part 39

28 3 0
                                    

Η σημαντικότερη ημέρα της ζωης
Μου
Βγαίνουν τα αποτελέσματα των πανελληνίων . Νιώθω πως έγραψα καλά αλλά και πάλι αγχώνομαι.

Από στιγμή σε στιγμή θα έρθει το μήνυμα στο κινητό μου .

Μετά από μια ώρα χτυπάει το κινητό μου ....μήνυμα από άγνωστο αριθμό τι τρέχει......αποκλείεται να το στείλουν έτσι...αλλα και παλι το ανοίγω.

Αποκλείεται να είναι αλήθεια

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αποκλείεται να είναι αλήθεια.....
Είναι ο Ρωμαίο δεν γνωρίζω το κορίτσι αλλά σίγουρα είναι ο Ρωμαίο.

Την ίδια στιγμή βγήκαν τα αποτελέσματα

Έγραψα παααρα πολύ καλά σίγουρα περνάω στην πρωτη μου επιλογή.....με πιάνουν τα κλάματα 

Και από θυμό αλλά και από χαρά ...δεν ξέρω τι να κανω να μιλήσω στον Ρωμαίο..; δεν είμαι σίγουρη οτι μπορώ να του μιλήσω.....

Όπως και να έχει σε 3 μέρες φεύγω για διακοπές με την Λένια και δεν πρόκειται να ασχοληθώ μέχρι να γυρίσω....

Ετοίμασα τα πράγματα μου και άκουγα τραγούδια .

Κατά διαστήματα με έπαιρνε τηλέφωνο αλλά εγώ τίποτα.

Δεν του απαντούσα..

Με πήρε τηλέφωνο και από την Λένια αλλά με το που αντιλήφθηκα σηκώνοντας το οποίο είναι αυτός του το έκλεισα.
Χωρίς να πω τίποτα..

Με τα πολλά ήρθε η ημερα του ταξιδιού. Δεν μ αρεσει που δεν του μιλάω αλλά...α...

Έφτασε η ημέρα που πάμε διακοπές.

Για κακή μου τύχη θα μας πάει στο λιμάνι αυτός.

Δεν μπορω δυστυχώς να το αποφύγω πρώτον γιατί είμαι άχρηστη και δεν έχω δίπλωμα και δεύτερον άφραγκος για ταξί α και τρίτον δεν μπορώ να κουβαλάω τις βαλίτσες μ στο λεωφορείο είναι πολλές *μεταξύ μας .. .

Το επόμενο πρωί έρχονται να με παρουν από το σπίτι μου μπαίνω μέσα και είναι η Λένια και αυτός..

"ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ"
λέω μες την τρελή χαρα στην φίλη μου

"Καλημέρα λατρεία μου "

Λεει η λενια και με αναγκάζει να κάτσω στον συνοδηγό γτ πίσω είναι φίσκα από βαλίτσες. Ρεεε 7 μέρες θα κάτσουμε αλλά μας φτάνουν αυτά για 1 χρόνο.

"Είμαι και εγώ. Σε περίπτωση που δεν με είδες..."

Για να μην δώσω δικαίωμα .."Καλημέρα "

"Καλημέρα....."

Μου λέει μέσα από τα δόντια του ..τα υπέροχα κατασπρα ολόλευκα και ολόισια δόντια του....

Θεέ μου έχω πάθει στέρηση.....

"Για ποιο λόγο δεν μιλατε εσείς οι δύο τι πάθατε....;"

Μας ρωτάει η Λένια

Δεν απαντάει κανείς...

"Ελααα ξεκολλάτε ξέρω ότι τα έχετε ..."

"ΟΡΙΣΤΕ ;;?"
γυρνάμε ταυτόχρονα και της λέμε...παρεμπιπτόντως τσουγκρισαμε και τα κεφάλια μας ..
ΤΖΙΖΟΥΣΣΣΣ ΠΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΟΥΜΠΑΛΟ

ΟΠΑΑΑΑ ΕΝΑ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ...

"Τι είναι αυτά που λες " της λέει ο μαλακοπιτουρας

"Ελα κόψτε τις σάχλες διάβασα το ημερολόγιο σου Έλλη ,1)μην θυμώσεις το έκανα όταν ήσουν στα πατώματα....όταν χωρίσατε λόγω αυτινης ,2) έχω σοβαρότερο λόγο για να θυμίσω και τρίτον ΟΔΗΓΑ ΕΣΥ  θα χάσουμε το πλοίο και παει η ιός σας ...."

"Ρε Λένια και πόσο καιρό δεν είπες τίποτα "

"Δεν μπορώ να πω κολλητούλα μου ήσασταν πολύ προσεκτικοί....
Σας το δίνω.  Παρα ταυτα δεν με ενοχλεί καθόλου ίσα ίσα χαίρομαι που ο αδερφός μου τα έχει με μια κοπέλα σαν εσένα ..αλλά από την ημερα που δεν μιλάτε έχω να το πω ΕΊΣΤΕ ΧΑΛΙΑ ...πείτε μου τι έγινε;"

"Δεν έχω ιδέα " λέει αυτός

"Τι δεν έχεις ιδέα;;; αλήθεια τώρα ρε .;"

ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ....ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΕΙ

"Εγώ δεν ξερω τίποτα

Το Μικρό Μας Μυστικό Where stories live. Discover now