Şaşkınlıkla Bakugou'ya doğru bakarken beni bir an da kendine doğru çekti ve kulağıma eğildi.
-bebeğim asilliğin sanat haline getirdiği, harikulade bir şahesersin. Bu güzelliğini neye borçluyuz leydim...?
-b-bebeğim mi? Leydi-m mi?! Sen bu tür sözleri nereden biliyorsun?!
Bana baktı somurtarak sonra elini yanağıma koydu.
-benimle dans etmeyecek misin?
-b-ben ne diyeceğimi bilmiyorum..
-bunu evet olarak kabul ediyorum o zaman.
Beni çekerek piste getirdi ellerini belime koydu ben de omuzlarına koydum. Ne yapacağımı bilmeden ona bakıyordum o da gözlerini benden ayırmıyordu. Başımı eğdim hafifçe neden böyle davrandığını anlamamıştım ardından arka taraftaki Todoroki'yi fark ettim bana Bakugou'yu işaret edip elindeki içkiyi gösterdi deli işareti yaparak. Ardından Bakugou'ya döndüm.
-sen sarhoş musun?
-belki biraz kafam güzel sadece..
-off ben de gerçek sanmıştım seni aptal..
-eveett been aptalım ne olmuşş?...
-bu kesinlikle sarhoş anlaşıldı...
-partiden sonra benim odamda uyur musun? Kendimi çok yanlız hissediyorum...
-sen ne? Hayır saçmalama!
-ama beni sevdiğini söylüyordun yoksa artık sevmiyor musun?
-hayır başkasına aşığım ben *sarhoş olmayan Bakugou'ya diye fısıldar.*
-o da sana aşık mı?
-bilmem aşık mısın?
Anlamsızca suratıma baktı ve aniden aptal gibi sırıtmaya başladı.
-yaanii halaa bana AŞIKSIIIN!
Son kısmı bağırarak söylediği için çoğu kişi bize baktı.
-sesiz olsana!
-kötü hissediyorum..
-neden?
-ben kötü birisiyim sanırım.
-neden böyle düşünüyorsun?
-seni çoğu kez ağlattım..
-....
Bir anda üzgün ruh hali sitemli bir ruh haline dönüştü tıpkı az önce gülerken bir an somurtmaya başlaması gibi...
-o deku sinirimi bozuyor! Sürekli onunla takılıyorsun ama benimle takılmıyorsun bu haksızlık..
-Bakugou git bir kahve iç istersen.
-hayır, istemiyorum..
-peki, düzgün dans et o zaman ayağıma basıyorsun..
-başım dönüyor..
-gel oturalım..
Kolundan tutup onu yan masalardan birine oturtdum ve Midoriya-san'ı çağırmak için gidiyordum ki Bakugou elimden tuttu başını masaya koymuş bana bakarak somurtuyordu küçük bir çocuk gibi açıkcası çok tatlıydı.
-gitme..
-kendine gelmen lazım Bakugou.
-ben zaten kendimdeyim..
-hayır, sarhoşsun.
-off..sadece yanımda kalıp bana sarılsan olmaz mı?
-Bakugou çocuk gibi davranıyorsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
꧁Anime Evrenine geçit (otɑku)꧂
Fiksi PenggemarAramızdaki engeller sadece evrenler... #bakugoukatsuki💥✨