-onu buldunuz mu?
-evet, çok kolay oldu bardan çıkar çıkmaz o da bizim karşımıza çıktı zaten.
-bu iyi haber Shigaraki çok sevinecek! Nerede o?
-içeride ama Shigaraki kendisi gelmeden kimsenin ona yaklaşmasını istemiyor!
-hadi ama sadece nasıl göründüğünü merak ediyorum! Midoriya-kun gibi sevimli mi acaba?
-o bir kız.
-olsun! Ahh çok heyecan vericii!
-Toga bu kadar yeter!
-hadi ama oyun bozan olma! söylesene sevimli mi?
-*derin bir nefes alır*
-cevap versene!
-toga, shigaraki birazdan burada olur o zaman görürsün.
-off...Ne zaman gelecek?!
-birazdan burada olacağını söyledi yolda olmalı.
Shigaraki mi?! O benim en korktuğum kişi neden bilmiyorum ama ondan korkuyorum. Acaba diğerleri endişelenmişmidir benim için?... Hüzünle başımı öne eğdim sarı saçlarım yüzüme döküldü yavaşça... Ağlamak istiyorum bu aptallar neden beni kaçırdı ki hem?! Kapıdan gelen sert ayak sesleriyle kapı hızla açıldı. Başımı kaldırıp gelen kişiye baktım. Shigaraki, Dabi, Toga, Twice, Kurogiri, Magne, Moonfish, Mr. Compress, Muscular, Mustard ve Spinner hepsi birden yavaş adımlarla içeri doldu. Gerçekten beni görmek için çoğu üye gelmişmiydi? Kaşlarımı çattım onlara karşı yumuşak görünmek istemiyordum. Shigaraki yavaş adımlarla bana yaklaştı sırtımı saldalyeye yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁Anime Evrenine geçit (otɑku)꧂
FanficAramızdaki engeller sadece evrenler... #bakugoukatsuki💥✨