Ne ben geri çekilmeye tenezzül ediyordum ne de Bakugou buna itiraz edecek bir cümle söylemişti sadece birbirimize bakıyorduk. Midoriya-san yanımıza gelip beni dürtünceye kadar düşüncelerim arasında kaybolmuş bir haldeydim. Şaşkın bir ifadeyle başımı Midoriya-san'a çevirdim. Beni onlarla tanıştıracağı için heyecanlı görünüyordu. Ardından Kirishima önümde durup sivri dişleri görünür bir şekilde gülümsedi. Ve elini uzattı.
-Merhaba, ben Kirishima Eijiro tanıştığımıza sevindim.
-Yushi Nana, ben de tanıştığımıza sevindim.
Ardından Kirishima hızlıca Bakugou'yu önüme doğru ittirerek devam etti.
-işte bu da benim en yakın arkadaşım Bakugou Katsuki kendisi insanlarla pek iyi geçinemez şimdiden uyarayım eğer seni terslerse üzerine alınma çünkü bu onun genel tepkisi.
-ımm anladım.
Bakugou'ya elimi uzatarak gülümsedim.
-tanıştığımıza sevindim Bakugou umarım iyi geçiniriz.
Bana ters bir bakış attıktan sonra beklenmedik bir şekilde elini uzattı elini kavramam ile avucundaki ateşi tüm elimde hissettim. Bana sırıtarak baktı.
-hiç sanmıyorum. limon kafa!
-n-ne? Senin saçlarında kirpiye benziyor!
-ne dedin lan sen?! gebertirim seni!
-dedim ki saçların kirpiye benziyor her an dikenlerini üzerime fırlatacakmış gibisin. Ama seni eşsiz kılan bir özellik bence!
-peh! Sen kendine bak solmuş limon ağacına benziyorsun!
-hem hiç solmuş bir limon ağacı gördün mü ki...
Kirishima aramıza girip gergince bize baktı.
-didişmeyi bırakın lütfen!
Bakugou göz devirip dişlerini sıkarak arkasını döndü. Kirishima ise derin bir nefes alıp yanıma geldi. Bana ve Midoriya-san'a bakarak;
-beraber takılmaya ne dersiniz?
-Bana uyar sen nedersin Nana-san?
-bana da uyar peki Bakugou için uygun mu? onun da fikrini duymak isterim.
-benden uzak dur yeter limon kafa.
-peki o halde nereye gitmek istersiniz? (Kirishima)
-belki kahve içmeye gidebiliriz. (Midoriya)
-senin fikrin ne Nana-chan? (Kirishima)
-belki, ek yemeye gidebiliriz.
Gözlerimi etrafa sinirli bakışlar atan Bakugou'ya çevirdim.
-sen ne dersin Bakugou?
-bana niye soruyorsun be?! Nereye gitmek istiyorsanız oraya gidin! Ben eve gidiyorum.
-eğer benim burada olmam seni rahatsız ediyorsa sen dur ben eve gidiyorum.
Diğerlerinin şaşkın bakışlarına karşılık göz kırptım. Ve arkamı dönüp yürümeye başladım.
-senden rahatsız olduğum falan yok! Aptal aptal davranmayı kes limon kafa.
-peki, hala eve gitmek istiyor musun?
-fikrimi mi değiştirmeye çalışıyorsun?
-belki, ama eğer eve gidersen ben de gideceğim.
-benimle alıp veremediğin ne lan senin?!
-sadece senin de bizimle takılmanı istiyorum.
-tamam be! Beni rahat bırak yeter!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁Anime Evrenine geçit (otɑku)꧂
Hayran KurguAramızdaki engeller sadece evrenler... #bakugoukatsuki💥✨