❃.✮:▹ ◃:✮.❃❃.✮:▹ ◃:✮.❃❃.✮:▹ ◃:✮.❃
Bölümün adı ağır spoiler içerir(!) ಥ‿ಥ
Medyadaki şarkıyı dinleyerek okuyun o kadar uğraşıyorum bölüme uygun şarkı bulmak için.. 😐
İyi okumalar dilerim! (〃゚3゚〃)
❃.✮:▹ ◃:✮.❃❃.✮:▹ ◃:✮.❃❃.✮:▹ ◃:✮.❃Gece sebepsizce uyandım bir süre yatakta dönüp durdum ama uyuyamadığım için geri kalktım pencereme çıkıp ayı izlemeye başladım tüm olanları düşünüyordum ve uzun zamandır içimde olan o kötü hissi her geçen gün daha da artan korkunç bir his... Penceremin önünden ayrıldım hızlı adımlarla odamdan çıkıp Bakugou'nun kapısının önünde bir süre durdum ardından yavaşça kapının kulbunu aşağı indirip kapıyı araladım Bakugou uyuyordu içeri girip kapıyı arkamdan kapattım Bakugou'nun başında durup öylece onu izledim sonra yanına çömelip saçlarının arasına bir öpücük kondurdum gözlerini hafifçe araladı bana bakarak doğruldu.
-Ne oldu?
-Hiç sadece uyuyamadım...
-Burada uyu istiyorsan.
Başımı sallayıp yanına yattım ve başımı göğsüne gömdüm içimdeki hisler tamamiyle patlak vermişti o an elini saçlarıma daldırdı.
-Seni seviyorum seni daha fazla böyle görmek istemiyorum içimdeki anlam veremediğim bu histen kurtulamıyorum tıpkı seninde dediğin gibi git gide büyüyen bir his ama inan bana zamanla her şeyi atlatacağız şimdi kendini üzmeyi bırak tamam mı?
Başımı hafifçe salladım Bakugou yataktan birden kalktı sonra garip bir sırıtmayla bana baktı.
-Benimle dışarı çık limon kafa bir süreliğine içimizdeki bu belirsizlikten kurtulalım.
-Eski Bakugou geri döndü...
-Ne yani seni bebek gibi ayağımda sallamamı falan beklemiyorsun her halde?
-Pffff.... Dışarıda ne yapacağız ki?
-Ben ne bileyim...
-Beni yine video oyunu oynamaya götürmeyeceksin heralde?
-Belki.
-Bence tüm hafta sonu yatalım.
Bunu derken yorganı kafama çektim Bakugou birden beni yorganla birlikte sırtına çıkardı oradan oraya sallayarak beni döndürüyordu.
-Seni uyutacağımı kim söyledi?
-Bakugou ne yapıyorsun? Saat gecenin dördü!
-Bana ne bundan!
Bakugou yorgana takılıp dengesini kaybetti sonra benimle birlikte pat diye yere düştü gülmeye başladım Bakugou kalçasını tutarak yüzünü ekşitti.
-Hay! S*keyim!
-Hey! Hey!
-Tamam be!
-*Güler*
-Ne gülüyorsun lan?!
-Bana ne düşmeseydin! *Sırıtır*
-Bilerek mi düştüm sanki?!
Omuzlarımı silktim gülmeye devam ederken Bakugou yerden kalkıp dolabını açtı ve bir tshirt çıkarıp üzerindeki tshirt'i çıkardı gözlerimi kapatıp Bakugou'ya bağırdım.
-Ne yapıyorsun be!?
-Üzerimi değiştiriyorum!
Göz devirip Hadi canım cidden mi? Diye içimden geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁Anime Evrenine geçit (otɑku)꧂
FanfictionAramızdaki engeller sadece evrenler... #bakugoukatsuki💥✨