part 23

49 6 0
                                    

Είμαστε εκεί που τρώω την μερέντα από το δάχτυλό του .

Εντάξει αφού δεν έμεινε ίχνος από γλυκό στο δάχτυλο του ,

"Σειρά μου τώρα "

Λέει.
Παίρνει με το κουτάλι και γλείφει το σώμα μου με λίγη μερέντα.
Απομακρύνει το κουτί και έρχεται από επάνω μου .

Με γλείφει στον δρόμο που είχε δημιουργήσει με την μερέντα αφήνοντας υγρά φιλία σε όλο μου το σώμα.
Έφτασε στον αφαλό μου , μου βγάζει το εσώρουχο και το δικό του .
Μπαίνει κατευθείαν μέσα μου ..δεν γινόταν να καθυστερήσουμε άλλο....θα τελειωναμε ...πήγαινε γρήγορα πολύ γρήγορα, ήξερε ακριβώς τι μου άρεσε και αυτό έκανε..

"Σου άρεσε μωρό μου ;"
"Μμμμμ"
Δεν είχα δύναμη να μιλήσω με ξεθεωσε δλδ έλεος μέσα σε μια μέρα 2 φορές....Καλά Δεν ήταν και ασυνήθιστο ...αλλα είχα ξεχάσει πόσο πολύ το κάναμε όταν ήμαστε μαζί ούτε κουνέλια κα ήμασταν δηλαδή..χαχαχα Τι λέω βραδιάτικα άντε πάω να κοιμηθώ...
Με έχει στην αγκαλιά του...έχω την ανάσα του στον λαιμό μου ...Ναι νομίζω τώρα ειμαι καλά......

"Καλημέρα μωρό μου"
Μμμ ποτέ ξημέρωσε ήδη ρεεε

"Καλημέρα Ρωμαίο "
Ρι φάση τι ώρα είναι; κοιτάω το κινητό μου ....10 ;;;;; τι με ξύπνησε από τώρα...

"Σου έφτιαξα πρωινό.."

"Γιατί άνθρωπε μου με ξύπνησες από τώρα;;; 10 είναι η ώρα.."

"Έλα γκρινιάρα....έχει γεννεθλια σήμερα η κολλητούλα σου ...Και δυστυχώς αδερφή μου...."

Ιιιιιιιι το είχα ξεχάσει τελείως πωπωω τι μου κάνεις γαμωτο ξεχνάω τον χρόνο όταν ειμαι μαζί του .....

"Αχχ Ναι μωρό μου το ξέχασα....πρέπει να κάνουμε προετοιμασία για το βράδυ..."

Ναι και να συμμαζέψουμε το σπίτι να μην καταλάβουν ότι είμασταν εδώ.....

"Να σου πω Έλλη άντε σήκω από το κρεβάτι κατέβα κάτω να φας και ν αρχίσουμε γιατί δεν βλέπω να προλαβαίνουμε....πρέπει να περάσουμε και από το σπίτι να πάρεις ρούχα...."

"Ναι μωρεεε εντάξει σηκωνωμου ααα πια"
Σηκώνομαι και του δίνω ένα φιλί...

"Έλα άστα αυτά τώρα και με αποσυντονιζει και θα αργήσουμε περισσότερο.."

Αργά το μεσημέρι

POV Ρωμαίου

"Λοιπόν τον Φώτη τον έστειλα μήνυμα, την Άννα και τον Σπύρο, τον Άκη, τον Άλεξ, την Αθήνα, τον Τάκη, την Χριστίνα,.....ποιον άλλον δεν είπα....μμμ Δεν θυμάμαι γαμωτο ...σκέψου και εσύ "

Χαχα την έχει πιάσει ένα άγχος....είναι τόσο γλυκούλα τώρα....

"Και εγώ κάλεσα κάποιους φίλους μου ....το θέμα τώρα είναι πως θα φέρουμε εδώ την Λένια..."

"Θα την πάρεις εσύ μωρό μου τηλέφωνο και θα την πεις ότι θα περάσουμε να πάμε σινεμά οκ;;;;"

"Αχ εσύ...όλα τα σκέφτηκες Ε..."

"Ναι αλλά κάτι έχω ξεχάσει....αλλά Δεν ξέρω τι....."

"Ελαα όλα τα κάναμε, ποτα,αναψυκτικά,πατατάκια, γαριδάκια, παγωτά,γλυκά,πίτσα.....,τι άλλο;"

"Ααααα φυσικά ρε Ρωμαίικο την τουρτααααα ."

"Όυψψψ"

"Καλά ρε αγάπη μου δεν σου είπα να την παραγγείλεις;;"

"Εμ να αγάπη μου...εεε το ξέχασα κάπως...."

"Μάλιστα..άρα τούρτα γιοκ ;;;"

"Εμμ μάλλον..."

"Ωραία το πάρτι είναι στις 10 είναι 3 το μεσημέρι προλαβαίνουμε βάλε πόδια και πάμε..."

"Όπα κάτσε τι εννοείς..."

"Αυτό που κατάλαβες κύριος εσύ ξέχασες την τουρτα εσύ θα με βοηθήσεις να φτιάξουμε μόνοι μας άντε....γρήγορα....Εγώ θα βάλω βίντεο της να φας μπας και κάνουμε τίποτα...."

"Αμάν ρε μωρό μου...."

"Ρωμαίο εσύ φταις εσύ το ξέχασες..."

"Δεν φταίω εγώ με έχεις πάρει το μυαλοοο ..."

"Λοιπόν. Ε χουμε και λέμε...αλεύρι?"

"Εδω"

"Άχνη?"

"Εδω"

"Αλάτι, ζάχαρη,baking powder?"

"Εδώ"

"Μπισκότα,κακάο,γάλα..?"

"Εδώ και αυτα"

"Αα αυγά?."

"Εδώ....Αμάν ρε Έλλη σαν να παίρνω παρουσίες στο σχολείο είμαι αντε..."

"Χαχαχα μπουμπουκακι μου εσύ, αντε τελείωσα με τα υλικά πάμε τώρα στην εκτέλεση...."

"Άντε Κάνε τον σταυρό σου ...."

"Ρίχνουμε στον κάδο του μίξερ τα 4 ασπράδια...."

"Μάλιστα καπετάνιε...."

"Έλα όχι ειρωνεία σε εμένα κύριε Ρωμαίο...."

Με έπιασε τον κωλο μου ....αχχζχχχ σιγά μην φτιάξουμε τούρτα χαχα....



Το Μικρό Μας Μυστικό Where stories live. Discover now