part 20

56 3 0
                                    

POV Ρωμαίου

"Ούτε εγώ έχω μαγιό. "

"Έλα Ρωμαίο έτσι και αλλιώς σε έχω δει και με τα εσώρουχα και χωρίς."

Ρε τι μπορούν να κάνουν τα KFC μπράβο.....

"Οκ έρχομαι "

Γιατί το κάνει τώρα αυτό; ...γιατι με κοροϊδεύει ενώ ξέρει ότι την θέλω;....

Βούτηξα με το μποξερακι κάνοντας μακροβουτι μέχρι που βρέθηκα κοντα της . Βγήκα στην επιφάνεια του νερού σε πολύ κοντινή απόσταση από τα χείλη της ...

Αυτή η κοπέλα με τρελαίνει απίστευτα δεν αντέχω που δεν την φιλάω θέλω να την βάλω κάτω και........

Φαίνεται πολύ αφηρημένη....Τι σκέφτεται;;..μακάρι να διαβαζα την σκέψη της ..

POV Έλλης

Είμαστε πολύ κοντά, σε απόσταση αναπνοής...

Throwback /παρελθόν

"Το πρώτο μάθημα μωρό μου ....εισαι υπέροχη δεν χρειάζεται να μάθεις τίποτα.....σε θέλω όπως είσαι..αθωα,γλυκιά, τρυφερή..."

Ρον φιλάω απευθείας...ειναι τόσο μα τόσο γλυκός...

Μηνες μετά και χωρίς κανένας να έχει καταλάβει τίποτα βγαίναμε  όπως κάναμε κάθε βράδυ....με το
αμάξι του απέναντι από το παρκάκι...

Εκεί με φίλησε πρώτη φορά εκεί μου είπε πρώτη φορά το σ αγαπώ...και εκεί με πρόδωσε με τον πιο σκληρό τρόπο...

Θυμάμαι κάθε μέρα την πρώτη μας ερωτική στιγμή μαζί....Όταν με έκανε γυναίκα...

Ήταν καλοκαίρι....οι γονείς μου είχαν πάει για δουλειά σρην αθηνα και εγώ ήμουν μόνη στο σπιτι ....και ήρθε ο Ρωμαίο....

Όλα άρχισαν πολύ ξαφνικά με το που τον είδα ένιωσα έτοιμη και ήξερα τι έκανα....και αυτό ήταν το πιο σημαντικό να το κάνεις με κάποιον που σε αγαπά....και μέχρι που .....με απάτησε λέμε την κολλητή μου...Ναι με αγαπούσε...και μεταξύ μας δεν νομίζω να έχει σταματήσει να με αγαπάει....

Εκείνη την νύχτα ήταν τόσο τρυφερός μαζί μου ....το χειρίστηκε το θέμα όσο καλύτερα γινόταν....με έκανε και τον ερωτεύτηκα ακόμα πιο πολύ εκείνη την νύχτα....

Βέβαια και στο αμάξι του ήταν Καλά εκεί περάσαμε τις πιο ρομαντικες ..εκρηκτικές αλλά και χρονικές στιγμές μαζί σαν ζευγάρι...φοβόμουν κάθε φορά που κάναμε κάτι μην μας δούμε θυμάμαι ......ήμασταν και σε δημόσιο χώρο...όσο να πεις ...

Αχχχ φτάνει τόσο τα υπόλοιπα άλλη φορά.....

"Έλλη Έλλη ...Έλλη σου μιλάω ξύπνα ρε ..." Ο Ρωμαίο με επαναφέρει στην πραγματικότητα....

"Εμ...Ναι Ε...συγνωμη αφαιρέθηκα"

Εκείνη την στιγμή τον φίλησα ....ναι το έκανα.....

"Τι έκανες;"

"Για τι σου φάνηκε αυτό;" τον ρώτησα και ανέβηκα επάνω του ,φέρνοντας τα πόδια μου γύρω από την μέση του....

"Μην παίζεις μαζί μου..."
Μου λέει...

"Δεν παίζω εγώ μαζί σου....Εσύ έπαιξες μαζί μου ..."

"Το ξέρω αλλά αν Δεν....με θέλεις μην το συνεχίζεις....."

"Πότε δεν σταμάτησα να σε αγαπώ...είσαι κομμάτι μου ...και εγώ είμαι δικό σου ....και για αυτό φταίνε τα τατουάζ μας στο στήθος μας .....τα τριαντάφυλλα αυτά....που θυμάσαι.....δηλώνουν το πάθος που....."

"Πότε δεν θα τελειώσει μεταξύ μας..." είπαμε και οι δυο μαζί......

"ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ ΡΩΜΑΙΟ ;"

Δεν μου απαντάει..... Ε βέβαια τι να πει....το ξέρω ότι το έχει μετανιώσει.....Αλλα πως γίνεται να το ξεχάσω....; όταν τους είδα μαζί μέσα στο αμάξι απέναντι από το παρκάκι.......να το κάνουν;;; με αυτή την μαλακισμενη .....

"Μπορούμε να κάνουμε από την αρχή μια προσπάθεια Έλλη;;;..."

"Νομίζω πως πρέπει να γίνει έτσι...."

Το Μικρό Μας Μυστικό Where stories live. Discover now