Sos sos ακολουθούν ακατάλληλες σκηνές sos sos
POV Ρωμαίου.
"Έτσι πρέπει να γίνει.."
Λεει και την φιλάω , την φιλαω τόσο απότομα....ηθελα τόσο μα τόσο καιρό να το κάνω Αυτό....και όχι μόνο...
Ποιος να φανταζόταν ότι θα μου έδινε μια ευκαιρία....
Δεν σταματάω να την φιλάω σε όλο το λαιμό της ενώ είμαστε μέσα στην πισίνα.....την αφήνω μελανιές στο σώμα από το ρούφηγμα μου .....βλεπω αναστενάζει τόσο πολύ....
Κάνει μια βουτιά και φεύγει μακρυα μου στην απέναντι άκρη της πισίνας.....λες να το μετάνιωσε;....
"Είσαι πολύ άγριος μωρό μου....μου έλειψες...."
Δεν είπα τίποτα...απλα βγήκα από την πισίνα όπως και αυτή, και με οδήγησε στο μπάνιο.. ..
Τι έχει στο μυαλό της ...
Μου έδεσε τα μάτια..."Ήρθε η ώρα να πάρω εγώ την κατάσταση στα χέρια μου ....για μια φορά θα κάνω ότι θέλω εγώ...."
Αφήνομαι επάνω της....
Νιώθω τι κορμί μου να παραλύει..
Μου βγάζει το μόνο ρουχο που φοράω...
Το εσώρουχο μου ...Δεν μπορώ να καταλάβω τι κάνει
Προσπαθώ να αναπτύξω τις υπόλοιπες αισθήσεις μου ...Νιώθω την ανάσα της κοντά μου ..
Ανοίγει το νερό....Νιώθω το άγγιγμα της στο πρόσωπο μου στα μάγουλα μου ..και μετά ταβχειλη της πίσω από το αφτί μου..με γλύφει
Με έχει ανάψει υπερβολικά πολύ....και εγώ δεν μπορώ να το ελέγξω την κατάσταση...
Τα χέρια της ακουμπάνε το στήθος μου ....διασχιζει το σώμα μου με τα νύχια της ....όλο το μπρωστα μέρος
Και καταλήγει στα οπίσθια μου .....τι ετοιμάζεται να Κάνε....
.;;Με φουντώνει;;; Ναι το κάνει με τα δάχτυλα της έπιασε τα οπίσθιά μου ....
Δεν περίμενα ότι κάτι τέτοιο θα με έκανε να θέλω να μπω τόσο πολύ μέσα της ....
Μου ψυθιριζει στο αυτί ενώ ταυτόχρονα πιάνει το καβαλο μου ...
"Αυτό που θα γίνει θες να το δεις ;"
Δεν ήξερα τι θα ήταν πιο ωραίο. .το μόνο σίγουρο θα το απολάμβανα...."Θέλω να το δω να μου το κάνεις εσύ..."
Έτσι και έγινε
Μου βγάζει το μαντίλι..
Σκύβει στα γόνατα
Το κεφάλι της ακριβώς μπρωστα από το πέος μου...Με κοιτάει μέσα στα μάτια.
Ανοίγει το στόμα της και παίρνει όλο το πέος μου μέσα της ..συνεχίζει να με βλέπει..
Κινείται μέσα έξω .
Το κάνει τέλεια έτσι ώστε να αρχίσω να μην μπορώ να κρατηθω στα πόδια μου ...Αυτή η κοπέλα με κάνει να χάνω τον έλεγχο....πρέπει να πάρω τον έλεγχο στα χέρια μου......πρέπει να της το ανταποδώσω....
"Φτάνει σήκω επάνω ..."
POV Έλλης
"Φτάνει σήκω επάνω..." μου λέει και τρομάζω...
Δεν του άρεσε;
Δεν ξέρω....
Κάνω αυτό που μου λέει....
"Ήρθε η ώρα για εσένα τώρα..."
Μου λέει με αυτό το αυταρχικο ύφος του .....Με γυρνάει πλάτη σε αυτόν
Δεν εχω οπτική μαζί του μόνο με το τζαμί του μπάνιου....
Παγώνω.....αχχχχχ...
POV Ρωμαίου
Την γυρνάω πλάτη ..
Παίρνω ένα αφρόλουτρο...το αγαπημένο μας κάποτε.....
Το Ρίχνω στην πλατη της ......ανατρίχιασε
Στάθηκε στις μύτες των ποδιών της
Ακουμπησε τα χέρια της στο τζαμί και αναστέναξε....
Την τρίβω την πλάτη ενώ ετοιμάζομαι να μπω μέσα της δεν
Θέλω να το περιμένει..."Αυτό είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις;....."
Μου λέει ειρωνικά αλλά ένα τέλειο της ξεφεύγει....
"Αυτό θα το δούμε...."
YOU ARE READING
Το Μικρό Μας Μυστικό
AdventureΤι έχει στο μυαλό της ... Μου έδεσε τα μάτια... "Ήρθε η ώρα να πάρω εγώ την κατάσταση στα χέρια μου ....για μια φορά θα κάνω ότι θέλω εγώ...." Αφήνομαι επάνω της.... Νιώθω το κορμί μου να παραλύει.. Μου βγάζει το μόνο ρουχο που φοράω... Το εσώρουχο...